لاغری

خب من چاق شدم. از زمان خواستگاری که لاغر شده بودم، حالا 5- 6 کیلو چاق شده م تا ده روز پیش و دیگه مصمم شدم که لاغر شم. من اکثرا وزنم حول و حوش یه عددی اون وسطا هی میچرخه. این مدت ولی زیاد شده بود. حالا سعی دارم کمش کنم. وزن کم کردن سخته ولی خب می ارزید که این چند وقته، حدود 6-7 ماه، هر چی دلم خواست خوردم و هر کار دلم خواست کردم. خوشحالم بسی

فرآیند لاغر کردن هم الان واسم خوشاینده. هنوز لاغر نشدم زیاد، ولی جَوِش خوشحالم می کنه

نظرات 3 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:35 ب.ظ

راستی این حلقه ها خوبن؟ فایده داره ؟

میگن خوبه. من فعلا دو روزه که دیگه کبود نمیشم و دارم میزنم. خخخ

غزال چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ق.ظ

اصلا چه معنی میده ادم تا دو تا لقمه غذا میخوره چاق بشه؟ من باید صحبت کنم این روند رو اصلاح کنن
ولی بدون شوخی کم کم و بدون اذیت کردن خودت لاغر کن تا جوش برات همینقدر خوشحال کننده بمونه

خخخ، آخی شما که دیگه آب هم بخوری چاق میشی
آره، برنامه مه که ماهی 1 یا 1.5 کم کنم که بهم فشار نیاد. البته میدونی به قول دوستمون اینجا، اثر این قرصا هم هست که چاق شدم. وگرنه دیگه انقدرم رها نیستم

مونایی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ب.ظ

بعضیا تا اب هم میخورن چاق میشن خخ
برعکس من خودمم بکشم از یه حدی چاق تر نمیشم همچنان همونی بودم که هستم
کاش یه جوری بودی هرکی هر وزنی دلش میخواست میشد یه استپ میزد نه چاق میشد بعدش نه لاغر

جدی؟ خوش به حالت. من واقعا فکر کنم بیشتر دلیلش قرصاست. چون تغذیه م فرق چندانی نکرده
وای راست می گی، کاش واقعا این جوری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد