بالاخره بارون

سلام چطورین؟

چه بارونی داره میاد. بعد از مدت ها یه بارون درست و حسابی. با یه ترافیک درست و حسابی تر. خخخ. کلی توی راه بودم و کلی دیر رسیدم. 

خب این یه خط رو دیروز نوشتم. امروز هم بارونیه. خدا بخواد تا چند روز بارونیه و هوا خوبه. ترافیکش البته جانکاهه. انقدر خسته ام که امروز اصلا دلم نمیخواست بیام سر کار. ولی دوس دارم واسه مرخصیام از قبل برنامه بریزم. حتی اگه قرار باشه کاملا تو خونه باشم، از چند روز قبل براش خوشحال باشم. اینجوری یهویی دوس ندارم. خلاصه که اومدیم سر کار.

خب از خودم بگم که بعد از 6 ماه اومدم قرص خوشگلم رو کم کنم که بعد قطع کنم، دیدم روح و روانم نمی کشه، باز میخوام برگردم به داستان. البته همه اینا با مشورت روانپزشک جانمه که رفیقمه. دم به ثانیه مزاحمش میشم. خخخ. بوتاکس هم رفتم زدم، از اردیبهشت نزده بودم و دیگه چیزی ازش نمونده بود. بعد یه حس کدری ای روی پوستم داشتم که بعد از زدن بوتاکس برطرف شد. انگار کش اومد پوستم. من نمیدونم چرا اصلا نمیتونم به چیزی پایبند باشم. روتین پوستی رو شروع می کنم، دو سه هفته هم خوب پیش میرم، بعد دیگه سمتش نمیرم اصلا یا نصفه نیمه. از بس که شبا خسته ام البته. 

دیگه اینکه دخترک شیرین زبونی میکنه و دلم رو میبره. خب دلتا خیلی وقته حرف افتاده. از 1.5 سالگی حرف میزد قشنگ. ولی خب یه سری از حروف رو خوب تلفظ نمی کنه. مثلا "س" و "ز" رو نوک زبونی میگه. "ش" رو میگه "س". "ج" و" ژ" رو میگه "د". یا همچین چیزایی. الان 2 سال و 9 ماهشه. نمیدونم که آیا باید ببرمش گفتاردرمانی، یا هنوز زوده. یه بار مشورت گرفتم گفتن زیر 4 سال اوکیه، حالا نمیدونم. 

با کلاسای مادر و کودک دلتا سرگرمم. البته یه روز در هفته س. یه کلاس موسیقی مادر و کودک هم بردمش که اصلا خوشش نیومد و یه جلسه بیشتر نرفتیم. دیگه هوا خوب بشه، اینم 3 ساله بشه، ببینم میشه بذارمش مهد. 

دلم ورزش کردن میخواد. ولی نه وقتش رو دارم نه همتش رو. از بعد از تابستون که دو دوره ورزش کردم، دیگه نشد مرتب ورزش کنم. توی پاییز چند بار شروع کردم، ولی نصفه موند. زمستون هم که دیگه حتی سعیشم نکردم. فعلا فقط بتونم وزنم رو ثابت نگه دارم، هنر کردم! 


نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 10:37 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


خرده عادتها و کارهای کوچولوی روزانه بعد از یه مدت یه حس امنیت خوب به آدم میدن ... عین همون روتینهای پوستی

ورزش خیلی خوبه... ولی شروع و ادامه ش یه کمی سخته

نگه داشتن خرده عادت ها خیلی سخته برای من. انرژی زیادی ازم میگیره فکر کردن بهش

کارولین جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 10:14 ب.ظ

میشه بیشتر درباره کلاس های مادر و کودک بگی... چی یاد می دن... چه هزینه ای داره... راضی هستی

بله بله، ببین این کلاس ها یه روز (یا دو روز) در هفته به مدت 1 ساعت هست که بچه ها با مادراشون توی کلاس شرکت می کنن. یه سری رقص و بازی و شادی داره و یه کم کاردستی درست کردن کودک با مادر. خوبیش اینه که بچه ها با همسن های خودشون یه کم در ارتباط باشن

نسترن دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 09:42 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

واقعا بارون خوبی بود و چسبید

جانم به دخترک اوج شیرینی شونه

خ رو میتونه تلفظ کنه؟

اره خداییش خیلی خوب بود این چند روز.
آره خ رو تلفظ می کنه. ولی خب اونایی که گفتم رو اشتباه میگه

نسیم چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 09:53 ق.ظ

میشه بگی بوتاکس چه برندی زدی؟
والا این دو سال اخیر من دو سه بار زدم ولی اونجوری که قبلا اثر داشت نداره

من مصپورت میزنم ولی خب جای مطمئن میزنم. چون خیلی تقلبی داره.
ولی همینم 3-4 ماه بیشتر نمی مونه

سلام لاندا جانم
خوبی به به حسابی کیف من براى برف و بارون تهران
اینجا هم یکم بارون اومده این مدت
منم مثل خودت کارهاى روتین پوستى و نهایت دو هفته انجام بدم بعد یادم میره
چه خوب که کلاس مادر و کودک میرى با خوشگل خانم
زوده براى تلفظ درست فسقلی هنوز جا داره ىفعلا از با نمک حرف زدنش لذت ببر

بله بله دیگه برف هم اومد و حسابی حال کردیم.
خخخ. چه خوب باز بارون اومده.
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد