تولدم مبارک

بله بله بله، امروز تولدمه. بسی خوشحالم. حالا نه بسی. ولی خب خوشحالم. انقدری من این ماه رو دوست دارم که نمیدونم اگر یه ماهِ دیگه هم به دنیا میومدم، انقدر روز تولدم رو دوست داشتم یا نه. خب هر چی باشه نیم بهاره.

یک سال بزرگتر شدم. این سال خیلی مهم بود برام. کلی اتفاقات مهم افتاد. عروسی کردم، دفاع کردم و کلا وارد حیطه جدیدی از زندگی شدم. تجارب خیلیییییییی زیادی به دست آوردم، پس باید خوشحال باشم.

دیروز با مامانینا تولد گرفتیم. مامان و بابا برام یه آویز ساعت خریدن، انار طور که بسی دوسش دارم. سیگما هم عطر گود گرلِ کارولینا هررا رو برام گرفت. بسی خوش بو و خوشگله. بقیه هم نقدی حساب کردن. تولدم رو خونه مامانینا گرفتیم. دیگه حوصله مهمونی گرفتن تو خونمون رو ندارم میخواستم تزیین کنم با بادکنک و چیزای خوشگل ولی یادم رفته بود از خونه ببرم. این بود که با کاغذ کشی های تولد 7 سالگیم تولد 27 سالگیم رو تزیین کردم کیک حیوون طور میخواستم که تیلدا و کاپا ذوق کنن، ولی پیدا نکردم و به جاش کیک آرزوهام رو یافتم. دیدینش دیگه.

امروز هم با سیگما قرار بود بریم باغ گیاهشناسی. صبح پاشدیم و یَک رعد و برقایی میزد که داشتیم پشیمون میشدیم، ولی دیگه همتون میدونین من روز تولدم رو باید تو طبیعت باشم. اینه که تا آفتاب دراومد شال و کلاه کردیم و زدیم به جاده. رفتیم باغ گیاهشناسی و بسی ذوق نمودم. البته بازم بسی نه، چون قرار بود سیگما ظهر بره ختم و هی مجبور بودیم عجله کنیم و یه کم، کم خوش گذشت ولی خب بد نبود. نهار هم فرصت نشد بریم بخوریم و زودی اومدیم خونه و سیگما حاضر شد و رفت و من موندم در انتظار مناظرات. الانم داریم مناظره میبینیم. شب هم قراره خونه سیگماینا تولد بگیریم.

خواهشا برید رای بدید. ولی با چشم باز....


پ.ن: سمت راست وبلاگ آپ شد. یه سال بزرگ شدم

نظرات 5 + ارسال نظر
شی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:38 ق.ظ

تولدت مبارک لانداااا

ممنونم :*

تیلوتیلو شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:41 ب.ظ

تولدت مبارک
بله هر دوتا کیکت را دیدم
انشاله به دل خوش و با سلامت زندگی کنی

مرسی عزیزم. لطف داری

طاهره یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 12:14 ق.ظ

تولدتون مبارک

خیلی ممنونم

آبگینه سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:43 ق.ظ http://abginehman.blogfa.com

تولدت مبارک دختره اردیبهشتی
باغ گیاه شناسی عالیه ولی اونقد بزرگه هر چی میبینی تموم نمیشه
کادوهاتون مبارک

ممنونم عزیزم.
نمیدونم چرا به نظر من خیلی بزرگ نیومد. البته اگه کامل راه بیفته خیلی بزرگه ولی الان فقط 1/4 ش رو نقشه راه افتاده بود.
ممنونم بازم

زیبا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 04:31 ق.ظ http://roozmaregi40.persianblog.ir/

تولدت مبارک عزیزم. انشالا سال خوبی برات باشه

مرسی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد