ماه عسل + این روزها به صورت خیلی خلاصه

اوووه. حدود 1 ماه اینجا نیومدم یعنی؟ چه زیاد! خب ما حدود یه هفته ش رو رفته بودیم ماه عسل. کیش. بسیار بسیار بهمون خوش گذشت. باغ پرندگان و دلفیناریوم رفتیم، جت اسکی، پاراسل، کشتی آکواریوم و گشت دور جزیره رو رفتیم که ما رو برد درخت 400 ساله رو دیدیم و کاریز رو گشتیم و کشتی یونانی رو هم دیدیم و باهاش عکس انداختیم. شبا هم اکثرا میرفتیم خرید و کل کیش رو خریدیم و بار زدیم آوردیم کلیییی سوغاتی خریدیم. بی نهایت خوش گذشت بهمون. عاشق کیش شدم.

فردای روزی که رسیدیم تهران، تو راه رفتن به خونه ماماینا بودیم که یکی از پشت زد به ماشینمون و تصادف کردیم. البته زیاد خاص نبود. پس فرداش هم مامان پاگشامون کرده بود با اون دو تا عروس دیگه رو. یه مهمونی حسابی. من حدود 40 تا شیرینی لطیفه درست کردم!!!

هفته بعدش چه خبر بود؟ هیچی زیاد خبری نبود. فقط اینکه استاد از من آمار مقاله م رو گرفت و من به جای انجام مقاله، کل اون هفته رو کتاب خوندم! رمان!!! یه کم هم واسه یلدا و کریسمس چیز میز درست کردم. بارک شکلاتی انار درست کردم دو سری و تزیینات درخت کاج و این حرفا. البته هنوز که هنوزه تموم نشده. دیروز رفتم کارگاه مقاله نویسی و بعدش به جای مقاله نوشتن، با نمد بابانوئل و تزیینی جات کریسمسی درست کردم! آخه نه اینکه من مسیحی ام کل داستان این بود که تزیین درخت کریسمس حالم رو خوب می کرد، همین و بس. تولد عیسی مسیح هم مبارک. امروزه

الان هم بنده یک عدد سرماخورده ی نابود پریودیک! هستم و باز هم حوصله مقاله نوشتن ندارم!

همونجور که میبینید، دغدغه اصلی این روزهام مقاله ایه که نمی نویسم!!!! لطفا دعا بفرمایید بنده را

باران می آید....


نظرات 4 + ارسال نظر
غ ـزل یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:27 ب.ظ http://life-time.blogsky.com/

خداوند دغدغه های بزرگ شما را رفع نماید
ان شالله همیشه به شادی


مرسی
همچنین

آبگینه چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:20 ب.ظ http://abginehman.blogfa.com

خداروشکر خوش گذشته
وقت کردین رمان بخونین و کاردستی درست کنید اصلا به نقاله فکر هم نکن


دقیقا. مقاله کیلو چنده؟

رهآ جمعه 10 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:18 ب.ظ http://colored-days.blog.ir/

چه خوب که خوش گذشته بهتون :)
زوووودی مقاله ت ُ بنویسی ُ خلاص شی :) :*

مرسی.
وقت نمی کنم باور کن. روزایی هم که وقت می کنم حوصله ش رو ندارم :پی

نسرین شنبه 11 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:03 ق.ظ http://eshghamfaramarz.persianblog.ir/

رسیدن بخیر خسته نباشی.خریداتم مبارکت باشه.
دعا می کنم مقاله ای که نمی نویسی رو زودتر بنویسی

مرسی عزیزم. لطف می کنی. خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد