ماهگرد 6 عروسی - نیم ساله شدیم

روز ماهگرد رفتم خرید و اومدم یه دسر مبسوط درست کردم. دسر بیسکوییت پتی بور. راحت بود ولی شدیدا پرکالری.

خانوم خونه شده بودم و کلی کار خونه کردم. واسه شام هم واسه اولین بار کباب تابه ای درست کردم و بسی خوشمزه شد. خیلی حال کردم که همیشه اولین بارهایی که غذا درست کردم، خوشمزه شدن. اصلا باورم نمیشد یه روزی که هر غذایی رو که بخوام میتونم درست کنم! البته معمولا بارهای اول هر غذایی خوشمزه تر از بقیه دفعاتشه

حساسیت زمستونیم خیلی مسخره س. همش انگار مریضم. همش خوابم میاد و قیافه م شبیه خواب آلوده هاس. خسته شدم دیگه. هفته آینده برم دکتر و تست حساسیت و این داستانا. باشد که خوب بشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 06:46 ب.ظ http://zendegiema2.blogsky.com/

به به ماهگردو ولنتاینتون مبارک باشه.ایشالله سالها کنار هم به خوشی زندگی کنین.

ممنونم عزیزم :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد