چای

وقتی عروس تو مجلس خواستگاری چای رو میریزه رو پای پدر داماد....


بله، شب تولد امام علی، امام عدل و عشق، سیگما جونم به همراه پدر،مادر و خواهرش، با یه سبد گل فوق العاده بزرگ و خوشگل اومدن خواستگاری

ما هم همه خانواده مون (مامان، بابا، بتا و داماد، داداش و خانومش و تیلدا) بودیم. جالبه که صبح روز خواستگاری، کوچمون رو کندن تا خونه ها رو وصل کنن به کانال فاضلاب جدید. تازه می خواستن توی حیاط و پارکینگ رو هم بکنن، که دیگه بابا بهشون گفته بود ما مهمون ویژه داریم و لطفا فردا بکنین یعنی شانس در حد لوله فاضلاب

تا روز قبل از خواستگاری هنوز لباس نخریده بودم. البته 10 باری دنبال لباس رفته بودم، ولی بالاخره روز آخر موفق شدم. یه پیراهن خوشمل آستین دار گرفتم که بالاش بنفش-سرخابی بود (یه رنگ خوشگلی) و دامنش مشکی و کلی بهم میومد. 

اولش چقدر استرس داشتم و لبم می لرزید، ولی سیگما بهم چشمک زد و دیگه اوکی شدم. ماشالله سیگما میدونو گرفته بود دستش و همش حرف می زد. اون وقت من ساکت. فقط لبخند می زدم. فقط دو جا به سوال مامان سیگما جواب دادم که در مورد درسم بود و اینا

بعد هم قرار نبود چای بیارم، ولی مامان یهو گفت بیار. بعد منم فنجونا رو تا خرخره پر کردم! بتا بهم گفت یه کم خالی کن، ترسیدم کثیف اینا شه، گفتم بی خیال. بعد به بابای سیگما نگه داشتم. تا چایی رو برداشتن، سینی رو بردم عقب و یه کم از چای ریخت رو پای بابای سیگما خخخ. اشتباه شد، باید رو سیگما می ریخت. به مامانشینا گفتم هدفم این بود که رو سیگما بریزم، اشتباه شد ولی  خلاصه همه خندیدن و بخیر گذشت. سیگما در مورد کارش و سربازیش توضیح داد و بقیه صحبتا موند واسه جلسه بله برون.

راستی بعدا یادم بندازین جریان سربازی رو هم بیام بگم. 

ولی حیف شد، نشد عکس بگیریم دوتایی با گل سیگما که رفت، خودم کلی عکس گرفتم با گل


 

 وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین

نظرات 6 + ارسال نظر
غزال شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:21 ب.ظ

عزیزم مبارک باشه اینقدر هیجان زده شدم که حد نداره. تازه اینم وقتی بود که رمز رو دیدم نخوندمش درست هی اینجا میزدم هی میگفت اشتباهه دیگه شاکی شده بودم که رفتم تازه خوندمش
وای کاش از لباست عکس بگیری بزاری.
افرین خیلی خوب مدیریت کردی دیگه از همین اول کاری داری زهر چشم میگیری از پدر شوهر
عزیزم بازم مبارکتون باشه من مشخصه خیلی ذوق کردم واستون؟؟؟

آره دقیقا معلومه خیلی ذوق داری مرسی عزیزم. چشم اگه شد عکسشو میذارم تو یه پست دیگه. فعلا این رمزو داشته باش، احتمالا بعدی ها هم همین باشه
غزال میشه کلی برامون دعا کنی مراحل به خوبی پیش بره؟

سانی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 ق.ظ

لاندااااااااااااااااااااااااا! یعنی من چای رو که دیدم یک چیزی بهم گفت به خواستگاری ربط داره!! به بـــــــــه! دخترم یهو سورپرایز میکنی ;) خیلی خوبه... انشاالله همه چیز بی دغدغه و استرس جلو بره :* بیا بیشتر تعریف کن :دی این که یکم بودد... خانوم عروس بشی دیگه پیدات نمیشه ها :)) بیا همین الان بگو :دی
بعععد تازه شیرینی هم به ما عکس بده لانداااا :دی (فرصت طلب)


آخه دیگه خبر خاصی نبوده که بیام بگم. خبر باشه میگم
چه دعای خوبی کردی. آره انشالله واقعا بی دغدغه و استرس باشه
چشم اگه شد میام یه عکسی هم میذارم

میلو یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ب.ظ

بابای مارس چندبار آروم زد روی دستم که سینی چای بود میخواست بریزه ولی موفق نشد :))


کدبانویی دیگه. خخخ. من همون اول کاری خودمو لو دادم. الان وجدانم آسوده س البته

شی یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ب.ظ

شما مشتری بشی افتخارمه عززززیزم...لاندای عزیزم:* من هنوز تو قسمت لباس شب و اینا نرفتم بزودی میرم اما این چیزا رو میتونی از بازار قسمت مشیر خلوت اصولا تهیه کنی...چون معدن این چیزاس..

مرسی عزیزم. منم افتخارمه مشتریت بشم.
مرسی که گفتی. حتما باید یه سر برم

عسل سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

عزیزم لانداااا
من نمیدونم یا این پستت رو ندیدم یا دیدم و رمز خواستم اما کامنتم نرسیده بهت! در هر حال مهم اینه که الان خوندمش :***
راستی شغل و سربازی سیگما رو صحبت کردین , به چه نتایجی رسیدین؟

آخی آره، کامنتی نیومده بود.
آره، شغل که اوکی بود. فقط می موند سربازی که اونم تو این مدت که هی می گفتم یه کار اداری داشتیم که یه مرحله دیگه پیش رفت، همین بود. تقریبا اوکی شده اونم. حالا بعدا میام بیشتر می گم هر وقت کامل اوکی شد

مینا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:17 ب.ظ

میشه رمزتونو بدید من داستان ازدواجتونو بخونم

ببخشید عزیزم دیگه آرشیو شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد