لاندای دپرس سرشلوغ

سلام. خوبین؟ من این هفته اصلا حال روحی خوبی نداشتم. هنوز نمیخوام توضیح بدم چرا. فقط اینکه یکشنبه عصر رفتم دکتر و گفت شیش هفته صبر کن تا ببینیم چی میشه. از سخت ترین زمان ها. هر شب گریه کردم. خیلی حساس شدم. ولی در طول روز با کارام سعی می کنم سرم رو شلوغ کنم و بهش فکر نکنم. خصوصا که این هفته واسه شرکت خودمون هم خیلی کار داشتیم. هر روز عصر که میرفتم خونه دوباره مینشستم پای لپ تاپ و به انجام کارای شرکت جدید میپرداختم. این وسط شام هم درست می کردم تازه. بعد شب از شدت خستگی و بغض میزدم زیر گریه! 

واسه بازی امشب خیلی دلم میخواست برم سینما، ولی دیر به فکر افتادم و بلیط پیدا نکردیم. قرار شد بریم خونه مامانینا و باز همگی جمع بشیم اونجا و با هم ببینیم بازی رو. حالا عصری باز یه دکتر دیگه میخوام برم. شما هنوز دعا کنید. من خیلی دلم به دعاهاتون روشنه. 


نظرات 9 + ارسال نظر
رویای ۵۸ چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:36 ب.ظ

الهی که زود زود حال دلت خوب بشه...مطمینم که به زودی به این روزهای پر از استرس می خندی و میگی چقدر خل بودم و الکی غصه خوردم

مرسی عزیزم. انشالله

نجمه چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:52 ب.ظ

عزیز دل، برات خیلی دعا می کنم
انشالله که هیچی نیست و به این روزها می خندی.
ذکر یا فتاح رو زیاد بگو

مرسی نجمه جان. چشم

رابعه چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:54 ب.ظ

لاندایی جان از خدا میخوام که مشکلت زودتر حل بشه و بشی همون لاندای پر از انرژی.

ممنونم عزیزم. خیلی مهربونید

سارا س پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:15 ق.ظ

مرسی که بی خبرمون نذاشتی اگه قابل باشم دعات میکنم همیشه تو فکرمی انشاالله که زود خوب میشی این خواسته قلبی من ازخدای بزرگمه

ممنونم عزیز دلم

نگار پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:19 ق.ظ

دوست عزیزم امیدوارم همه چی به خیر و‌سلامتی تموم بشه،نگران نباش عزیزم

مرسی نگار جان. انشالله

فرناز پنج‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:58 ق.ظ

میدونم خیلی سخته ولی بهتره مثبت فکر کنی امیدوارم همه چی خوب پیش بره

سعیمو می کنم واقعا. همینکه یه تایمایی از روز سعی می کنم بهش فکر نکنم خیلیه واسم فعلا

لاله جمعه 1 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 08:42 ق.ظ

لاندا نکنه بارداری؟ ایشالا هرچی هست مطابق خواسته دلت پیش بره

نه عزیزم باردار نیستم.
ممنونم

طلوع جمعه 1 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام، انشالله که چیز خاصی نیست، توکل بر خدا. قابل باشم دعاگو هستم

خیلی ممنونم عزیزم. حتما قابلید

مامان ایلیا شنبه 2 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:12 ق.ظ

عزیزم برات بهترینها روازخدا میخوام انشالله همچی به خوبی و خوشی تموم شه و هیج اتفاقی نیفته محکم و قوی و استوار با ش و از حال خوبت برامون بنویس مرسی

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد