معاشرت

آخیش. الان حالم خوبه. این همکارم که تو حلق لپ تاپمه و یه سره داره باهام حرف میزنه و ملت رو دعوت می کنه پیشمون بشینن، رفته مرخصی از دیروز. تا آخر هفته هم نمیاد و همین باعث میشه یه کم پرایوسی داشته باشم و حالم خوب باشه. آخیش. البته خیلی دوسش دارما. ولی خب پرایوسیم رو هم دوس دارم.

ماه قبل واسه خودمون و دخترک واکسن آنفولانزا گرفتیم  و زدیم. بچه ها اگر بار اولشون باشه که واکسن آنفولانزا میزنن، باید دو دوز به فاصله 1 ماه بزنن. ما هم اشتباه کردیم و اون موقع دوز دومش رو نخریدیم، حالا گیر نمیاد! 1 ماه شده و واکسن فرانسوی نیست که نیست! گیری افتادیم!

دیگه اینکه خدا بخواد یه سفر شیراز در پیش داریم. جاهای خاصی که به نظرتون باید حتما بریم رو بهم بگین. البته به جز جاهای مشهورش که قطعا میریم. رستوران هم پیشنهاد بدین، به جز هفت خوان البته که اون رو قطعا خواهیم رفت. خخخ. دیگه بستنی فالوده یا دسر یا چیزی اگه فکر می کنین حتما باید تست کنیم هم بهم بگین حتما. 

آخیش چه خوبه که الان به معاشرت نیاز دارم. دلم خواست با هم حرف بزنیم. بیاین از خودتون بگین. چطورین؟

نظرات 15 + ارسال نظر
آبگینه دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 05:21 ب.ظ

راحت بودن تو اتاق محل کار خیلی مهمه حداقل این چند روزه نفس بکش
یه همکار شیرازی دارم از همبرگر شیراز خیلی تعریف میکنه، یه جور که دوستاش میرن واسش همبرگر میخرن

بله بله، شنیدم به همبرگراشون هم میگن همبر.
باید تست کنیم حتما

الهام دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام
به شهر ما خوش خواهی آمد
امیدوارم شیراز حسسسسابی بهت خوش بگذره.
جاهای مشهور که میری، حافظیه حتما برو.
روبروی مسجد وکیل یه محوطه هست با چند تا کافه، غروب به بعد حال و هوای قشنگ و ملسی داره.
برای غذا و کافه که شیراز واقعا بهشت رستوران ها و کافه ها و فست فود هاست.
چهار راه حافظیه، روبروی باغ جهان نما، خانه استیک هست که خوبه.
خانه پرهامی غذاهای شیرازی خوشمزه داره ولی باید قبلش رزرو کنی
کلا بافت قدیم شیراز و رستوران ها و کافه های سنتیش جالب هست
بستنی و فالوده را یا پشت ارگ بخور یا جلو آرامگاه سعدی.
رستوران شاطر عباس کیفیت غذاش خوبه واقعا.
هر کاری داشتی و یا اگر سوالی داشتی بهم ایمیل بزن، در خدمتم.

ای جانم. دختر شیرازی
حافظیه که در صدر قرار داره.
چه چیزای خوبی گفتی. خیلی ممنون. دوسه تا همکار شیرازی هم دارم که مهر تایید بودن رو کامنت شما

آسمان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 06:50 ب.ظ http://avare.blog.ir

دیگه عمرا واکسن آنفلونزا بزنم
هفته پیش که زدم تا یه هفته غدد لنفاوی زیر بغلم ورم داشت و داشتم سکته میکردم هنوز بعد از بیش از یک هفته متورمه اما رو به بهبود. البته هرچی سرچ کردم زده بود طبیعیه ولی خب آدم ترس برش میداره دیگه
امیدوارم که خوب باشین

اوه اوه. چه ترسناک. ما که ماه پیشمون به خیر گذشت. این یکی دخترک هم به خوبی بگذره، دیگه کاری نداریم.

الی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام عزیزم
من شیرازی هستم،خوشحال میشم که در خدمتتون باشم و مهمان ما باشید والا شیراز که جا زیاد داره تا مد نظرتون چه جور تفریحاتی باشه، اکثر جاهای مشهورش هم که احتمالا میدونید خودتون، به جز هفت خوان صوفی هم رستوران خوبیه، شرزه تو بافت سنتی سمت بازار وکیل اوکی بود قبلا مدتیه نرفتم، باکویه روش خیلی تبلیغ میکنن رستوران غارش که فضای غار مانند داره قشنگ هست ولی من به شخصه غذاهاش رو نمی پسندم رستوران دیوان هم خوبه اگر اهل غذاهای تند و تیز عربی هم باشین مچبوس هاش قابل قبول هستن البته غذاهای دیگه هم داره ها، شعبه قصر دشت هم تقریبا وسطه شهرتر هست و قابل دسترس تره، شاندیز هم نزدیک باکویه هست شیشلیک های خوبی داره، جاهایی مثل لیالی و هفت ایوان هم یکم از مرکز شهر و اینا دوره و حالت باغی داره بستگی به مکانتون داره یکم ممکنه مسیرش دور باشه براتون، جاهای معروفش رو که میدونید دیگه به جز اونا یه موزه گل و مرغ چند سالی هست باز شده ولی ساعت بازدید داره قبلش چک کنید اذیت نشید عزیزم، یه باغ گلهای کوچولو موچولو هم داره اونم بد نیست، شیراز پر از خونه های قدیمیه مثل خانه فیل که کافه رستوران هم شده که غذاهاش معمولیه ( البته من بد غذا هستم ممکنه بقیه دوست داشته باشن) سمت همون مجموعه زندیه یه عمارت کلاه فرنگی هست که توش یه موزه کوچولو هست اگر علاقه داشته باشین، سمت تخت جمشید و پاسارگاد و نقش رستم و نقش رجب هم برید کلا چون بیرون شهره یکروزی حداقل وقت میخواد، نمیدونم سمت جاهای تاریخی چقدر همه جاها رو رفته باشین ولی همه دیگه مسجد نصیر و نارنجستان قوام و اینا رفتن اگر خانه زینت و الملوک رو نرفتید اونم چسبیده به نارنجستان قوامه و قشنگه زیرزمینش هم بازدید کنید، سمت بازار وکیل هم نمیدونم مسجد وکیل و حمام وکیل رو رفته باشی یا نه ولی اگر نرفتی هر دوتاش تو اون مجموعه قشنگه همونجا هم یه رستوران ژولیپ هست که غذاهاش و نوشیدنی هاش راضی کننده هست البته یه کافه رستوران با منو جمع و جور هست ولی فضاش اونجا خوبه توصیه میکنم توی مجموعه وکیل رستوران سرای فیل (با خانه فیل متفاوته) نرید هر چی یادم میاد کیفیت غذاهاش بد بود الان دیگه نمیدونم، اگر شب هم اهل بیرون رفتن هستید و ماشین داشته باشین کوهستان پارک دراک هم بد نیست یه شب رو بگذرونید البته همونم از مرکز شهر یکم دوره آلاچیق هاش با دید به شهر بد نیست ولی غذا ببرید که اون بالا چیز خاصی برا خوردن نداره باشه هم کیفیت نداره، .... نمیدونم سمت دروازه قران اون بالا آرامگاه خواجوی کرمانی رو رفتید یا نه؟ اگر نرفتید و حال بالا رفتن از پله داشته باشید اونجام قشنگه و منظره قشنگی هم به شهر داره، باغ ارم و عفیف آباد و جهان نما و اینا هم رفتید احتمالا باغ دلگشا هم هست اونم بد نیست، عمارت شاپوری هم اگر نرفتید برید به نظرم واقعا قشنگه یه کافه و رستوران هم توش هست میتونید تو خود عمارت قدیمیش غذا بخورید (توی خیابان انوری)
خب خیلی زیاد نوشتم همیشه سفرنامه ها تون رو با شوق میخوندم و لذت میبردم سعی کردم جاهایی رو معرفی کنم که کمتر معروفه نمیدونم بدرد بخوره یا نه فست فودها هم معمولا توی شیراز قابل قبوله و خیلی زیادن فست فودها و رستوران های خیابان محلاتی جنوبی (قدوسی غربی) به نظرم خوبه هم اگر اهل گوشت و کباب باشین "مطعم" اوکیه خانه استیک هاوک تو همون خیابون استیکهاش بد نیستن فست فود رافائل هم من گرانادا هاش و پیتزاهاش رو دوست دارم، امیدوارم شیراز خوش بگذره هر کاری و سوالی هم بود من در خدمتم، این رستوران و غذاها سلقیه ای عزیزم ممکنه یکی واقعا دوست نداشته باشه ولی معروف و خوبن تو شیراز
چون وبلاگم رو بستم ادرس ایمیلم رو میزارم عزیزم اگر هر کاری و سوالی بود خوشحال میشم گلم، قطعا خوشحال میشم ببینمت تعارف ما شیرازیها هم برای مهمان خیلی خیلی جدیه موبایلم رو نذاشتم گفتم شاید با تماس معذب باشی وگرنه حتما شماره م رو میذاشتم، ایمیلم رو معمولا سریع جواب میدم
elham.nabiei@gmail.com

وااای مرسی الی جان. خیلی وقت گذاشتی.
ممنون از محبتت. مهمون نوازی شیرازیا که زبانزده واقعا. خیلی گلین
خیلی مفصل برام توضیح دادی. الان میشینم همه رو مینویسم که واسشون برنامه بریزم و یادم بمونه حتما

صبا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 04:51 ق.ظ https://gharetanhaei.blog.ir/

سلام
فکر کنم اولی باری هست که دارم اینجا کامنت میگذارم :)
در مورد شیراز پیشنهاد داشتم:
موزه مرغ و گل

مسجد نصیرالملک رو صبح برید. الان ساعت دقیق آفتاب گیریش رو نمی دونم ولی روز آفتابی رو اونجا برنامه بگذارید. بعد از دیدن اونجا برید توی کوچه روبروش. خانه پرهامی ها و ... کلی خونه های قدیمی دیگه که تبدیل به هتل/رستوران شدن و خیلی با صفا هستند و کلی کوچه های قدیمی.

بازار وکیل و سرای مشیر و سرای فیل و ...

هفت خان قشنگ هست ولی خب رستوران های خیلی بهتری هم تو شیراز هست که امیدوارم دوستان دیگه راهنمایی کنند.
آش سبزی که برای صبحانه می خورند رو با نون سنگگ یا بربری تست کنید.
کلم پلو شیرازی رو تست کنید.
اگر رفتید ارگ کریم خان بستنی و فالوده رو پشت ارگ تست کنید.

به به. خوش اومدین. وبلاگ ما رو منور کردین
موزه مرغ و گل باید جالب باشه.
به به چیزایی که گفتید رو حتما انجام خواهیم داد.

ارغوان سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 09:55 ق.ظ

خدا رو شکر حالت بهتره لاندا جان
چه سفر خوبی حسابی خوش بگذره هم گشتن هم خوردن هم خرید
دلتا عسلی رو هم ببوس انشالله واکسن هم پیدا بشه براش

مرسی عزیزم. لطف داری

میترا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 02:22 ب.ظ

اااااوووااا چه قدر خواننده شیرازی
من که شیراز نرفتم پیشنهادیم ندادم
فقط امیدوارم حسابی خوش بگذره
وووو
هوا سرده به دلتا بستنی و... نده سرمامیخوره
از دماغت در میاد سفررر
این غارهایی که گفتنم حتماا سرده بچه رو بپوشون.
کلاه و ماسک عالیه
از گوش و دماغ سرمانخوره حله
منکه همه حرصم در سفر اینه دوقلوها مریض نشن

به به، مرسی از اینکه کامنت مادرونه گذاشتی. آره خداییش باید خیلی حواسمون به دلتا باشه. یه مسافرت دو روزه که سرما خورد از دماغمون دراومد. ماسک که نمیذاره بزنیم براش. خدا کنه با شالگردن اوکی باشه.

قورى سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 06:23 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام لاندا جان
به به حسابی کیف کن از تنهایی
شیراز هم ان شالله حسابی خوش بگذره بهتون
من یکبار با خانواده مادریم رفتم شیراز ، یادمه شربت بهار نارنج داشتن خیلی خوشمزه بود
یادمه هر جا تور لیدر ما رو برد ما ازون شربت خوردیم بعد هم در به در دستشویی. بودیم


عالی بودی. ما هم حسابی شربت بهار نارنج خوردیم و دخترکمون هم لذت برد از طعمش. عالی بود.

زری.. چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 08:18 ق.ظ https://maneveshteh.blog.ir

خب من هم شیرازی نیستم، اومدم فقط معاشرت کنیم :)))
چقدر خوبه لاندا جان اینطوری برای سفر ذوق داری و حتی برای اینکه چی را کجا بخورید هم برنامه ریزی داری:) همیشه از این اخلاقت خوشم میاد، من فقط میگم بریم بگردیم ببینیم یه چیزی هم بخوریم از گرسنگی نمیریم:)))) اما مدل تو خیلی خوبه، باید ازت یاد بگیرم.
انشالله سفر حسابی خوش بگذره بهتون عزیزم

آرههههه، جدی؟ چه جالب. ما اصلا قبل رفتن اول دنبال رستوراناشیم. خخخ. انقدر که شکم مهمه
مرسی عزیزم

ساچی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 04:46 ب.ظ

خوش میروی به شهر من عزیزم... فالوده و بستنی رو بهت سمت میدان معلم بستنی دراک توصیه می کنم... بسی عالی هست و بهتر از پشت ارگ کریمخانیه و انواع و اقسام فالوده ها رو داره مثل فالوده موهیتو, زرشک و ...

به به، دختر شیرازی جان. راستش دیگه همون پشت ارگ رو وقت کردیم بریم و این طعم ها رو هم داشت، ولی ما ساده ترین حالتش رو خوردیم

نسیم پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 11:37 ب.ظ

هتل الیزه شیراز خیلی خوب بود
چند ماه پیش اونجا بودم
مخصوصا رستورانش هتل و پیتزا و پاستاهاش

به به، دیگه برگشتیم. ولی تا میتونستیم و نمی تونستیم خوردیم. خخخخ

تمامچه جمعه 12 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام عزیزم نمیدونم منو خاطرت میاد یا نَه وای فک کنم بیش از یک دهه همو میخوندیم اون موقع ،دلتا جان من شیرازم و خوشحال میشم ببینمت ❤️عزیزم برای ناهار اگه سمت بازار وکیل بودی برو رستوران شرزه ماهیچه و کباب درباریش اکی هست سالادش رو هم من دوست دارم ،بابا بستنی برای بستنی عالیه که تو قدوسی غربی و ارم هست که فک کنم سمت باغ ارم که رفتید خوب خیلی بهش نزدیکه ،لاویا شعبه های مختلفی داره که تقریبا هر جا باشید در دسترسه برگرای خوشمزه ای داره ،اگه اهل پیتزا هم باشی باز قدوسی غربی پانل هست و سالاد بار داره که عالیه بقیه رو دوستان گفتن باز یادم اومد میگم حتما ❤️اهان برای سوغاتی هم میتونی کلوچه مسقطی درجه یک از یلدا بگیری و نون یوخه ،رفتی دو تا خامه هم بگیرید بزنید به بدن از نارنجکی بزرگاشاگه هوس شیرینی هم کردید فنسی هم تو اسنپ هست باز

بله بله، معلومه که یادمه. وبلاگت چی شد؟
اتفاقا مثل سفر قبلی شرزه رو رفتیم و خوب هم بود. بابا بستنی رو هم سری پیش رفته بودیم. این سری وقتمون کم بود دیگه. به به، مرسی از پیشنهادات خوشمزه
ممنون بابت ایمیلت. خیلی لطف کردی.

نسترن یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 11:55 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

سلام
خوبی رفیق؟
اوضاع خوبه؟
چرا نیستی؟

سلام عزیزم. ممنونم، آره خدا رو شکر بد نیست اوضاع. سرم خیلی شلوغ شده، اصلا وقت نمی کنم بنویسم

مهتاب شنبه 18 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 12:58 ب.ظ

ما منتظر سفرنامه شیراز بودیم چی شد ؟؟؟؟؟
کجایی
خوبی
اوضاع خوبه؟

سلام سلام. خوبم، وقت نمی کردم بنویسم. الان میام یه پست میذارم

زری.. شنبه 18 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 02:33 ب.ظ https://maneveshteh.blog.ir

سلام خوبی؟ نیستی؟

سلام. قربونت مرسی نبودم یه کم. الان میام یه پست میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد