عکس

باز رمز دار کردم عکسا رو، ولی واسه اینکه جواب نظراتتونو بخونین، عکسا رو از این پست برداشتم و بردم تو  پست بعدی و اونجا رمزدارشون کردم.

نظرات 24 + ارسال نظر
غزال سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:34 ق.ظ

مبارکه دستت درد نکنه واسه رمز و عکس
من گلتون رو خیلی دوست داشتم حلقه رو درست نمی بینم ولی حس میکنم مال خودت گل روش باشه و مال سیگما فقط نگین داره ولی حتما خوشگله با توجه به سلیقه ات توی بقیه موارد.
کیکتون هم خیلی خوشکله و حتما خوشمزه
اخی (با لحن جناب خان بخونش) الان دیگه به گاما میگی خواهر شوهر

مرسی غزال جون. آره همینجورین حلقه ها. ست نیستن.
کیک هم که اون شب ما هیچی نخوردیم، فقط در حد همون یه چنگالی که گذاشتیم تو دهن هم.
خخخ، آره، البته حال ندارم تایپ کنم خواهرشوهر، باز هم بهش گاما خواهم گفت

ندا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

عزیزم خیلی خیلی خوشبخت بشی
خیلی خوشحال شدم با حس و حالت
انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشی و از خوشی هات بنویسی

مرسی خانومی. شما هم انشالله همیشه خوشبخت باشین

سحر سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ق.ظ http://site02.orq.ir/

لحظه هاتون زعفرونی ، نیلوفرگونه و قشنگ
96518

مرسی

عسل سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ب.ظ

کیکشو ببییین
فرنچ ناخوناشووو
کفشااااش ^_^
دسته گلشششش
عااالیه همه چی لاندای خوش سلیقه
عاااالی
ایشالا ک زندگیتون به شیرینی همون جام عسل خوشکل باشه :*

مرسی عسلی جونم. انشالله به زودی واسه شما و ایلا خان

موژی سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:13 ب.ظ

ارزویه خوشبختی و سلامتی با بهترین سالهایه شیرین زندگیتون

بسیار ممنونم

مرمر سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.m-h-1390.blog.ir

همهههه چییی چقد قشنگههه

قربون شما. لطف داری

بانو سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ب.ظ http://bisiar.blogfa.com

بسیار زیبا و با سلیقه
همه چیز خیلی خوشگله
هر روزتون به شیرینی روز عقد

مرسی عزیزم. انشالله روزهای شما هم همیشه همین طور باشه

میترا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ب.ظ

واااااای لاندا جون چقد عکسات قشنگه مخصوصا دسته گل کفش ات نمیشه از لباس ات هم عکس بذار؟؟پست قبلی هم عالی بود با تمام جزئیات نوشته بودی انگار آدم اونجا بوده.ایشالا خوش بخت بشین عزیزم.

مرسی عزیزم. لباس؟ عکس کامل که ازش نمی تونم بذارم. حالا عکس نصفه نیمه ببینم چی میشه، میشه قول ندم؟
مرسی عزیزم. انشالله شما هم همیشه خوشبخت باشین

بهار سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.ayande84.blogsky.com

اوه چه عکسای زیبایی...مخصوصا کیکتون خیلی خوشگله...انشالا خوشبخت باشید..و زندگیتون پر عشق

مرسی عزیزم. چشماتون خوشگل می بینه
متشکر. همچنین شما

shadi سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ

خیلییبییییی عالی بود عالییییی,,خیلی زیبا به سلامتی..عالیتر از همه کیکتونه ,قیافش که خیلی نازه..

مرسی عزیزم. آره خیلی دلمو برده بود کیکه

میلو سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ب.ظ

عزیزممممممم چقدر خوشگلنننننن :) ماشینتون رو دسته گلت رو خیلی خیلی دوست داشتم :** کیکت هم خیلی خوب بود
و البته دستای خوشگلی هم داری :*** ایشالا کامتون شیرین باشه همیشه

مرسی میلو خانم با دقت. متشکر بسیار. همچنین شما

لورا چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام لاندا عزیز امیدوارم خوشبخت باشید و یک عمر با عشق کنار زندگی کنید

مرسی عزیزم. انشالله شما هم همین طور

فرناز چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ب.ظ

خیلی همه چیز قشنگه مبارکتون باشه

ممنونم. خوب شد پس دیدین پست رو، چون من دیگه نرسیدم رمز بذارم براتون

luna چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:33 ب.ظ

وای لاندا خیلی خوشگل بود دسته گلت رو من خیلی دوس داشتم
رنگ ملیح و خیلی خوبی رو انتخاب کردی

بازم بازم بازم میگم مبارک باشه همه چی واقعا عالی بوده

لازمِ بگم کیکتون منو هوایی کرد دلم خواست ؟ :))
نوش جون اونایی که خوردن البته :*
جام عسلم که خیلی خوب بود دست خواهر شوهری درد نکنه :×

ایشالا اون پارچه سفیدِ بخت رو سر همه جوونا باشه و زیرش عشق موج بزنه مثه شماها :*

مرسی لونا جان مهربون
آخی، کیک؟ شرمنده که هوایی شدی. ما خودمون که اون شب اصلا نخوردیم و از بس همه تعریف کرده بودن واقعا می خواستیم بدونم چه مزه ای شده که دیگه فردا شبش رفتیم خونه سیگماینا و بخشی از کیک خونشون مونده بود و بالاخره خوردیم. جاتون خالی.
لطف داری لونا جان دقیق. انشالله واقعا، انشالله همه همیشه طعم خوشبختی رو بچشن

آزاده پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ http://azadeh002.blogfa.com

سلام بلاگا باز نمیشه و من رمز نددارم و نتونستم عکس هایت رو ببینم در هر حال خوشب بخت باشی عزیزم
بووووس

آخی آره آزی. بلاگفا باز خراب شده، نظر هم نمی تونم بذارم. واسه همین دو سه روز عکسا رو بدون رمز باز گذاشته بودم که بتونین ببینین.
حالا انشالله درست شه بتونم رمز بدم بهتون
مرسی عزیزم

yeki جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:10 ب.ظ http://registermemories.blogsky.com/

سلام مبارک باشه خوشبخت بشی عزیزم من از وقتی اومدم بلاگ اسکای میخونم وبلاگتو اگر دوست داشتی رمز بده البته اگر دوست داشتی

مرسی عزیزم. امیدوارم شما هم همیشه خوشبخت باشی

شی شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ق.ظ

من وقتی رمز نداشتی دیدمشون وقت نشد بگم که چقد خوش سلیقه ای لاندایی....همه چی عالی بود..خوضحالم همه چیز خوب پیش رفته عروس خانومممممی جونم:*

مرسی عزیزم. لطف داریم. انشالله به زودی مراسم شما

miti شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام خوبی من همونم ک گفتم اینستگرام دارم ..میشه ب منم رمز بدی ادرسمم بود mitraa66

عزیزم من جدیدا نمی تونم برم اینستا. وبلاگ نداری برات بذارم؟

دختری که حرفهایش را نمیخورد(پری) شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

منننننننننننننننننننننن رمززززززززززززززززز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله بله عروس خانوم. تقدیم شد

انه یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ق.ظ http://manopezeshki69.blogsky.com

پس من چی

بله آنه جونم. اومدم گذاشتم برات

اناماری یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ب.ظ

من ندیدم که.ولی ایشالا همیشه کنارهم خوش باشید

ماری جونم نمیتونم برات نظر بذارم. چی کار کنم؟

دختری از دنیای پاییزی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ق.ظ http://ghazal-ghazal.blogsky.com

سلام من یکی از خواننده هاتون هستم
به تازگی دنبالتون میکنم
خوش حال میشم رمز رو برای منم ارسال کنید
و همراهیم کنید
و اگه دوست داشتید تبادل لینک کنیم
ممنون

سلام عزیزم خوش اومدی.
من به تبادل لینک اعتقاد ندارم. لینک ها رو مدتی هست که آپدیت نکردم.

هیکی پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ب.ظ http://picky-hicky.blogsky.com

خیلی باید آدم پررویی باشم که هنوز از راه رسیده رمز بخوام مگر نه؟؟ :)))
نه ولی شوخی کردم.. امیدوارم خوشبخت باشین و سالیاااان سال کنار هم هی هر روز عاشق و عاشق تر شین :)
امیدوارم زندگیتون پر باشه از آرامش، صدای خنده از گوشه گوشه ی خونه تون به گوش برسه و لحظه های ناب دونفره ای داشته باشین :*

نه نه این چه حرفیه. خوش اومدی عزیزم.
ممنونم از آرزوهای خوشگلت. انشالله همه اینا واسه همه ما جوونا باشه همیشه

آبگینه دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:26 ب.ظ http://abginehman.blogfa.com

منم دوست دارم عکسارو ببینم البته اگه اطمینان دارین

اختیار دارین. میام میذارم براتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد