کیک هندونه ای

عاشق عکس این گوشه وبلاگمم. اصن حسی که از نامزدی بهم میده، وصف ناپذیره. لازمه بگم خودمون نیستیم دیگه؟ لباس من تو مایه های عکس هدر بود، نه عکس کناری.

خلاصه که دوسش میدارم.

گفتم میخوام کیک هندونه ای درست کنم تو پست قبل، هنوز پست تموم نشده پاشدم رفتم درست کردم تستی. خخخ. البته بدون تزیین خامه. مامان میخواست بخوابه و تیلدا نمیذاشت. با خودم بردمش تو آشپزخونه، یه صندلی گذاشتم و تیلدا روش وایستاد که بتونه روی کانتر رو ببینه. با دقت به همزن نگاه می کرد. وسطاش هی دوست داشت بیاد بغلم، ولی میدید که دستم بنده، واسه همین دستشو گذاشت پشت کمرم و سرشو تکیه داد بهم. منم سرم رو بردم پایین و چسبوندم به سرش و هر دو مین یه بار بوسش می کردم. اونم برمیگشت بالا رو نگاه می کرد و میخندید بهم. بهترین لذت دنیا بود یعنی. وقتی رنگ قرمز رو اضافه کردم، اومدم رو زمین نشستم و با قاشق هم زدم. تیلدا هم کنارم نشست و قاشق رو ازم گرفت و یه کم هم زد. قربونش برم، عشق خالشه. دوتایی با هم کیک درست کردیم:


http://s3.picofile.com/file/8228407926/CYMERA_20151216_194445.jpg

دست تیلدا روی کیکه. از قیافه کیک خوشش اومد، ولی لب نزد. هیچی نمیخوره کلا. شمع روی کیک هم واسه یاد دادن شمع فوت کردن به تیلدا بود که یاد گرفت.

نظرات 11 + ارسال نظر
lightwind پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ق.ظ

سلامفکر میکنم تا حالا کامنت نذاشتماما این تعریف شیرینی که از تیلدا کردی، دلمو برد.
دلم میخواست یه خواهرزده ی کوچولو میداشتم و میتونستم حسابی ببوسمش.
ایشالا 1000سال شاد شاد شاد، همه ی خونواده ت کنار هم باشین

آخی مرسی عزیزم. خوشحالم یه چیزی نوشتم که خواننده خاموش، روشن شد
عزیزم، انشالله یه جوری به آرزوت برسی
ممنونم خانومی. همچنین انشالله شما

بهار پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.ayande84.blogsky.com

چه خوشرنگ شده کیکت...خوشم اومد..آفرین دختر کدبانو

مرسی بهاری

انه جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:15 ق.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

ای جونم دست کوچولوشو

خخخ. آنه هی دوست داشت به کیکه دست بزنه، ولی لب نزد

عسل جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ http://withgod.persianblog.ir/

عااالیه لاندا :)
کفم برید اصن :)))

خخخ. خیلی آسون بود عسل. شما که هنرمندی، تست کن

اناماری جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:31 ب.ظ

لاندا بیا کیکتو مثل قاچ هندونه کن نصفه.گرد نما نداره.بعد زیرشو با فندانت سبز کن و ازین صوبتا.من که شب یلدا نمیان پیشم درگیرن.گفتن چندروز بعدش میان.خو البته منطقی باید باشم.یعنی سعی کنم منطقی باشم.همممممم
فدای تیلدا

آنا فوندانت بلد نیستم اصلا. حالا واسه خود یلدا میخوام با خامه سبز و قرمز تزیینش کنم. ولی خب بازم همین گرد
اشکال نداره بعدش. ما هم اول می خواستیم جمعه قبل یا بعدش بندازیم. بعد گیر دادم که همون روز. باز گفت یکشنبه، ولی باز گفتم همون روز و آخر شد همون روز. ولی اگه تهران نبودن، واقعا قبول می کردم جمعه قبل یا بعد رو بیا منطقی باشیم

لونا جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

وای لاندا این واقعا خیلی خوبه ینی عالیه اصلا
ای جونم که تیلدا اینجوری همراهت بوده

مرسی لونا. آخ بهترین لذت بود همراهی تیلدا

عسل جمعه 27 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

میذارم برای روزی که ایلا اینا خواستن برام شب یلدایی بیارن ^_^

خخخ. آره حتما. ایشالا سال دیگه

شی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ق.ظ

تو حرفه ای حسابی ...عالی شده....پلاک واسه اینکه جدیدا به استان البرزیا به جای 68 ..21 میدن و این پلاک 21 واسه خلافکاراس اکثرا!!!

نمیدونستم کامنتتو پابلیش کنم یا نه. امیدوارم اوکی باشی ;-)
مرسی عزیزم. لطف داری. بخدا ساده بود. خخخ. آره دیدم 21ها رو.اکثرا بد میرونن. گویا مال اسلامشهره که؟ نمیدونم

فرناز شنبه 28 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ

امیدوارم یه روز با نی نی خودت کیک بپزی ❤❤❤❤

ایشالا. مامان قربونش بره. خخخخ

مونایی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام منم از خواننده‌های خاموشتونم:)
دیگه روشن شدم:)
من که لذت میبرم میام اینجا امیدوارم شب یلدای خوبی رو سپری کرده باشین:))
همیشه شاد باشین از خدا میخوام روز به روزخوشبخت تر بشین کنار همسرتون:))

خخخ. مرسی که روشن شدین. خوش اومدین. چقدر خوب که لذت میبری، این چند وقته انقدر خوب نبودم که فکر می کردم دیگه اینجا دوست داشتنی نباشه.
ممنون عزیزم. آره خوب بود. حالا خورد خورد دارم می نویسم. آپ میکنم
ممنونم. شما هم همیشه شاد و خوشبخت باشین

مونایی یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
منم میتونم رمز و داشته باشم؟ اگه دوس دارین
منم وب داشتم ولی بلاگفا پروندش دیگه ننوشتم البته اون کنارش ارشیو وبلاگم هس
این ادرسشه اگه دوست داشتین:))
Www.monaei.blogfa.com

سلام. بله، میام واستون میذارم رمز رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد