بازگشت به 30 سالگی

سلام سلام. حالتون چه طوره؟


ما هفتمین سالگرد ازدواجمون رو پشت سر گذاشتیم. به بهونه خرید کادوش (از طرف سیگما به من)، کادوی تولد 4 ماه پیشم رو هم زنده کردم. خخخ. بعدشم خودم کیک و دسته گل گرفتم به عنوان کادوی سیگما  وقتی لاندا پررو می شود. خخخ.

گفته بودم که از 2 ماه پیش تا الان که رژیم رو شروع کردم دیگه؟ البته نه رژیم منسجم، فقط اینکه کمتر می خورم. تو این مدت چندین بار کیک تولد اینا هم خوردم یا هله هوله، ولی خب سعی کردم حواسم باشه. دیگه اینکه یه دوره ی یه ماهه هم ورزش کردم و نتیجه ش این شد که از آخر خرداد تا آخر مرداد، در طی 2 ماه، 5 کیلو کم کردم و بسی خوشحالم از این قضیه. دیگه برگشتم به وزن شروع بارداریم. دقیقا بعد از 3 سال. اینکه لباسای قدیم یکی یکی اندازه م میشن خیلی خوشحالم می کنه. باشد که این شادی مستدام باشه و 3-4 کیلو دیگه هم کم کنم و برسم به وزن قبل از شروع پاندمی کرونا. که کرونا خونه نشینمون کرد و اوایلش هی غذاهای خفن و کیک اینا میپختم و تو 6 ماه حدود 3-4 کیلو چاق شده بودم. بعدشم که باردار شدم و هیچی دیگه. 

یه چیز دیگه هم اینکه بعد از بچه دار شدن دیگه حوصله رسیدگی به خودم رو نداشتم و همه کرم های روتین پوستیم داشتن گوشه ی کمد خاک می خوردن. یه روز آوردمشون بیرون و دیدم که تاریخ انقضاشون نزدیکه و دیگه الان برای اینکه هدر نرن ، هر شب دارم روتین پوستیم رو خیلی جدی اجرا می کنم و از این روند هم راضیم. 

چند دست لباس ست با دلتا تهیه کردم و دیگه تو مهمونیا یا کلاسای مادر و کودک ست می پوشیم، حال میده. البته نه اینکه ست سفارش بدم ها، مثلا دیدم اون بلوز قرمز داره با شلوارک سفید، برای خودمم بلوز قرمز شبیهش خریدم و با شلوار سفید می پوشم. اینجوری. ولی راضیم از این کار. 

نظرات 6 + ارسال نظر
ارغوان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 04:04 ب.ظ

مبارکه انشالله همیشه جشن و خوشی کادو بازی باشه
آفرین چه همتی یه جایزه هم برای این رژیم و موفقیت به خودت بده حتماچه باحال خیلی خوبه ست بپوشین

مرسی عزیزم. آره یهو بعد از 2 سال افتادم تو فاز رژیم و رسیدگی به خود. امیدوارم موندگار بشه

نسترن دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 05:08 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

ایول چه باحال
آفرین بخاطر کاهش وزن
سالگرد عروسی تون هم مبارک باشه،ماهم کمتر از یک ماه دیگه هفتمین سالگرد عروسی مونه دلم میخواد یه کادوی خوب بگیرم خیلیم سرتقم
دخمل خوبه؟

مرسی
عه پس با هم ازدواج کردیم ایشالا یه کادوی عالی می گیری، همونم میشه جرقه ی روزای خوبتون
بله بله، دلتا هم خوبه و شیطونی می کنه

زری.. سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 01:54 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

سالگرد ازدواج مبارک باشه :)

من هم خیلی دلم میخواد چها پنج کیلو کم کنم :( فقط دلم میخواد هیچ کاری براش نمیکنم :( البته تو سفر از بس راه رفته بودم وقتی برگشتم دیدم دو کیلو و نیم کم کردم، یه کم جو گیر شدم و رفتم ورزش، اما بعدش خسته میشدم و میخوابیدم اصلا یه جوری با خودم لج کردم دیگه نرفتم. یه جورایی از خودم راضی نیستم :( اما آفررررین به تو! کار درست و خوبی داری میکنی

ببین منم یه مدت مدیدی بود که فقط میخواستم و هیچ کاری نمی تونستم بکنم. باید لایف استایلم عوض می شد که با توجه به شرایط اون موقعمون، اصلا امکانش نبود. ولی دقیقا این 2 ماهه که مدل زندگیم عوض شده، قشنگ تونستم به برنامه ریزیم برسم. این خستگی هم چاره داره. اگه قبل ورزش بتونی قهوه بخوری، یهو خیلی تو سرحال موندنت تاثیر داره. بعدشم نباید زیاد خودت رو اذیت کنی که خسته بشی بعدش.
خلاصه سخته. برای شما هم الان با 3 تا بچه احتمالا خیلی سخت تره.

نجمه چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 12:34 ب.ظ https://najmaa.blogsky.com/

سلام عزیزم
مبارک باشه
به پای هم پیر شین
من که با این شیردهی قشنگ واسه خودم خرسی شد.دو روز رژیم گرفتم شیرم داشت خشک میشد
فعلا بی خیال شدم تا بعد...
روتین پوستی هم خیلی خووبه.حس خوبی به ادم میده
دختر گلتو ببوس

مرسی قشنگم.
شیردهی که قشنگ سیستم آدم رو به هم میریزه. یه قرص نمیشه خورد چه برسه به رژیم. فعلا به این چیزا فکر نکن. از پروسه شیر دادن لذت ببر.
چشم. شما هم گل پسرا رو ببوسین

ترنج پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 05:59 ب.ظ http://khoor-shid.blogsky.com

سالگرد ازدواج و کادو مبارک. آفرین که وزن کم کردی. دست راستت رو سر من :)

مرسی عزیزم. ببین دیگه فازش باید بیاد یهو. من تو این دو سال فازش رو نگرفته بودم کامل. نمیشد هی و فقط غصه ش میموند.

قوری شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ق.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام لاندا جان
خوبی
مبارک سالگرد ازدواجتون انشالله همیشه همینجور کادو بگیری و بدی
چه خوب که برگشتی به انجام دادن کارهایی که مربوط به خودت هست
آفرین برای کم کردن وزن . موفق باشی همینجور
چه ایده با مزه ای . لباس ست
من تا حالا با استکان لباس ست نداشتم چقدر مادر بی ذوقی بودم

سلام عزیزم. مرسی
اره واقعا یه همت میخواست که شد خدا رو شکر.
لباس ست مادر پسری ندیدم تا حالا چون بچه م دختر بود این کار به ذهنم رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد