شارژم کمه، از یونی صدامو میشنوین

امروز کله سحر رفتم مدرسه، کلا 5 تا از شاگردام اومده بودن که کلی نق و نوق کردن که ما هم بریم بیرون و درس ندید و اینا. با 5 نفر هم نمی شد کلاس تشکیل داد، این بود که کلاس کنسل شد. با همکارام یه سری از کارا رو کردیم و رفتیم صبحونه، بعد هم جلسه رو برگزار کردیم، بعدش کلی کار دفتری کردم و کلاس زنگ آخرم حتی 1 نفر هم نیومد و منم زودتر اومدم یونی. الانم تو کتابخونه یونی نشستم و دارم رو پایان نامه عزیزم کار می کنم و در حالی که شارژ گوشیم بسیار بسیار کمه، منتظرم سیگمولی بهم بزنگه و بگه جشنشون تموم شده و داره میاد دنبالم که بریم خونه ما. ولی نمی زنگه که، شارژ منم هی داره تحلیل میره و نمیدونم باید چه کنم!

اینترنت اینجا هم انقدر ضعیفه که تلگرامم باز نمیشه حتی، باز شدن بلاگ اسکای عجیبه!

نظرات 3 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:54 ب.ظ http://meghan.blogsky.com

مدرسه ی مامانمم بازه، اما برادرم از چارشنبه تعطیل شد دیگه!!!

وای خوش به حالشون. من اگه چهارشنبه ها هم کلاس داشتم باز پس فردا باید میرفتم!

من سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

غزال چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:26 ق.ظ

به به خانم معلم کوچلوی خودمون. کلا تعطیل شدن مدرسه، دانشگاه و کار و همش می چسبه لذتش رو ببر.
ما هم انشاالله تعطیلاتمون از فردا شروع میشه با اینکه زیاد نیست اما خوشحالم.

به به، انشالله، شما که یه تعطیلات خوشگل پیش رو داری، دیگه اینا پیشش بچه بازیه. خخخ
سال نوت هم کلی مبارک با فندقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد