یه عصر اردیبهشتی

دیشب کلا یادم رفت فیلم عروسی ای هم هست. اصلا وقت نشد. 

بعد از کار با تاکسی برگشتم و بخشی از راه رو پیاده رفتم. آفتاب بود و گرم شده بود هوا. یه مسیری رو از تو پارک رد شدم و رفتم خونه حسابی گرمم بود. همه لباسا رو ریختم تو سبد لباس چرکا و همونجوری رفتم واسه خودم موز و توت فرنگی و شکلات درست کردم خوردم. کلی هم لذت بردم. بعد یه کم یوگای کششی تمرین کردم و کرانچ هم رفتم و بعد پریدم تو حمام. یه دوش دبش گرفتم. خیلی چسبید. من عادت دارم وقتی از حموم میام بیرون، یه ساعتی با حوله می گردم تو خونه. دوس ندارم زودی برم لباس بپوشم. اگه هوا خوب باشه هم موهامو سشوار نمی کشم و میذارم خودش خشک بشه. موهام لخته و بد حالت نمیشه. همونجوری با حوله نشستم و به مامان زنگ زدم. گفت خاله و عروساش رفتن خونه بتا دیدن نینی. دوس داشتم منم باشم  لعنت به دوری راه!  با همون حوله نشستم به خوندن کتاب "عامه پسند". زیاد باهاش حال نکردم ولی یه جوریه که آدم دوس داره بخونتش، شاید معماهای مزخرفش حل بشه. البته فکر کنم از اینا باشه که تهشم حل نمیشه و سرکاریه. خلاصه داشتم میخوندم که دیدم 20 مین مونده به اذان و سیگما هنوز نیومده. بهش زنگیدم و گفت یه کم دیرتر از اذان میاد. وقتی اذان گفت براش چای دم کردم و میز رو هم از قبلش چیده بودم. یه ربع بعد اومد و افطار کرد. سوپ هم گرم کردم و خودمم باهاش سوپ خوردم. یه کم هم سالاد ماکارونی خورد و دیگه جا نداشت. خیلی بده ساعت اذان. البته همین کم خوردنا باعث شده کلی لاغر شه همین چند روزه. من تا پارسال که روزه می گرفتم هیچ وقت لاغر نمیشدم 

زودی 11 شد ساعت و اصلا یاد فیلم عروسی هم نیفتادم. دیگه خوابیدیم.

صبح امروز هم با گیلی اومدم شرکت و دادم کارگر پارکینگ بشورتش. امروز نینی رو بردن  غربالگری. خدا کنه زردی نداشته باشه. یه کم پوستش و چشماش زرده. اسم واقعی نینی خیلی طول کشید که قطعی بشه. الانم نمیدونم که شده یا نه ولی من اینجا اسمشو میذارم "تِتا θ" که به تیلدا و بتا هم میاد.  عصری میرم ببینمش. سیگما هم افطاری مردونه دعوته و بهترین فرصته که تنهایی برم و برگردم. 

اردیبهشت هم تموم شد دیگه. خیلی خوب بود امسال. هواش عاااالی بود. حیف شد تموم شد...

فیلم عروسی رو گرفتیم بالاخره!

از وقتی رفتم دانشگاه تا وقتی که فارغ التحصیل بشم همش با مترو تردد می کردم. نزدیک خونه ماماینا ایستگاه مترو بود و هر جا میخواستم برم با مترو می رفتم. ولی الان، از وقتی ازدواج کردم و مترو نزدیک خونمون نیست (هست هنوز افتتاح نشده) و محل کارم که کلا هیچ ایستگاهی نزدیکش هم نیست، دیگه مترو سواری تعطیل شده. اون موقع ها فکر می کردم که چقدر خوبه که با ماشین تردد کنم این ور اون ور. ولی الان واقعا خسته ام از رانندگی تو ترافیکای شدید. همین شد که دیگه خیلی از روزا ماشین نیاوردم و اومدنی آویزون سیگما شدم و برگشتنی از شرکت با تاکسی رفتم. همه اینا رو گفتم که بگم چقدر مترو خوب بود. تو ترافیک نمی موندی، اگه جا گیرت میومد میشد کتاب بخونی و سردرد یا حالت تهوع نگیری، میشد با گوشی بازی کنی و حالت بد نشه (همه این اتفاقایی که تو ماشین واسم میفته) و یه ساعت واسه خودت باشی. تایم رسیدنت رو هم بدونی. ولی ماشین نه. اینا رو نداره. مثلا الان دلم میخواد که وقتی دارم میرم خونه، کتاب بخونم توی راه. کتاب پس از تو تموم شد و الانا دارم کتاب "عامه پسند" رو که دوستم بهم عیدی داد رو میخونم. لاغر و سبکه و خیلی خوبه واسه حمل و نقل. جون میداد واسه تو مترو خوندن. حیف شد که تو ماشین حالم بد میشه.

 خلاصه اینجوریا. 

ماه رمضون شده و تفریحات من ملغی شدن همگی. شنا و یوگا کنسل. فقط مونده تیراندازی که اونم یه ماهی میشه نرفتم. شاید باز تو ماه رمضون برم. امروز میخوام دیرتر برم خونه و توی خونه بشینم کتاب بخونم تا نزدیکای افطار. آخه سیگما دوباره کارش تو شرکت سنگین شده و دیر میاد. دم افطار میاد. همه چیز هم حاضره. هم سوپ داریم و هم شام.خونه هم تمیزتمیزه. اینه که با خیال راحت میتونم کتاب بخونم یا فیلم ببینم. 

راستی دیشب رفتم خونه بتا. تیلدا کلی خوشحال بود که خواهر دار شده و هی قربون صدقه ش می رفت. من اولش تیلدا رو تحویل گرفتم فقط. بعد مامان اومد نینی رو داد بغلم و از زبون اون گفت به منم نگاه کن. اونو بغل کردم و بعد حس کردم تیلدا باهام قهر شده. کادویی که خواهرش بهش داده بود رو آورده بود و داشت باهاش بازی می کرد و گفت نباید بهش دست بزنی. فکر کنم داشت باهام قهر می کرد. دیگه نینی رو تحویل دادم و با تیلدا بازی کردم. بتا بهش شیر داد و خوابوندش. بعد تیلدا رفت به مامانش گفت که میشه بغلم کنی؟ دلمون کباب شد براش. واسه بتا هم سخت بود بعد از جراحی بغلش کنه ولی یه ذره بغلش کرد. بعد هم تیلدا رفت بغل مامان و ادای شیر خوردن درمیاورد. منم رفتم تو تخت تیلدا خوابیدم و گفتم پس منم نی نی ام. خلاصه با این کارا حواسشو پرت کردیم و اوکی شد. شب داداشینا اومدن و یه جا تیلدا اومد تو اتاق و دید هم کاپا و هم نینی هر دو دارن شیر میخورن. فهمیدم ناراحت شد. رفت تو تختش خوابید و یه کم ناراحت بود. جالبه هیچی هم نمی گه از ناراحتیش. رفتم کنارش خوابیدم و باهاش کلی بازی کردم تا یادش بره. حالا ماجراها خواهیم داشت با اینا. خخخ. دیشب سیگما کلی نینی رو بغل کرد و به هیشکی هم نمیدادش. انقدر که نوزاد بغل کردن حس خوب به آدم میده. میخواستم بدزدم نینی رو. خخخ. 

آهان اینم بگم. بالاخره بعد از 1 سال و نه ماه فیلم عروسیمون رو دیروز تمام و کمال تحویل گرفتیم. آلبوم اسپرتمون هم مونده بود. یعنی قبلا یه ورژن بهمون داده بود ولی اونی نبود که میخواستیم و این دوباره گرفتنش 5 ماه طول کشید! خلاصه تموم شد. همشو گرفتیم. امشب بریم فیلم عروسی ببینیم. 

نینی اردیبهشتی ما

فونتم خیلی بده، ببخشید. لپ تاپ خودم رو تازه تحویل گرفتم بعد از تعمیر. آداپته نشدم باهاش.

ببخشید که تقریبا یه هفته س که نیومدم. آخر هفته پیش خیلی سرم شلوغ بود. حالا تعریف می کنم.

یکشنبه بهمون آذوقه ماه رمضون دادن و یه ذره اومدم تو حال و هوای رمضان. عصر رفتم استخر و دیگه کرال کاملا بدون ایراد بود و رفتیم سر قورباغه. خیلی حال داد شنا. جلسه آخر بود و بقیش واسه بعد از رمضونه. بعدش تا شرکت رو با ساحل اومدم و رفتم خونه. کتاب خوندم واسه خودم تا سیگما اومد و شام خوردیم و بعدشم یادم نیس زیاد.

دوشنبه رو اصلا یادم نیس. صبح با تاکسی رفتم سر کار. عصری دوستم زود رفت و خودم تا تاکسیا پیاده رفتم و بعدش هم خونه. کتاب خوندم و سیگما اومد ساکش رو برداشت و رفت استخ. تا 9.5 اینا تنها بودم و واسه خودم کتاب خوندم و بالاخره "پس از تو" رو تموم کردم. اصلا پیشنهادش نمی کنم. کتاب خوبی نبود. بعد شام خوردم و سیگما اومد و کم کم خوابیدیم.

سه شنبه 25 اردیبهشت، کله سحر با گیلی رفتم یوگا. جلسه آخر بود. اینم بقیه ش میفته واسه بعد از ماه رمضون. خیلی چسبید ولی. بعدش رفتم شرکت و عصری زود رفتم خونه مامانینا. بتا با شکم گندالو اونجا بود. تیلدا خواب بود. بیدارش کردم و کلی همگی حرف زدیم و با تیلدا بازی کردم. داماد دیر اومد و شام خوردیم و من رفتم خونه پیش سیگما. از سر کار رفته بود خونه رو مرتب کنه. جارو و تی کشیده بود و سرویسا رو هم شسته بود. کارگر پیدا نکردم این دفعه. پنج شنبه هم مهمون داشتم. این بود که دیگه خودمون وارد عمل شدیم.

چهارشنبه 26ام، خیلی روز خوبی بود برام. اول صبحی یه ایمیل کاری برام اومد که کلی شوکه م کرد. ظهر باید یه آزمونی میدادم. حالا هر وقت قطعی بشه میام میگم. کلی استرس و ذوق با هم داشتم. بعدشم دوستام ساحل و ملیکا بهم کادوی تولد یه کیف پول مارال چرم زرشکی دادن و بسی خوشم اومد ازش. خوشگل و خوشرنگ و جادار بود حسابی. این شد دو تا خبر خوب. خبر خوب بعدی حقوق بود که واریز شد و حال داد و خبر چهارم خوشحال کننده، از بانک بود که گفتن وام رو میریزن برام و تونستیم با اینا یه قسط دیگه رو بدیم. خوشحال و شاد و خندان با تاکسی و پیاده رفتم خونه و سریع لباسا رو ریختم تو ماشین و خودم پریدم تو حموم. اومدم بیرون و آرایش کردم و لباس پوشیدم و رفتم لباسا رو تو بالکن پهن کردم و بعد موهامو سشوار کشیدم و سیگما اومد. واسش تعریف کردم خبرهای خوب رو و اونم کلی خوشحال شد. بعدش رفتیم خونه مامانشینا. دیشب از ترکیه برگشته بودن. مامانش حسابی مریض شده بود. سوغاتی هامونو گرفتیم. گاما یه پیراهن آستین بلند لمه برام آورده بود و مامانش یه پیراهن مجلسی خوشگل. واسه سیگما هم دوتا تی شرت آورده بودن و مقادیری جوراب اینا. خوشگل بودن لباسام. کلی با نینی بازی کردیم. یهو گوشیم زنگ خورد و دیدم پیک برامون غذا آورده دم درخونه و ما نیستیم! از هانی واسه پنج شنبه افطار که مامان و بابا خونمونن غذا سفارش دادم، نگو اشتباهی واسه چهارشنبه سفارش دادم!!!! سیگما رفت دم خونه غذاها رو گرفت و گذاشت تو بالکن و برگشت و همگی شام خوردیم و آخر شب رفتیم خونه و لباسامو پوشیدم و سایزم بودن. حال کردم.

پنج شنبه 27ام، اولین روز ماه رمضون بود و سیگما روزه گرفت. من که واسه معده م نمیتونم روزه بگیرم دیگه. راضیم البته  حاضر شدم رفتم بانک و ضامن وام شدم واسه سیگما. بعدشم رفتم شیر و سبزی خوردن خریدم. من سبزی ها رو نمیشناسم خوب. یه چیزایی میدونم ازشون ولی چون خودم نمیخورم، کامل در جریان نیستم. یه خانمه اونجا بود و داشت خرید می کرد. بهش گفتم کدوما سبزی خوردن هستن و بهم گفت و من از همونا خریدم، پاک شده. خخخ. بعد رفتم بادکنک فروشی! محل و دیدم بادکنک نیوبرن داره و سفارش دادم که عصر برم بگیرم. بعدشم من رفتم خونه و سیگما رفت میوه و نون خرید و آورد بهم داد و رفت سر کار. من دیگه افتادم رو دور تند خونه تمیز کردن. دوباره لباس شستم. کلی ریخت و پاش بود خونه. به خودم وقت دادم که یه ساعته خونه رو مرتب کنم و بعد برم سراغ آَشپزخونه.  حالا این وسط دیدم که هانی کلی پیاز خام آورده و اصلا غذاها پیاز نمیخواست که. همه رو خورد کردم و تو ماکروفر سرخشون کردم. اتاقمون خیلی ریخت و پاش بود و همه رو جمع کردم و میز توالت رو هم دوباره چیدم و کل خونه رو گردگیری کردم و نهار خوردم. بعد رفتم سراغ آشپزخونه و اون رو هم سابیدم و دسته گل شد. تا 3:30 کارام تموم شد و خوابیدم. یه ربع به 5 بیدار شدم و آخرین مرتب کاری ها رو هم کردم و ساعت 5:40 مامان و بابا اومدن. از بس دیر به دیر میان خونه من، همش دوس دارم دعوتشون کنم. اومدن و از طرف من واسه بتا یه گلدون گل زاموفیلیا گرفته بودن. آخه قرار بود جمعه نینیمون به دنیا بیاد و چون ماه رمضون بود نه میشد شیرینی برد بیمارستان و گل هم گفته بودن واسه بچه خوب نیست. در نتیجه قرار بود گلدون بخریم. مامانینا یه گلدون بن سای از طرف خودشون و یه گلدون زاموفیلیا از طرف من خریده بودن. قرار بود گلدونش رو عوض کنیم و من خودم گلدون سرامیکی ناز داشتم ولی بهش کوچیک بود و جا نشد. دیگه حاضر شدم و با مامان رفتیم یه گلدون بزرگتر خریدم و بعدشم رفتیم بادکنک هلیومی های نینی رو خریدم و برگشتیم خونه. بابا گلدونشو عوض کرد و یه گل دیگه هم تو آب داشتم واسم کاشت. بعد دیگه من رفتم سراغ میوه شستن و سوپ درست کردن. مامان برام هویج رنده کرد. سوپ شیر و قارچ معروفمو درست کردم و میوه ها رو شستم و یواشکی به بابا میوه دادم. آخه مامان روزه بود و بابا نمیخواست جلوش چیزی بخوره. البته مامان همیشه میگه اذیت نمیشه اگه نوشیدنی جلوش نخوریم، ولی به هر حال دیگه. خلاصه دیگه سرگرم درست کردن غذا بودم که سیگما هم اومد. کمک کرد میز افطار رو چیدیم و اذان گفت و مامان و سیگما افطار کردن. ما هم البته پا به پاشون خوردیم  بعد دیگه شیرینی و شکلات و میوه رو میزا چیدم و نشستیم سریالای ماه رمضون رو دیدیم پشت سر هم. چای هم آوردم و دیگه میخواستم شام بیارم که هی می گفتن نمیخوان. دیگه 11.5 آلبالوپلوها رو که دیروز گرفته بودم گرم کردم و کوفته رو هم گرم کردم و الوبه رو هم تزیین کردم و آوردم سر غذا. نوشیدنی یادمون رفته بود بگیریم و شربت آلبالو آوردم. خخخ. شربت آلبالو با آلبالو پلو! آلبالو پارتی شد. دیگه همه هی می گفتن سیرن و فقط یه ذره از هر کدوم خوردن ولی باز هی میگفتن خیلی خوردن و اذیت می شن. خیلی ساعت اذان بدجوره. دیگه دشک انداختیم تو اون اتاق واسه مامان و بابا و ساعت رو کوک کردیم 5.5 صبح و خوابیدیم.

جمعه 28 اردیبهشت، روز موعود بود. بابا بیدارم کرد و حاضر شدیم که بریم بیمارستان. سیگما خواب بود و گفتم نمیخواد بیاد. من و مامان و بابا و بادکنکا رفتیم بیمارستان آتیه. بتا اینا تازه رسیده بودن. کارای پذیرش رو می کردن. مادرشوهرش هم بود. تیلدا خیلی با بادکنکا حال کرد و با اونا سرگرم شد. رفتیم طبقه 4 و با بتا و شکم گنده ش خدافظی کردیم و نشستیم پشت در. کلی منتظر بودیم. کم کم بقیه هم میومدن. نینی ما اولی بود. تیلدا با یه دختر 6-7 ساله دوست شد. داداشش قرار بود به دنیا بیاد. کلی با هم بازی کردن. خلاصه گفتن بچتون به دنیا اومده. ساعت 7.5 صبح. ولی به ما نشونش ندادن. فقط بابای بچه و تیلدا رفتن دیدنش و کلی عکس و فیلم ازش گرفتن و ما هی عکسا رو میدیدیم تا ساعت 9.5 اینا که بالاخره بتا رو آوردن تو بخش. خیلی سرحال تر بود. گفت این دفعه بیهوشی نخاعی از کمر به پایین داشته (سر تیلدا بیهوش شده بود). بنظر من که حالش بهتر بود. همون اول نینی رو چسبونده بودن به صورتش و آروم شده بود. بالاخره نینیمون رو آوردن. وای خدا چقدر کوچولو بود. 3100 وزنش بود و 50 قدش. سفید و سرخ بود. اسمش هم هنوز معلوم نیست واسه همین من فعلا اینجا هم واسش اسم نمیذارم. بین دو تا گزینه شک داره مامان بچه. شیر بهش داد و اونم با تمام قوا میک میزد. واسه تیلدا کادو آورده بود نینی  یه پک عروسک میشا و ماشا بود که خونه داشتن و اینا، قبلا تیلدا خواسته بوده و واسش نخریده بودن و الان خواهرش براش کادو آورده بود

من و بابا بسی گرسنمون بود. دیگه دیدیم بودنمون لزومی نداره و رفتیم خونه من. صبحونه آوردم خوردیم و خوابیدیم. دو ساعتی خوابیدیم و 1 بیدار شدیم. این دفعه نهار گرم کردم و خوردیم و حاضر شدیم و رفتیم بیمارستان. سیگما هم سر کار بود و از اون طرف اومد. فقط خودمون بودیم. خانواده شوهرش زودتر اومده بودن و رفته بودن. دیگه داداشینا هم اومدن و کاپا کلی ذوق کرد واسه نینی و یه ساعتی بودیم و رفتیم خونه. تیلدا پیش خانواده پدرش بود که با دختر عمه ش بازی کنه. من اومدم خونه و دلدرد شدید تقویمی داشتم. یه کم استراحت کردم و بعد خونه رو مرتب کردم. ظرفا رو از تو ماشین ظرفشویی درآوردم و لباسای بالکن رو بردم سرجاشون و از این کارا. بعد واسه مامان افطاری حاضر کردم که ببرم بیمارستان که زنگ زد که بیمارستان براش افطاری آورده. فقط سوپ و فلاسک چای براش برداشتم و با غذاها و لباساش بردم بیمارستان. واسه سیگما هم افطاری حاضر کرده بودم و تو خونه گذاشته بودم. رفتم بیمارستان و دیدم نینی داره شیر میخوره. من بغلش کردم و میزدم پشتش آروم که باد تو معده ش نمونه بعد از شیر. خیلی فسقلی بود. کلی آروم بود و عاشقش شدم. هوس نینی هم کردم تازه. خخخ. مامان افطار کرد و من هم به نینی و بتا رسیدگی کردم یه کم. دو ساعتی بیمارستان بودم و دیگه 9.5 رفتم خونه. شام دادم به سیگما و آماده خواب شدم و خوابیدم.

شنبه 29 اردیبهشت، شب سخت پ رو گذرونده بودم و خوابم میومد حسابی. نیم ساعت بیشتر خوابیدم و دیگه با ماشین اومدم شرکت. چقدر بده که ساعت کاریمون کم نشده L هیچی هم نمیشه خورد تو شرکت. البته نهار رو میریم تو آبدارخونه غذای سرد میخوریم ولی یه لیوان آب هم نمیشه سر میز بخوریم. سخته. عصری از اینجا میرم خونه بتا. نینی بازی. 

 

دوره طوفانی

سلام سلام. من اومدم تا به موهات گل شقایق بزنم 

چارشنبه عصر با تاکسی رفتم خونه، عجب بارونی گرفت توی راه. شدیییید. دیگه اون مسیری که همیشه پیاده میرفتم رو هم با تاکسی رفتم. رسیدم خونه و خیلی گرسنه م بود. یه کم ساندویچ مرغ خوردم و کلی آجیل. بعدشم کتاب خوندم نیم ساعت تا حسابی خوابم گرفت. ساعت 7 خوابیدم. خیلی خسته بودم این هفته. تا 8:15 خواب بودم و سیگما اومد و بیدارم کرد. شام رو گرم کردم و نشستیم با هم آنام دیدیم. بعدشم شهرزاد دیدیم و زنگ زدم به مامان. گفت فردا که دعوت شدی دوره به دوستت کادو چی میخوای بدی؟ اصلا یادم نبود که باید کادو ببرم. آخه این دوستم مجرده و نمی تونست خونه باباشینا دوره بگیره، واسه همین گفته بود تو پارک بانوان مهمونیشو میگیره و چون خونه نبود من اصلا یادم نبود که باید کادو ببرم. یه بلوزی زندایی برام از آلمان آورده بود که سفید نارنجی بود و منم از نارنجی بدم میاد، واسه همین گذاشته بودمش که تولد دوستم که نارنجی دوست داره بهش بدم (آنچه برای خود نمی پسندم برای دیگران میپسندم )، دیدم دیگه هیچی آماده ندارم، همون رو کادو کردم که ببرم واسه صاحب دوره! خوب شد مامان یادم انداخت.

پنج شنبه 20 ام، صبح سیگما رفت بانک و من 9 بیدار شدم. کلی به خونه زندگی رسیدگی کردم. گلدونا رو بردم تو بالکن و گلای آشپزخونه رو مرتب کردم و کف زمینش رو تی کشیدم. بالکن رو مرتب کردم و دو سه سری لباس و حوله اینا شستم. ظرفای کثیف رو چیدم تو ماشین و لباس قبلیا رو تا کردم گذاشتم تو کشوها. حدود 1 ساعت کار کردم و بعد رفتم حموم یه دوش مبسوط گرفتم. وقتی اومدم بیرون سیگما اومده بود و من حاضر شدم و موهام رو سشوار کشیدم و وسایلم رو برداشتم. قرار بود ماشین سیگما دست من باشه. این بود که بردمش تا تاکسیا رسوندمش و خودم رفتم که برم پارک بانوان. حکیم هم ترافیک شدید. من لاین سرعت بودم و یهو جلو خالی شد و یه ماشین دووی قدیمی یهو به چپ منحرف شد که بیاد جلوی من و مالید به سپرم. هر چی چراغ اینا دادم نزد کنار. منم پشت سرش رفتم که گم نکنمش و از پلاکش عکس انداختم. از ماشین هم پیاده نشدم که چک کنم و به ماشین کناری گفتم چک کنه که گفت قُر نشده ماشینت ولی مالیده بهت. رفتم کنارش گفتم بزن کنار پلیس بیاد ولی واینستاد! به سیگما زنگیدم و گفت ولش کن دیگه، پلاکشو برداشتی حله. خلاصه اعصابمو خورد کرد و بالاخره رسیدم به پارک. کلی گیم بورد هم با خودم برده بودم. بچه ها یه جای باحال سکنی گزیده بودن! هوا عالی بود. زیر درخت توت باد خنک بهاری و آفتاب دلچسب. کلی گوجه سبز و توت فرنگی خوردیم. این دوستم کلی زحمت کشیده بود و یه عالمه چیز میز با خودش آورده بود. کلی خوردیم و ساعت 3 هم نهار آورد. الویه و سالاد ماکارونی و حمص. نهار رو خوردیم و من هی بهشون می گفتم بیاین اینا رو جمع کنیم که بازی کنیم ولی لفت دادن و یهو طوفان شروع شد. یه چیزی میگم یه چیزی میشنویدا. باد شدیددددددددددد. درخت توت بالاسرمون هر چی توت داشت ریخت رومون. کل زیراندازا توتی شد. جورابامون توتی شد. هول هولکی وسایل رو جمع کردیم که بریم تا بارون شروع نشده. یه عالمه هم وسیله بود. تا جمع کنیم بارون شروع شد و تا با اون همه وسیله برسیم به ماشینا خیس خالی شدیم. بعد جالبه که همون لحظه آفتاب شد! دیگه تصمیم گرفتیم بریم کافی شاپ و باز بحرفیم. رفتیم کافی شاپ فرهنگسرای ارسباران و کادوهاشو دادیم و اونم بهمون گیفت یه کتاب کوچیک داد که همه کتاب فارسیای دبستان رو داشت. خیلی نوستالژیک بود. بعد از خوردن سفارشامون و حرف زدنا، برگشتیم سمت ماشینا و نخود نخود هرکی رفت خانه خود. من رفتم خونه مامانینا. 8 رسیدم و فقط مامان و بابا بودن. یه کم براشون تعریف کردم و بعد بتاینا اومدن. آنام رو دیدیم و ساعت یه ربع به 10 سیگما و داداشینا با هم اومدن. وای خدا کاپای خوردنی من. دو هفته بود ندیده بودمش. انقدر خوشگل صدام می کرد که. کلی بازی کردیم باهاشون و شام خوردیم و تا 1 اونجا بودیم. بعد همه رفتن، سیگما هم رفت و من موندم و همونجا خوابیدم.

جمعه 21 اردیبهشت، ساعت 10 بیدار شدم و با مامان صبحونه خوردیم و گپ زدیم. واسه مامان شهرزاد رو گذاشتم و خودم رفتم تو اتاق حاضر شدم و رفتیم خونه بتا اینا. با تاکسی رفتیم و یه تیکه از راه رو پیاده رفتیم حال داد. بستنی خریدیم و رسیدیم خونشون. تیلدا خیلی خوشحال شد. داماد هم سر کار بود و ما چارتا خانومی خلوت کردیم. 5تا البته. یکیش بره تو دلیه. خخخ. نهار خوردیم و حرف زدیم و رفتیم ساک بیمارستان نینی رو چیدیم. ای ننه قربونش بره. خیلی باحال بود. مامان و بتا از من میپرسیدن که پستونک هم ببریم. انگار من صدتا بچه زاییدم!  عصری خوابیدیم. خیلی حال داد. بیدار که شدیم داماد اومد و گپ زدیم و ساعت 7.5 من و مامان پیاده برگشتیم سمت خونه ماماینا. من رفتم مترو و مامان رفت خونه. با سیگما هماهنگ کرده بودم که بره استخر نزدیک مترو و بعد از شنا بیاد دنبالم. اونم گفته بود که بیا شام با دوستام بریم سنسو. دوست سیگما تماس گرفت و گفت زودتر میره که جا رزرو کنه. ساعت 8.5 رفته بود و بهش واسه 11 نوبت داده بودن! اول استرس گرفتم که شب دیر میخوابم و کل هفته خسته ام و اینا، ولی بعد تصمیم گرفتم بیخیال این داستانا بشم و فقط لذت ببرم. سیگما اومد دنبالم و با دوستاش قرار گذاشتیم بریم یه پارک نزدیک اونجا تا نوبتمون بشه. دو تا از دوستاش اومده بودن و سومی هم دیرتر میومد. رفتیم پارک و اول یه کم راه رفتیم و چیپس و پفک خوردیم ته بندی کنیم.  بعد به پیشنهاد من بدمینتون بازی کردیم. خیلی حال داد. خودم از همشون بهتر بازی می کردم. مسابقه گذاشتیم همه دو به دو و رکورد من و سیگما از همه بیشتر شد. بقیه رکورد بالاها هم مال خودم بود. هاه. تا حدود 11 بازی کردیم و بعد رفتیم سنسو. 5نفری سه تا سالاد سزار گرفتیم و سیگما و دوستش یه استیک ماهی هم گرفتن. هر سری که آدم میبریم سنسو، همه خودشون مشتری سنسو میشن. خیلی خوبه سزاراش. تا 12 اونجا بودیم و بعد رفتیم خونه و تا بخوابیم ساعت 1 شد.

شنبه 22/2 صبح باز نتونستیم زود بیدار شیم و با 40 مین تاخیر اومدم شرکت. چه طوفانی شد عصر. منم سویشرت نبرده بودم و نگران سرما بودم ولی یهو دیدم یه سویشرت تو کشوی شرکت دارم. حال کردم. با ساحل تا تاکسیا رفتیم و با تاکسی رفتم به سمت خونه. خلوت بود. یه تیکه رو هم پیاده رفتم و از سر کوچمون مرغ خریدم و شیر. 6:20 خونه بودم. کلی حال داد که زود رسیده بودم. شیر و کوکی خوردم و در حینش کتاب خوندم. بعد سریع رفتم نخود سبز ریختم تو پلوپز، مرغا رو شستم. برنج شستم. پیاز خورد کردم و شروع کردم به شام پختن. شوید هم ریختم تو نخودها و بعد برنج رو ریختم. مرغا رو با پیاز و زردچوبه و رب سرخ کردم و بعد آب ریختم تا بپزه. بقیه پیازا رو هم تو ماکروفر سرخ کردم. بعد رفتم دراز کشیدم که دیدم سیگما اومد. دیگه بلند شدم و به غذاها سر زدم و با سیگما کاپشنا و چکمه ها و کفشای زمستونی رو جمع کردیم. یه دستی به سر و روی خونه کشیدم و یه کم مرتبش کردم. بعد رفتم غذا رو بیارم که دیدم یادم رفته به مرغ نمک بزنم. نمک زدم و باز گذاشتم بپزه. از بس کم آشپزی می کنم یادم رفته آشپزی. خخخ. با سلام و صلوات خوشمزه شده بود غذا. شام خوردیم و واسه فردامون غذا کشیدم و میخواستیم بریم کار کنیم که تنبلی غلبه کرد و کار نکردیم. بجاش تفریح کردیم و ساعت 10.5 خوابیدیم! باورم نمیشه. 

یکشنبه 23ام که امروز باشه، با اینکه تا 6.5 صبح، 8 ساعت خوابیده بودم ولی بازم کلی خوابم میومد و نرفتم یوگا. خوابیدم به جاش و بعدش اومدم سر کار. عصری هم میخوام برم استخر. هورااا

 

برجام نافرجام

سلام سلام. من اومدم. از یکشنبه بگم که عصری با ساحل رفتیم استخر. یکشنبه ها مربی دارم، آخر هفته ندارم. مربی اومده بود تو آب و دیگه کامل بررسی کرد کرال رفتنم رو و اوکی نهایی رو داد بالاخره. هوررااا. بعدشم با ساحل برگشتیم و اونو گذاشتم شرکت و خودم رفتم دکتر. جواب آزمایش سلیاک رو نشونش دادم و اونم تایید کرد که ندارم و بهم قرص داد و گفت یه ماه بخور، بهتر نشدی کولونوسکوپی کنیم. نیمیخوام. باید بهتر شم! بعد از دکتر رفتم خونه و سیگما در رو به روم باز کرد. شام گرم کردیم خوردیم و آنام دیدیم و سیگما رفت از باباش امضا بگیره و من خوابیدم.

دوشنبه 17 ام، صبح اسنپ گرفتم و 8 شرکت بودم. روز خوبی بود، زود گذشت. عصرش رفتم خونه مامانینا با تاکسی. سر راه بستنی خریدم. بعد از تقریبا یه هفته میدیدمشون. دلم کلی واسه تیلدا تنگ شده بود. تا شب کلی چیز میز خوردم. داشتم میترکیدم دیگه. شب بابا اومد با کیک تولد من. بعدشم سیگما اومد. شام خوردیم و بعد تولد گرفتیم. بتا هم امروز رفته بود دکتر و دکتر بهش وقت زایمان داده بود، جمعه 28 اردیبهشت. نینی گلیمون اردیبهشتی میشه :*

سه شنبه 18ام، صبح با سیگما رفتم تا تاکسی ها و واسه اولین بار با تاکسی رفتم شرکت. یه کم دیر کردم. کلی کار و بار داشتیم و عصری رفتم خونه و دوش گرفتم و یه کم کتاب خوندم تا سیگما اومد. حاضر شدیم و رفتیم خونه سیگماینا. همه خانوادشون جمعه عازم ترکیه هستن و باهاشون خدافظی کردیم. نینی حرف افتاده دیگه. چیزای با مزه کمی می گفت. بعد نشستیم پای حرفای ترامپ و روحانی. دپرس شده بودم شدید. دیگه دیدم الانا که زیاد استرسی میشم و تپش قلب می گیرم خیلی بده، بی خیال ناراحتی شدم. همینه دیگه. کاری از دستم برنمیاد که! دیگه شب رفتیم خونه و خوابیدیم.

چهارشنبه صبح هم که امروز باشه صبح خواب موندم و دیر اومدم با سیگما. یعنی از قصد خواب موندم که سیگما بیارتم. تازه خوابم هم میومد. خخخ. امروز هیشکی شرکت نیس. خلوته. رفتم گواهی کسر از حقوق گرفتم که ضامن وام سیگما بشم واسه اون سرمایه گذاریمون. الانم منتظرم چارشنبه خوشگله تموم شه و برم خونه استراحت کنم.