گرمترین مرداد

سلام، چطورین؟

خب من هی میخوام پست جدید بذارم، هی میبینم هیچ خبری نیست. خیلی روتینه زندگی. همش کار و کار و کار. و البته شیطنتا و مریضیای گاه و بی گاه دلتا. 

دیگه اینکه دو هفته ای هست که ورزش کردن رو شروع کردم. تو یه کلاس آنلاین اسم نوشتم و با 4-5 جلسه ورزش، 1 کیلو کم کردم. البته کنارش تغذیه م رو هم کنترل می کنم. مقدار شام هام خیلی کم شده. از آخر خرداد تا الان، 3.5 کیلو کم کردم. حالا به جز وزن کم کردن، ورزشه واسه روحیه م هم عالیه. 3 سال بود که از بارداری به اینور، هیچ ورزشی نکرده بودم. خلاف سنگینه م پیاده روی بوده. ولی الان که ورزش می کنم کیف می کنم. و میبینم که چقدرررر یوگای چند سال پیش بدنم رو ساخته و ورزش دوست کرده بدنم رو. خلاصه اوصیکم به ورزش. 

دیگه اینکه بازم دلتا رو نوشتم کلاس مامی و نینی. مثل پارسال با دوستم میریم. اینجوری به خودمم خوش می گذره. دوس دارم کلاساش رو. پارسال موقع عمل مامان و اون بدبختیا، فقط همین مامی و نینی حالم رو خوب می کرد. 

دیگه چی؟ هیچی دیگه. خبر خاصی نیست، از اینکه هر روز باید بیایم سر کار، خسته میشم اساسی. تعطیلی چهارشنبه خوب بود برام. دلیل اصلیش که معلوم نشد، ولی هر چی بود برام خوب بود. هیچ کار خاصی هم نکردم، ولی همینکه یه روز تو این ترافیک شهرگردی نکنم، خودش عالیه. ضمن اینکه دقیقا همون روز، استثنائا دلتا 5 تا 7 صبح بیدار بود و منم باهاش بیدار، بعدش خوابیدیم تا 11. اگه روز عادی بود همون 7 باید میومدم سر کار دیگه. 

نوتایتل مرداد 1402

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.