میسینگ دیتا :(

اردیبهشت بود که گوشیم خودش دیفالت آپدیت شده بود به اندروید 4.3! بعد یه سری چیزای رو مخ ایجاد شده بود توش که حرصم میداد و کلی هم کند شده بود گوشیم. قشنگ میخواستم بندازمش دور. دیگه چند روزی بود که افتاده بودم تو فکر داون گرید که حداقل برگرده به چیزی که قبلا بود. یه سری از دیتاهام رو برداشتم و بقیه رو هم دادم نرم افزار خود سامسونگ واسم بک آپ بگیره، مثلا از خود اپلیکیشن هام. بعد گوشی رو فکتوری ریست کردم قبل از آپگرید یا احتمالا داون گرید، بعد دیدم عه! حل شده اون مشکلاتی که باهاش داشتم! خیلی هم خوب. بعد اطلاعات رو برگردوندم روش، ولی نرم افزار احمقش، از اپلیکیشن هام بکاپ نگرفته بود و دوتا از کاربردی ترین اپ هام، اطلاعاتشون از دستم رفت. هر چی فکر می کردم یادم میره و میخواستم یادم بمونه رو تو یکی از اینا سیو کرده بودم، پرید!!! بسی حرص میخورم، ولی خب گوشی سریع هم مزایای خودشو داره و سعی می کنم خیلی حرص نخورم. کل اطلاعاتم

نظرات 4 + ارسال نظر
غزال یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:11 ق.ظ

هر چی نوشته بودم پرید
منم یکی از معظلاتم اینه که موبایل های هوشمند تا یه اینترنت می بینن شروع میکنن به اپدیت کردن. خوب یکی نیست بهشون بگه من اینجا چیکاره ام دلم بخواد خودم اپدیت میکنم.
حیف بود اطلاعاتت اما خوب فدای سرت عزیزم.

آره غزال. البته من تا یه دیوایس جدید میگیرم، سریع همه آپدیتاشو غیرفعال می کنم. اون سری هم آپدیت او اس رو غیرفعال کرده بودم، ولی نمیدونم چرا خودکار آپدیت شد! احتمالا کار تیلدا بوده
توام به نظرم تیک همه آپدیتای اتوماتشو بردار

عسل یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:33 ق.ظ http://withgod.persianblog.ir

من ی اعترافی باید بکنم
اونجا ک نوشتی :"هرچی میخواستم یادم بمونه و فکر میکردم یادم میره"، من فکر کردم اسم یه اپلیکیشنه :| تازه اومدم بدنم تو بازار دانلودش کنم :)) وای مردم از خنده سرصبحی
خدایا منم بذار تو لیستت واسه درمان :))
اخه قبلا ی نرم افزار داشتم اسمش یادت نره بود فک کنم.ی چیزی تو همین مایه ها


وای عسل عالی بود. کلی خندیدم. عاشقتم
آره اون نرم افزاره رو هم دارم: "یادت باشه" خیلی هم دوستش دارم

من یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

وای از دست این تکنولوژی که به جای اینکه در خدمت ما باشه ما را به خدمت گرفته
این بلا سر من هم اومد
اینقدر حرص خوردم
البته بعدا تونستم یه سری از اطلاعات را از یه جای دیگه که سیو کرده بودم پیدا کنم و بسی شاد شدم
حالا دیگه حرص نخور
کاریه که شده

آرهههههه. خیلی بده. منم یه سری رو یافتم. این دوتا اپلیکیشنی که واسم مهم بود، یه جاهاییشو قبلا بکاپ گرفته بودم، ولی مثلا دیتای یک سال اخیرم پرید دیگه! تازه مثه بلاگفا شدم با اون همه دم و دستگاهش

فرناز جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:10 ق.ظ

کجایی چرا نمینویسی

شرمنده، یه کم سرم شلوغ شده. میام به زودی. این چند روز خیلی کار دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد