دفترازدواج خوشگل چرا نداریم؟

 به لطف  ترافیک های عصرانه، همه قرارای انجام کارای مراسم رو صبح می ذاریم ولی به لطف دیرخوابی های شبانه، صبحا دیر بیدار میشیم و نتیجه ش این میشه که تو ظل گرمای ظهر مرداد میریم دنبال کارا! یعنی ما کل محدوده ای که به محضر نیاز داشتیم رو گشتیم و جای مناسب و دلخواه پیدا نکردیم! یکی سفره رو کف زمین انداخته بود، یکی یه جای 7-8 متری بود!، یکی تزیین سفره ش مال عهد بوغ بود. یکی پله زیاد داشت، یعنی هر کدوم یه مشکلی داشتن. یکی هم که ایناش بد نبود، مسئول دفترش فکر کنم شوت بود. همون که اون دفعه تعریف کردم. خلاصه که ما مچل موندیم. امروز 4تا محضر دیدیم و یک آتلیه که خوب نبود.

نمیدونم چرا این کارا خوب پیش نمیره. واسه هر کدومشون مجبوریم کلی انرژی بذاریم. صدتا دفترخونه دیدیم.  هیچی ندیدیم که همه چیزایی که میخوایم رو با هم داشته باشه. سفره عقد خوشگل، نزدیک به محل مراسم، عاقد خوب، ساختمون خوشگل. جاپارک خوب. هیچ کدومشون همشو نداره. حتی اینجوری نیس که فقط یکیشو نداشته باشه. دو سه تاشو ندارن

نظرات 3 + ارسال نظر
مارچ یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ http://azgil-11.blogsky.com

چرا عاقد نمیارین خونه خب ؟ :دی بعد خب اگه سفره عقد جایی قشنگ بود و فضاش هم زیاد کوچیک نبود بیشتر از این سخت نیگیرین دیگه :)

آخه خونه دنگ و فنگ داره. این هم مراسم اصلیمون نیست، اصلیشو روز عروسی میگیریم انشالله. اصلی که هست، اینجا عقد دائم می کنیم واسه اولین بار. آره احتمالا دیگه اگه بشه بریم محضر همون آقا حرص درآره

اناماری سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ب.ظ

من خواهرم عاقدشون امد تالار راحت.عزیزم توهم همینکارو بکن.اتاق عقد تالارخطبه خونده بشه و بعدم جشن به سلامتی و دلخوشی

خواهر منم همین کار رو کرد ماری. ولی من دلم نمی خواد مراسم عقدم زیاد شلوغ باشه. دوس دارم خصوصی باشه و به نظرم محضر باشه بهتره. حالا دیگه باید یکیشو انتخاب کنیم دیگه

میلو چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ب.ظ

لاندا من خودم این تز رو داشتم که نزدیک باشه و فقط حس خوب بهم بده. اصلا محضرمون خوشگل نیست و سفره اش کاملا قدیمیه ولی وقتی واردش شدیم دیدم فضاش بازه و مهمونا جاشون تنگ نیس، پله خور نیس و راحت بزرگترامون میان توو، و از همه مهمتر جای پارک داره. من فک میکنم باید الویت بندی کنی ببینی کدوم برات مهم تره چون معمولا نمیشه همه ی فاکتورا رو با هم داشت. من برام همون نزدیکی و جای پارک توی الویت بود.

آره اولویت منم خوشگلیه. خخخ. واسه همین تیتر این پست دفتر ازدواج خوشگله. جای پارک هم هست البته. دیگه باید انتخاب کنم دیگه. ولی دوس داشتم یکیش بوده که منو به شک نمینداخت اصلا و کاملا مطمئن می گفتم این همونیه که من میخوام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد