چندگانه n ام :پی

1. دوره خونه دوستم خیلی خوش گذشت. 13-14 نفر بودیم و آلبوم عروسیش و فیلمش رو دیدیم. خیلی خوب بود. خوراکیای خوشمزه خوردیم و از سه تا از بچه ها هم عیدی های هیجان انگیز گرفتیم

2. قرصامو کلا قطع کردم، ولی هنوز یه نمه خارش دارم و پوستم هم شدیدا خشک شده.

3. قاب گوشیمو تزیینوندم. الان کلی شیک و مجلسی شده

4. از صبح سرمای بدجور خوردم. نفسم درنمیاد، به چشمام خواب نمیاد تیلدایم هم بدجور مریض شده. همش مریضیم این زمستون ما

5. فردا برم خرید چیزای تزیینی، واسه تخم مرغای 7 سین

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر سرما میخوری دختر
چرا مراقب خودت نیستی
عکس تخم مرغات را بزار منم ایده بگیرم

تیلو نمیدونم چمه اصن، نمیدونم سرماخوردگیه یا حساسیت، اصن نابود شدم رفته. سیگما هم هی بهم میگه چرا مراقب خودت نیستی، ولی من مراقبم
رفتم ظرف خریدم واسه جای تخم مرغا، نشستم اونو رنگ کردم، خود تخم مرغا موندن بیچاره ها. در فرصت بعدی ایشالا

انه جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:14 ق.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

سرماخوردگی خر است

واقعااااا

لونا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ http://miss-luna.blogsky.com

لاندا به نظرم برو داروخانه و پماد ضد حساسیت بگیر خوب میشه خارش پوستت منم هنوز گاهی خارش دارم یا سعی میکنم کنترلش کنم یا اینکه عصبیم کنه سریع از پماده میزنم و خوب میشه
مریضی هم خیلی بده یه خورده مایعات زیاد بزار تو برنامت تا زود خوب شی عید مریض نباشی کسل باشی :×

بخور آویشن یا اصن دم نوش آویشن خیلی خوبه واسه سرماخوردگی

لونا نمیدونم سرماخوردگیه یا حساسیت. خسته شدم از دکتر رفتن
اسم پماده چیه؟ برم بگیرم

آواره جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:01 ب.ظ http://avare.blog.ir

عکس قابتو میذاشتی

تو اینستا گذاشتم. اینجا هم یادم بمونه چشم

فرناز شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:18 ق.ظ

خداکنه بچه ها هیچ وقت مریض نشن امیدوارم خودت هم زودتر خوب شی. راستی چرا آنقدر کم میای اینستا

ایشالا. آره فرناز، اصن وقت نمی کنم، کلا الکی سر خودمو شلوغ کردم، اصن گذر زمانو نمی فهمم. از این زمستون هیچی نفهمیدم سعی می کنم بیشتر بیام، دیروز که یهو تلافی کردم (شنبه )

غزال چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ق.ظ

قاب گوشیت رو دوست داشتم افرین دختر با سلیقه خوشمان امد

مرسیییی؛ غزال، یه سوال بپرسم ازم ناامید نمیشی؟ من چرا نمی دونم تو کدومی تو اینستام؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد