چارشمبه سوری

وایییی، بالاخره منم چارشمبه سوری داشتم. خیلی سال بود که هیچ برنامه ای نداشتیم. فقط یه بار 3-4 سال پیش، با بتا و داماد رفتیم پشت بوم و بالن هوا کردیم و چنتا سیگارت زدیم که مسدوم هم شدم و تو دستم ترکید. خخخ. بعد دیگه همش تنها بودم و تو اتاق آهنگ گوش میدادم!

سیگما همیشه با بچه های خاله هاش، میرفتن تو حیاط و جشن می گرفتن. کلی دوس داشتم که با هم باشیم 4شمبه سوریا و بالاخره در هفتمین سال این آرزو محقق شد.

3تا بالون سرخابی از مترو خریده بودم و با خودم بردم خونه سیگماینا. دامادشون هم 4تا خریده بود. بعد اولش حسودیمون شد که مال اونا بیشتره و روش هم عکس داشت، مال ما ساده بود. تازه از شانس من یکی از خاله هاش که با وسایل باحال میومد دیشب نیومد وگویا خلوتانه تر بود 4شمبه سوریشون. ولی بازم خیلی خوش گذشت. آبشاری و پروانه و منور زدیم. بعد بالونامونو هوا کردیم. بالونای ما هر 3تاش خیلی خوب رفت بالا و تا جایی که چشم کار می کرد دور شد ازمون. بالونای دامادشون همش خراب شد، به زور یکیشو فرستاد هوا. خخخ. کلی خوشحال بودیم. سیگما آهنگ هم گذاشته بود و هیشکی قر نمیداد، من همه کارامو با قر می کردم! باقر

بعد از مدت ها حالم خیلی خوب بود، نخورده مست بودم قشنگ.

شام هم رشته پلو خوردیم. من قبلنا دوس نداشتم و واسه همین تو خونه خودمون نمی خوردیم اصن. ولی اونجا خوردم خوب بود. حس بدی نسبت بهش نداشتم و کلی خوردم.

وای دیگه سال نو داره میاد. امشب وقت رنگ مو دارم. میگم قهوه ای میخوام، حالا هر چی که درآورد. نمیدونم تیره تر از اینی که هست باشه یا روشن تر. شایدم همین اصن :پی آخه یه رنگ نشونش دادم گفت این هایلایت داره توش و دکلره میخواد، گفتم نمی خوام (فعلا دکلره نمی کنم) واسه اپیلاسیون پا هم وقت نگرفتم، امروز بین مریض برم

شنبه هم وقت اصلاح و ابرو دارم که چون جمعه گاما پاگشامون کرده، جمعه اونم باید بین مریض برم.

از خریدا هم فقط شلوار مونده که این وسطا یه کاریش می کنم.

پنج شنبه هم باید بریم سر خاک، اولین سال آقاجونمه 

بقیه ش هم باید تخم مرغ اینا رنگ کنم و ادامه تمیز کردن اتاق و این وسط اگر شد پایان نامه


نظرات 5 + ارسال نظر
میلو چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ب.ظ

ما امسال نشد که چهارنشبه سوری داشته باشیم مارس هنوز حالش خوب نشده :(( منم دیروز باید یه فصل ر می نوشتم میفرستم برای استادم...
وای لاندااااا منم فردا صبح وقت رنگ مو دارم و تا الان هی دارم سرچ میکنم چه رنگی کنم :((( چه رنگی کنم؟؟؟؟ :))

میلو دکلره میخوای یا نه؟ اگه نمی خوای فقط قهوه ای میمونه دیگه. خخخ. کلا من قهوه ای دوس دارم، رنگ طبیعی دوس دارم در حال حاضر (یه وقتایی آبی و سبز و بنفش هم دوس دارم، ولی الان نه)
من دادم فقط ریشه موهامو رنگ کنه، رنگ قبلی موهام

غزال چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ب.ظ

ما هم چارشنبه سوری نداریم مدت هاست تازه بابام هم هی تاکید میکنه از خونه بیرون نیاین ها.
در این راستا ما هم نشستیم تو خونه فیلم دیدیم
اخی این بالون ارزوها باید خیلی باحال باشه جدیدا دیدم همه جا هم می فروشن بقیه اش هم من فقط از صداش بهره بردم و سعی میکردم غافلگیر نشم.
راستی کلا اولین ها خیلی کیف میده بخصوص اینکه خانواده همسر متفاوت تر از خودتون برگزار کنن کیفش بیشتر هم هست .

خخخ، داستانیه این 4شمنبه سوریا. چه جالب گفتی که اگر متفاوت باشه بیشتر خوش میگذره
غزال سوالمو در مورد اینستا دیدی تو کامنتای قبلی؟

تیلوتیلو چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

همیشه به شادی
هی بیا از شادیهای عیدت بنویس

وای، مرسی، چشم عزیزم، میام مینویسم بازم. این قرصه قطع شد، میخوام بازم زندگی رو زیبا ببینم

انه چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

چه بامزه گفتی این وسط اگر شد پایان نامه، دقیقا حکایت منه :-D


آخه واقعا همینه، همه کار می کنم جز پایان نامه

شی پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

عزیزدلم ایشالهه امسال که میاد واسه هردوتون سال عالی باشه پر از سلامتی و دل خوش و خبرای عالیییی

مرسی شی عزیز. همچنین برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد