پیش به سوی کاااار

بله بله بنده از شنبه میرم سر کار. این هفته آخرین روزای بیکاری رو سپری کردم. رفتم معاینات بدو استخدام رو هم انجام دادم، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، تست ریه و آزمایش خون و این حرفا. یه ذره کمبود آهن دارم. دیگه اینکه خوشحالم دیگه. دارم میرم سر کار. خخخ. دروغ چرا؟ بیشتر سعی می کنم خوشحال باشم. استرس دارم. اولین باره که فول تایم میخوام برم سر کار. یه کاری که فکر می کنم حالا حالا ها نیام بیرون ازش. نمیدونم میکِشم یا نه. سخته زندگی کارمندی و زناشویی با هم...

دیروز کلی قیمه درست کردم واسه هفته آینده. آخه آخر هفته داریم میریم ییلاق. آینده نگریم تو حلقم

امروزم که درگیر خبرای حمله به مجلس و حرمیم. خدا به خیر بگذرونه... الانم میخوام برم ختم مادربزرگ همکار آینده و همکلاسی قدیمی.

یه سری کار ناتموم دارم که این هفته کلیش رو انجام دادم، ولی باز هم مونده. تا شنبه تموم که نمیشه، ولی سعی می کنم بخش زیادیش انجام شه

نظرات 4 + ارسال نظر
H.K پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:06 ب.ظ http://hamidkaabi.blogsky.com

سلام...
عدس خیلی خوبه ،آهن زیاد داره... صبحانه عدسی می چسبه...

چشم
مرسی

زیبا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:11 ق.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

برات آرزوی موفقیت میکنم. نگران نباش. همه چیز خوب پیش میره

ممنونم
انشالله ❤️

آبگینه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:26 ق.ظ http://abginehman.blogfa.com

مباااارکه
چه کاره خفنی!! آزمایش خون و تست ریه و شنوایی و بینایی سنجی
ان شاالله از کارت راضی باشی
اولش هماهنگ کردن کار بیرون و کار خونه یکم سخته ولی همین غذاهای آماده تو فریزر خیلی کمکت میکنه.
یه پیشنهاد موادماکارانی رو هم آماده فریز داشته باش. هم واسه ماکارانی خوبه هم برای نون تست تو ساندویج ساز.

ممنون. چه پیشنهاد خوبی. چشم
فعلا که غذای آماده زیادم داریم مامان کلی داده

فرناز چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:52 ب.ظ

کجایی لاندا جون؟ کار خوبه؟ خبری ازت نیست

بله بله ممنون. خونه وقت نمی کنم پشت کامپیوتر بشینم. ولی هی پست می نویسم تو گوشی که بعدا بیام با کامپ ادیتش کنم بذارم. وقت نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد