چاشنی های زندگی

چند وقتیه که دارم فکر می کنم بهتره یه کم بیشتر به خودم برسم. خیلی غرق شدم تو کار روزمره و خب عمرم داره هدر میره همینجوری. البته که خیلی سعی ها کردم که خیلی هم نذارم هدر بره، کلاسای ورزشی و کتاب خوندن و اینا در این راستا بود. ولی خب بس نیست. میخوام یه سری کارای دیگه بکنم. همونجور که تو پست قبل گفتم میخوام یه کلاس دوماهه آیلتس برم. 6 ساعت در هفته. آموزشگاهه معروف نیست اما چون نزدیکه خوبه. 8-9 سال پیش دوره کامل کلاسای کانون زبان ایران رو تموم کرده بودم. خیلی وقته فاصله گرفتم ولی بالاخره باز باید شروع کنم دیگه. آدم سلف اِستادی هم نیستم. پس بهتره که یه دوره فشرده برم. میدونم که سخته ولی بهترین فرصته. الان که درس ندارم، الان که روزا طولانیه و تا 8.5 سر کلاس باشم هنوز هوا روشنه و الان که کارم یه کم سبک شده بهترین فرصته. امیدوارم بتونم.

مورد دیگه ای که دارم بهش فکر می کنم اینه که یه کم طعم و رایحه به زندگیم اضافه کنم. دوس دارم یه کار هنری ای انجام بدم. دو سه سال پیش، یکی از دوستام که در کنار دکتر بودنش کلی کار هنری هم می کنه، یه روز باهامون اومد فروشگاه و وسایل لازم برای دکوپاژ رو بهمون معرفی کرد و همونجا تو مغازه یه توضیحاتی برامون داد و عصرش هممون (4-5 نفر بودیم) یه کار هنری دکوپاژی خلق کردیم! به همین سادگی. حالا 6 ماه پیش دیدم همین دوستم یه سبد خوشگل تریکو یه روزه بافته. چند وقتیه افتادم تو فکرش، حالا شاید این هفته شروع کنم. 

یه چیز دیگه هم در راستای روح بخشیدن به زندگیم اینه که بیشتر به خودم برسم. قبلنا که دانشگاه می رفتم همیشه تو یه دستم ساعت و یه دستم دستبند داشتم. یه انگشتر هم داشتم همیشه. ولی از وقتی اومدم سر کار تقریبا هیچ وقت دستبند ندارم. فقط ساعت و حلقه که خب همیشه دستمه. قبلنا لاک هم داشتم اکثرا که خب الان نمیشه، هم بخاطر نماز و هم بخاطر محل کارم که لاک تیره نمیشه بزنیم و لاک روشن هم زیاد به من نمیاد. حالا به فکر افتادم که دستبندامو باز بیارم تو کار و همیشه دستم باشه و تازه شاید برم ناخن هم بکارم  سیگما مخالفه با کاشت ناخن. ولی من دوس دارم. سعی می کنم یه کوتاه خوشگل بکارم که زیاد معلوم نشه. خوبیش اینه که دیگه میشه همیشه لاک داشت و باهاش نماز خوند. فقط دردسر ترمیم داره، ولی فکر کنم واسه تنوع خوب باشه. حالا شاید به بهونه عروسی، برم بکارم.  صداشو درنیارین  کارای دیگه هم به ذهنم برسه سعی می کنم انجام بدم. خوبه آدم ترگل ورگل باشه 

شما چی؟ فکر کردین که چاشنی به زندگیتون اضافه کنید؟ در راستای شادتر زندگی کردن چی کارا می کنید یا قراره بکنید؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فرناز دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:32 ق.ظ

پستت خیلی منو به فکر انداخت. الان که چهل سالگی رو رد کردم فهمیدم باید از لحظه لحظه زندگی لذت برد به معنای واقعی کلمه. میدونی تو الان تو دوران طلایی زندگیت هستی . من همه اون سالهایی که کار میکردم کنارش کارای هنری هم میکردم اصلا انگار آدم یه انرژی دیگه ای داره تا وقت آزاد پیدا میکنه میخواد یه کاری بکنه ولی الان فکر میکنم دلم میخواد یه کار موندگارتری بکنم یه جوری زندگی کنم که وقتی مثلا تو هشتاد سالگی پشت سرمو نگاه کردم از خودم راضی باشم

دقیقا فرناز. منم وقتی به این فکر افتادم که خواستم واسه دوستم توضیح بدم که چجوری روزامو میگذرونم. حس کردم باید یه کارایی بکنم. اینکه هر روز بگم رفتم سر کار و برگشتم خونه واسم لذتی نداره. بیاین شروع کنیم زندگیمونو لذت بخش کنیم

رویای ۵۸ دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 10:02 ب.ظ

به به ...چه پست خوبی....پر از انرژژژژژژژی......موفق باشی

میلو سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 12:13 ق.ظ

چه خوبه اینجارو هر از گاهی باز میکنم و کللللی پست میخونم

کاش شماها هم مینوشتین خب. همتون رفتین یهو

میلو سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 02:25 ب.ظ

عه کامنت من ادامه داشت چرا نصفه اومد!
نوشته بودم منم که مدتیه خونه ام و جویای یه کار دیگه م، این مدت به گل و گیاهام میرسم، توی خونه یک روز درمیون ورزش میکنم، از نت الگوی آماده پیدا میکنم و لباس میدوزم :)) یه سری مطالب علمی راجع به موضوعات مختلف میخونم و ازینجور کارا

عه به به. به سلامتی. ایشالا کاری که دوس داری رو پیدا کنی. خیلی خوبه یه مدت تو خونه بودن. آدم به کلی از کارایی که دلش میخواسته میرسه حالا بیا در کنار اینا وبلاگ هم آپ کن

کتی سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 02:41 ب.ظ

لاندا جون من ۳۷ساله هستم ودوتاپسرهم دارم ۱۲ ساله ودوساله...این پستت عالی بود..من برعکس آدم سلف استادی هستم...افتادم رودور زبان خوندن..دوسالی میشه که دوره سفیر را تموم کردم..ولی منو به اشتیاق آوردی ...مرسی عزیزم..بسیار خوشفکر.مهربون وبالیاقت هستی...ویک خاله مهربون

ای جان به به. شما خیلی آفرین داری پس با وجود دوتا بچه، اونم یه دوساله تونستی این کار رو بکنی.
نظر لطفته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد