برف و آدم برفی

سلام سلام. از تهران برفی. البته با تاخیر. چه خوب که برف اومد بالاخره. ما هفته گذشته که قرار بود برف بیاد، رفته بودیم ییلاق که برف بیشتری بیاد و دلتا قشنگ برف رو ببینه و برف بازی کنیم. و هیچی برف نیومد. دیگه این هفته برنامه ریخته بودم که خانواده همسر رو برای شام پنج شنبه دعوت کنم. وقتی اونا قراره بیان با وسواس بیشتری باید خونه تمیز باشه و چون استرس زا میشد برام، بعد از مدت ها، مثلا فکر کنم بعد از 9 ماه، تمیزکار گرفتم برای خونه و همون 5شنبه از 11 تا 3 اومد و کل خونه رو کرد دسته گل. آخیش. در حین کار اون هم خودم مرتب کاری می کردم. اسباب بازیای دلتا رو جمع کنم و لباسا رو تا کنم و از این کارا. خیلی خونه مرتب شد. خسته هم نشدیم. بسی راضی بودم. در حدی که همیشه تا لحظه آخر اومدن مهمون بدو بدو داریم، اصلا نداشتیم این سری. برای شام هم مایه کباب کوبیده و جوجه کباب گرفته بودم که شب سیگما بره رو باربیکیوی بالا پشت بوم، کباب کنه. فقط یه پلو خودم گذاشتم و سالاد اینا. دیگه همه چی حاضر بود و مهمونا شب اومدن و بچه ها حسابی با هم کیف کردن. همه چی خیلی خوب برگزار شد، فقط اون تیکه ای که اسلایم رو ریخته بودن تو جعبه اسباب بازیای دلتا و کل اسباب بازیا اسلایمی شده بود رو باید نادیده بگیرم. صبح جمعه پاشدم دیدم حسابی برف اومده و داره میاد. دیگه با سیگما مشورت کردیم که واسه برف بازی بریم پارک یا بریم ییلاق که ییلاق رای آورد چون مامانینا هم اونجا بودن. دیگه زدیم به جاده برفی و رفتیم ییلاق. حسابی برف بازی کردیم با دلتا و کاپا. روی برفا قلت خوردیم و حال داد. بالاخره چکمه دلتا هم خوب استفاده شد دیگه. هر چند که با التماس می پوشدش! و همین بساط رو با شال گردن و دستکش هم داریم. در حدی که روز دوم هیچ کدوم رو نخواست بپوشه و فقط لطف کرد کلاه کاپشنش رو گذاشت رو سرش باشه. رفتیم یه آدم برفی خوشگل تو باغ درست کردیم و شال و کلاه و دستکش هم تنش کردیم. واسه دماغش هویج نداشتیم خیار گذاشتیم. خخخ. خیلی باحال شد. فقط حیف که هاپوجان هی میومد روش خراب کاری می کرد که اعلام کنه کی اینجا رییسه  و ما هی مجبور بودیم تن آدم برفی رو بتراشیم و دوباره درستش کنیم تو همون نیم ساعت  ولی کلا تفریح خیلی خوبی شد یهویی. فقط حیف که دخترک سرش سرما خورده و آبریزش بینیش بند نمیاد دیگه! از بس که حاضر نبود کلاه بپوشه!  پوووف...

نظرات 6 + ارسال نظر
ترانه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 06:15 ب.ظ

چقدر عالی. اینطوری که تو نوشتی، هوس مهمونی خانوادگی کردم. چه خوبه که همه چیز رو از بیرون گرفتی و خودت رو اذیت نکردی.


آره والا واسه خودمم دعوت کردنشون یه غولی شده بود، ولی خیلی راحت برگزار شد

نجمه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 07:45 ق.ظ https://najmaa.blogsky.com/

چه اراده ای کردین و رفتین
همیشه به شادی
تمیزکاری خومه کا برای مهمونی ار یک‌هفته قبل شروع میشه
و تا ثانیه ای پیش از اومدن مهمونا ادامه داره.البته این چند وقت همسشه خونه مرتب بوده.چون ببشتر بچه هارو تو اطاقشون نگه میدارم.

آخه خیلی دلمون برف می خواست. این کلاس مادر و کودک هم این ترم همش حول و پیرامون برف بود، دیگه دخترک خیلی هوس برف داشت.
آخ آخ دقیقا. چه خوب که بچه ها رو تو اتاقشون نگه میدارین. دختر ما کلا تو هاله

سلام لاندا جان
اخ چقدر ادم لجش میگیره بگن برف میاد اما نیاد
خدا رو شکر هفته بعد هم مهمون دارى کردى هم به برف بازى رسیدین
واى استکان هم هنوز که هنوز براى کلاه لجبازى میکنه ، سینوس هاشم حساس سریع اب دماغش سرازیر میشه
دلتا جان اما دستاش یخ میزد. ناراحت نمى شد
با تشکر از جناب هاپو

اااارهههه، خیلی دلمون برف میخواست. الان دیگه چشم و دل سیر شدیم
کی بزرگ میشن این بچه ها؟

نسترن چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 09:39 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

آفرین بر عروس زرنگ
ای جااان چه خوووب برف بازی حسااابی کردین
وقتی بچه ها لجبازی میکنن و آدم حریف نمیشه خیلی سخته


اره بابا خیلی سختن کلا

دریا یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1402 ساعت 07:27 ق.ظ http://Taarikheman.blogsky.com

سلام لاندا جون
ازت ایده میگیرم همیشه که منم انشاالله بعدا با کوچولوم همین کارا رو بکنم، مثلا به ویژه کلاس مادر و کودک. یعنی از الان رفتم سرچ کرده ام که چطوریه و باید چطوری ثبت نام کنم

ای جان. مبارک باشه. چقدر خوب. ایشالا که روزای خیلی خوشگلی سر راهت باشه

مینا سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 05:47 ب.ظ

ی سوال. من همیشه از،مایه کباب کوبیده میترسم ک بریزه،،نریخت؟ قشنگ روی سیخ موند؟ من هرگز درست نکردم. خودم ک اصن بلد نیستم مایه رو درست کنم. و از بیرون هم استرس میگیرم

نه اصلا نریخت. ما هم همیشه این ترس رو داشتیم چون تمام رسپی هایی که خودمون تست کرده بودیم، میریخت ازش. ولی این مایه کباب کوبیده فارسی بود. تا حالا چند بار گرفتیم. هر سری عالی میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد