اپلیکیشنزززززززززززز

شاید یکی از همین روزا تصمیم گرفتم از دنیای تکنولوژی بیام بیرون. اون وقتا هر وقت می خواستم درس بخونم، صفحه اف بی و کلی وبلاگ رو باز می کردم و هر یه خط از درس، یه ربع نت گردی به همراه داشت!

از دو سال پیش که گوشی اندرویدی گرفتم، خدا رو شکر می کردم که عقلم رسیده بود و سر کنکور ارشد گوشی رو نخریده بودم. کل زمانی که تو خونه بودم، همش گوشی دستم بود، بازی، وای.بر، این.ستا....

دم امتحانات، خودمو تحریم می کردم و وای.بر و تلگ.رام رو از کامپیوتر پاک می کردم و وای فای گوشی هم خاموش تا بتونم درس بخونم.  یکی از گروپا رو هم لیو دادم. اما بعد از امتحانات باز همون شد. کلی هم گروه عضوم که قشنگ در طول روز، متوسط هر کدوم 1000 پیام تولید می کنن.

یه بازی استراتژیک هم داشتم که معتادوارانه همش داشتم بازی می کردمش. در یک اقدام نمادین بعد از یک سال بازی کردن و کلی مرحله جلو رفتن، پاکش کردم. خدا رو شکر نتورک بیسد نبود و اکانت نداشت و دیگه نمیشه برش گردوند!

بازی پاک شد. یک گروه هم لیو داده شد. اما هنوز 3-4 تا گروه پرکار عضوم. هنوز جرات ندارم یه روز تلگ.رام رو هم پاک کنم. من همیشه کلی باید ارتباط داشته باشم....

بدیش اینه که این اپلیکیشن ها باید واسه کار ضروری و بعد مواقع استراحت باشن، اما الان به یه جایی رسیده که اولویت اول رو گرفته و "کار" میفته واسه وقتی که از این اپ ها خسته شدم!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:12 ب.ظ http://newsme.blogsky.com/

عالی بود

عسل پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

من دو روز پیش موفق شدم از تماااااااام گروها لفت بدم و الان راحت راحتم
خیلی خوبه
فقط تو اینستا و تلگرام هستم
اونم بخاطر ایلا
اف بی رو هم که خیلی وقته دی اکتیو کردم

اوه چه خوب. من نمیتونم، همش می ترسم حوصله م سر بره
اینستا هم زیاد اکتیو نیستم. اف بی رو منم دی اکتیو کردم. بدم اومده اصن ازش.
فعلا فقط تلگ.رام

انه جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ

من حوصله گروه ندارم... از پیام دادن زیادشون بدم میاد
منم وقت درس خوندن از یک ساعت نیم ساعتشو وبلاگ میخونم (-:

همدردیم پس
آنه نخوندی جواب قبلیمو؟وبلاگتو نمیتونم باز کنم. آدرس وبلاگتو بده

parzhin جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:44 ب.ظ

کار سختی نیست.من خیلی وقته گذاشتم کنار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد