بهترین اپلیکیشن های ایرانی

خب تو یه پست قرار بود اپلیکیشن های خوبی که استفاده می کنم رو معرفی کنم و این همون پُسته. اینجا اپلیکیشن های ایرانی ای که خیلی به دردم میخورن رو معرفی می کنم:


1) فون پی: با این اپ می تونید کرایه تاکسیتون رو خیلی راحت پرداخت کنید. تاکسی هایی که با این اپ قرارداد دارن (و تعدادشون کم هم نیست)، یه کارت های آبی رنگی زدن به در و دیوارشون! که یه بارکدی داره و این اپ خیلی سریع بارکده رو شناسایی می کنه و اسم راننده رو میاره و مقدار کرایه و سریع میتونید پرداخت رو انجام بدید (البته به شرطی که شارژش کرده باشید، نکرده باشید هم سریع صفحه بانک باز میشه.)  خیلی به درد وقتایی که پول خورد ندارید میخوره. اپ عزیز دل منه!

2) ماهدخت: اپ  دومیه که خیلی دوسش دارم. پر از ایده های خوشگل و آموزشای باحاله. واسه وقت گذرونیام خیلی بهتر از اینستاست حتی. سه دسته داره واسه دخترا، خانما و مادرا. من که از همش استفاده می کنم. مادرا رو هم در نقش خاله استفاده می کنم. ایده های باحالی داره. چون تو بازار نیست لینک دانلودشو اینجا میذارم واسه کسایی که میخوان. 

http://mahdokht-app.ir/download

3) اپ های تاکسی هم که دیگه معرف حضور همتون هستن. اسنپ و تپسی و دینگ و کارپینو

4) اپ های سفارش غذا مثل اسنپ فود، ریحون، چنگال و دلینو هم خوبن، گاهی تخفیفای خوبی میذارن واسه سفارش، به درد میخورن.

5) اپ پیدو رو که قبلا معرفی کرده بودم واسه آوردن بنزین در محل که فعلا فقط تو بخشی از تهران قابل استفاده س، ولی زود همه گیر میشه

6) اپ فیدیبو و طاقچه که بوک ریدر هستن و میتونید پی دی اف کتاب ها رو با قیمت خیلی کمتر خریداری کنید و با تبلت، گوشی یا کامپیوتر بخونیدشون

7) اپ ایران صدا که کلی کتاب صوتی داره

8) اپ آپ: واسه کارت به کارت و پرداخت قبوض و اینا دوست محبوبمه. 

9) اپ همراه من (یا ایرانسل من) هم واسه مدیریت قبض و چیزای دیگه ی سیم کارتم.

10) بازم چیزی یادم بیاد میام اضافه می کنم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:26 ق.ظ

ممنون
بیشترش را استفاده میکنم
و ماهدخت را هم سریع گرفتم

ای جان، امیدوارم شما هم دوس داشته باشین

فرناز یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:49 ب.ظ

چه جالب من فقط از همون اسنپ و تپسی استفاده کردم سعی میکنم بقیه رو هم وارد زندگیم کنم. دستت درد نکنه خیلی به درد بخور بود

بقیشونم به کار میان، نصب کن ضرر نمی کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد