تموم میشه اذیتای این مریضی یا نه بالاخره؟

امروز میخواستم بیام سفرنامه ی مشهد رو بذارم، ولی نشد. مریض شدم. دیشب کلی بالا آوردم (گلاب به روتون)، همش هم نتیجه ی قرصی بود که دیروز دکتر بهم داد. فقط یه قرص بودا، ولی ترکوند منو! من کلی رفتم مشهد دعا کردم تموم شه این پروسه نساختن قرصا بهم و داغون بودنم، ولی نشد و ادامه داره همش. خسته شدم

میشه دعا کنید منو؟ دعای تپل ها، من باید خوب شه حالم، خواهش می کنم


نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 05:43 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

نگران نباش
اینطوری که تو به خودت انرژی منفی میدی معلومه که قرصا هم ناسازگاری میکنن
اروم باش
صبوری کن
انشاله به زودی با خبرهای خوب و حال عالی میای

واقعا انرژی منفی نمیدم، من الان 5 ماهه که اینجوریم و خیلی سعی کردم که بی خیال باشم و بگم درست میشه و خوشحال باشم. ولی آخه تا کی دیگه؟
بازم سعی می کنم صبور باشم، بالاخره درست میشه دیگه، تا ابد که اینجوری نمی مونم. فقط دوس نداشتم دوران نامزدی اینجوری باشه، کاش یه سال زودتر فهمیده بودم ماجرا رو

غزال چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 07:50 ق.ظ

لاندا جونم یه پیگیری کن ببین معده ات مشکلی نداره که قرص ها اینقدر برات ادا اصول در میارن. واقعا بیماری ادم رو به هم میریزه با دکتر صحبت کن ببین شاید بشه چیزی دیگه جایگزینش کنه.
انشاالله که به زودی خوب خوب میشه و دیگه نیازی به هیچ قرصی نباشه.

نه غزال جان معده م مشکل نداره، اینا هورمونین، هورمونامو بهم میریزن
مرسی، ایشالا

شی چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ب.ظ

عزیزم من دعات میکنم زودییییییییی سرحال میشی برای هی منم دعا کن

مرسی عزیزم، چشم حتما

مریم چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:50 ب.ظ

Salam landa joon, sale not mobarak, man khamoosh mikhonamet, roshan shodam begam in ghorsa bishtar az darman, avarez daran, be nazaram homopaty mitone moshkeleto hal kone, man emtehaan kardam va alan raziam az ravande darmanam, ye search too net koni kolli etelaat raje behesh hast
Omidvaram khobe khob bashi hamishe

سلام عزیزم، ممنون که روشن شدی و اینا رو گفتی. در مورد هموپاتی شنیدم، خیلیا بهش اعتقاد راسخ دارن و میگن نتایج خوبی هم میده. راستش در مورد خودم اصن به فکرش نیفتاده بودم. ممنون که یادم انداختین، یه پیگیری می کنمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد