تیرامیسو چی میگه؟!

تولد بابای سیگما رو که نرفتم، مامان گفت میخوای بری یه کیکی چیزی درست کن ببر براشون. منم گفتم کیک زیاد درست نکردم و میترسم بد شه، بذار تیرامیسو درست کنم.

یه بار دیگه هم درست کرده بودم با دستور کارگاه آشپزسازی دیگه، تو این پست گذاشته بودم: کلیک

آقا رفتم کلی خرید کردم. از همه چی 4تا 4تا گرفتم! برگشتم خونه دستم کلی وسیله بود. مامان همین جوری نگاهم می کرد این همه وسیله واسه یه تیرامیسو؟! کلی هم پولش شده بود، می گفت خب آماده ش رو میخریدی بهتر نبود؟ حالا ایناش هیچی. فدای سرم. وایستادم به درست کردن، خامه ش انگاردرصدش پایین بود و هر کاری کردم فرم بگیره نشد که نشد! چقدرم که درست کرده بودم و در واقع یه گند عظیم بود در نوع خودش! دیگه گفتم به من چه، من همین جوری درست می کنم، شد شد، نشد هم نشد! خلاصه که انقدر شل و ولی شد که میخواستم بدون ظرف (فقط تو یه سینی زیریش) ببرم که نشد و وا رفت! اونو گذاشتم واسه خودمون و با اون همه موادی که خریده بودم و تا سه بار دیگه هم جواب میداد، یه تیرامیسو تو ظرف درست کردم و فعلا گذاشتم تو فریزر تا بلکه سفت شه و تا میبرمش خونه سیگماینا وا نره!!!

هیچی دیگه، حالا وقتی خواستم ببرمش و تزیینش کردم یه عکس ازش میذارم. فقط خدا کنه آبروم نره جلو خانواده سیگماینا


نظرات 4 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ب.ظ http://mehraboonetanha.mihanblog.com

سلام لاندا چقدر اسم های عجیب و غریب توی وبلاگت دیدم

parastesh پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:49 ب.ظ http://khoda15.blogsky.com/

سلام... ببخشید میشه بگین این تیرامیسو چی هست کی هست ها

سلام. بله بله حتما. لینکی که گذاشته بودم رو دیدید؟ مراحل درست کردنش با توضیح و به صورت تصویریه.
تیرامیسو یه دسره که طعم پنیری داره، طعمش مثل چیزکیک ئه تقریبا.

لونا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:23 ب.ظ

ایشالا که خوب شده باشه و کلی تعریبف کنن از این عروس کدبانو :ایکس
من تا حالا درست نکردن تیرامیسو رو
سخته یه کم موادشم زیاده باید یه کاره پاشی بری خرید برای کل وسایلش :))

آره لونا خیلی خوب شده بود. کلی هم تعریف کردن. خودمم با طعمش کلی حال کردم

پاییزانه چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:36 ب.ظ http://paeezane.persianblog.ir/

ترامیسو من فقط یکبار خوردمو دوسش نداشتم:|

عه، چه جالب. من خیلی دوس دارم. امروز راند سوم تیرامیسو درست کردنم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد