بدآموزی

امروز یه کم بدآموزی دارم  حالا میگم

داستان از این قراره که بنده یه روز صبح که داشتم با اسنپ میومدم سر کار، یه آهنگ شنیدم که بسی خوشم اومد. رو ماشین ساب بسته بود راننده و با کیفیت عالی پخش می شد آهنگ. خلاصه خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.یه کم دپ هم بود و می چسبید. اپ شَزَم رو باز کردم و گفت آهنگه اسمش کجا باید برم از روزبه بمانیه. دانلود نکردم و کلا دیگه یادم رفت تا دیشب که رفته بودم دکتر و بعدش رفتم یه سر پاساژ گردی، دوتا از مغازه ها این آهنگ رو گذاشته بودن و همونجا دانلودش کردم و تا خونه صدبار ریپلیش کردم.

بعد امروز رفتم حرفای دکتر رو سرچ کردم. آخه واسم یه آزمایش خون دیگه نوشت و احتمالاتی داد. بعد دیدم گویا یه بیماری دیگه هم دارم!!! حالا بعد از آزمایش خون مشخص میشه. ولی واقعا کشش نداشتم. سرِ کار این آهنگه رو پلی کردم و با هندزفری گوش می دادم و همینجور اشکامم میرفت. البته ربطی به بیماری نداره. بیماریه هم خطرناک نیست ولی کلی رعایت غذایی و این چیزا داره! یه جورایی بریده م. حالا بدآموزی چی بود؟ شدیدا دلم میخواد تو این هوای ابری برم یه جای دنج بشینم هی این آهنگ رو گوش بدم و سیگار بکشم و گریه کنم! چند تا پک به سیگار زدم تا حالا ولی هیچ وقت حال خوبی ازش نگرفتم و حال نکردم. نمیدونم چرا الان هوس سیگار دارم! خلاصه که الان بنده دپرسم و دوس دارم گریه کنم ولی سر کار نمیشه که.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
beny20 دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 11:48 ق.ظ http://beny20.blogsky.com

روزبه بمانی در اصل شاعر هست ،
ولی خوندنش هم واقعا عالیه ...

الان هم حداقل اسم آهنگش رو می‌نوشتی :/

گفتی سیگار ! به نظرم یه‌ جای‌ دنج برو ،
ولی یه قهوه تلخ بخوری خیلی اثرش بیشتره √

نوشتم که. اسم آهنگش "کجا باید برم" هست.
قهوه هم خوبه فقط مشکل اینه که الان معده م مشکل پیدا کرده نباید بخورم

تیلوتیلو دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:00 ب.ظ

الکی به خودت انرژی منفی نده دختر خوب
انشاله که هیچی نیست و جای نگرانی هم نداره
بیشتر از خودت مراقبت کن

مرسی. چشم. در همین راستا هی داره برنامه های سلامتم رو یکی یکی تیک میزنم. امروزم میرم یه دکتر دیگه م

میلو دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:41 ب.ظ

چشمم روشن :))))
..
آره هنوزکانال دارم ولی چیز خاصی نمی نویسم توش :))

بهاره دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام لاندا جان. مدتیه وبلاگتو می خونم ولی خاموشم و فوق العااااده انرژی مثبتت و اکتیو بودنت رو دوست دارم
از اونجایی که من داروسازم بهت پیشنهاد می کنم برای مشکل کم خونیت آهن فرامکس بخوری که از بقیه فرمولاسیون ها مقدار آهن المنتال بیشتری داره و جذبشم بهتره. دو سه ماه بعد باید دوباره آزمایش بدی اگه آهنت نرمال شده بود، بهتره دیگه فرامکس رو قطع کنی و یه مکمل سبک تر مثل ایزی ایرون بخوری.
خب آهن جذبش با معده خالی بهتره ولی یه مقدار معده رو اذیت می کنه، مخصوصا شما که خودت مشکل معده داری بهتره شبا بعد شام بخوری. رو آهنت پرتقال یا لیمو هم بخوری خیلی جذبش بهتر می شه.
میوه و سبزیجات فراوووون هم فراموش نشه که هم خودش آهن داره هم نمی ذاره بخاطر قرص آهن، یبوست بگیری.
در مورد مشکل دیگتم اگه توضیح بیشتری بهم بدی ممکنه بتونم کمکت کنم.
قربانت.
موفق باشی

ممنونم عزیزم. اتفاقا دکتر هم بهم فرامکس داده. گفت ممکنه تزریق هم لازم بشه.
مشکل دیگه سلیاکه که حدس دکتره. حالا امروز میرم آزمایش میدم.
بازم مرسی از توصیه های خوبت

فرناز دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 07:33 ب.ظ

عزیزم نگران نباش چیزی نیست باور کن خیلی از مشکلات بدنی ما ریشه روحی دارن همین استرسها و بدو بدوها خودش منشا بیماریه. من چند روز اخیر سر یه کاری خیلی استرس داشتم از جمعه گوشم شروع کرد به وزوز و بعدم دیدم اصلا نمیشنوم دکترم رفتم ولی وقتی مشکله حل شد گوشمم خوب شد. من هیچ وقت نتونستم با سیگار ارتباط برقرار کنم همسرم سیگار میکشه اتفاقا امروز میگفتم تو چطوری میتونی این همه دود رو بکنی تو ریه ات

مرسی فرناز جان. آره واقعا من قشنگ حس می کنم که یهو سر دیر رسیدن استرس می گیرم بعد به یه ساعت نمی کشه که معده م درد میگیره! خیلی مضحک شده!
خدا رو شکر که خوب شد گوشِت.
سیگار رو منم همینجوریم. اصلا از بوش هم خوشم نمیاد. اون روز رفتم بیرون و پشت سر یه آدم سیگاری راه می رفتم و حالم بد شد از بوش اصلا. کامل از ذهنم پرید

رویای ۵۸ پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:00 ب.ظ

لاندای عزیز...خیلی وقته که می خونمت و ازت انرژی می گیرم...شکر خدا که بیماریت جدی نیست...انیدوارم که زودتر حال دلت هم زودتر خوب بشه

ممنونم عزیزم. خوشحال شدم از خوندن کامنتتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد