گرجستان

سلام سلام. حالتون چه طوره؟

ما خوبیم. بدک نیستیم. 

سفرمون به تفلیس انجام شد. با 6 تا ازدوستامون رفتیم این سفر رو. توی سفر علی رقم اینکه روابط دونفره مون اصلا خوب نبود، ولی بقیه ش با بچه ها خیلی خیلی خوش گذشت. 3 تا تور گرفتیم و حسابی تفلیس و کاختی رو گشتیم و بسی خوش گذشت. قبلش فکر می کردم هیچی نداشته باشه، انصافا زیاد هم نداشت، ولی همونشم خوش گذشت. آخ آخ نگم از غذاهاشوووون. بی نهایت خوشمزه بود. ما 8 تا آدم بزرگ بودیم، هممون غذاهاشونو دوست داشتیم با سلیقه های مختلف. دنده خوک هم تست کردم، اونم بی نهایت خوشمزه بود  سیگما عاشق خاچاپوری شده بود. خداییش بی نظیر بود. تور روز اولمون غذای ایرانی داد، اگه میدونستیم انقدر غذاهاشون خوبه همون نهار اول رو هم میرفتیم از غذاهای اینا میخوردیم. دلتا هم خیلی همکاری کرد، بچه ی خیلی خوبی بود در طی سفر. البته به جز یه باری که توی رستوران بالا آورد و بعدش من و سیگما حسابی دعوامون شد چون من براش لباس اضافه نبرده بودم، که خب اونم تقصیر خودش نبود. ولی خیلی ضدحال بود. خیلی شیک قبل از رفتن به رستوران خوابوندمش و توی کالسکه ش خواب بود و ما خوشحال داشتیم سفارش میدادیم که یهو با اوق زدن بیدار شد و حسابی بالا آورد و بعدشم که لباس نداشت و با سویشرت نشست و تا آخرش هم بیدار بود! تو بقیه سفر خیلی خوب بود. نه نق میزد و نه اذیت می کرد. به جاش تا برگشتیم همون شب تب کرد و 3-2 شب تب داشت. قشنگ خستگی سفر مونده بود تو تنم. اونجا که کم خوابی داشتیم، وقتی هم رسیدیم دلتا تب کرد و کمر سیگما هم گرفت. من خودم باید دلتا رو هندل می کردم همش. شبا تا 4 بیدار بودم و 7پامیشدم میرفتم سر کار. یه هفته کم خوابی شدید. فقط آخر هفته که کمر سیگما بهتر شد و تب دلتا هم کمتر، یه شب قشنگ 8 ساعتم رو خوابیدم و دلتا رو سپردم به سیگما. تو این تعطیلات ارتحالیدی هم سعی کردم بیشتر بخوابم که بد نبود، اما باز از دیروز دلتا تب کرده! با فاصله ده روز! خسته شدم دیگه. 

ساعت کاریا رو هم که کشیدن جلو. واسه ما که هیچی هم ازش کم نکردن. صرفا فقط باید کله سحر تر بیدار شیم. خیلی زور داره. 

اومدم یه پست پر انرژی بذارم، ولی خوابم گرفته و فقط دارم خمیازه می کشم. نو انرجی 


نظرات 7 + ارسال نظر
نسترن چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:50 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

همیشه به سفر عزیزم خوش بگذره
ای جان به دلتا، فکر کنم ویروس جدیده ، دخترک مام دقیقا به فاصله ده رو دوباره مریض شد، تب و گلاب به روتون اسهال و استفراغ طفلی کلی اذیت شد و بیشتر خواهرم
لاندا جان شما که بچه کوچیک داری ساعت کاریتون کمتر نیست؟؟؟ همکار من جای 6 هفت ونیم میاد

چقدر مریضی آخه؟
ساعت کاریمون کمتره، ولی برای من از عصر کمتره، نه صبح. و اینکه ما 6 نیستیم. همون 7.5 ایم، قبلا 9 بودیم.

میترا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:26 ق.ظ

سفر بخیر عزیزم
لانداجون نمیشه دوباره سوتی بدی بگی چقدر خرج سفرشد
یکم بیشتر بگو از سفر
بنظرت ارزششو داشت باتوجه به هزینه سفر
برای زندگی کشور گرجستان بدرد میخوره؟
الهی بگردم دلتاجونم
این ویروسای جدید عجیب غریبن
یکسر بجه ها تب میکنن دو روز خوبن باز دوباره...
خدابخیر کنه
امیدوارم همیشه در سفر و خوشی باشید عزیزممم


خیلی خندیدم. این رو دیگه ندارم آمار خرجشو کامل.
ببین به نظر من هر جایی رو یه بار دیدن می ارزه. اینجا جای دیدنی خاصی نداشت، ولی هواش عالی بود و غذاهاش هم خیلی خوب بود. ما چون دسته جمعی رفته بودیم، تورهای روزانه ای که میگرفتیم قرق خودمون بود و خیلی خوش میگذشت بهمون. مثلا روزی که رفتیم کاختی، 2 ساعت تو ون بودیم، انقدر گفتیم و خندیدیم که خوش گذشت اون مدت هم. وگرنه بقیه چرت میزدن.
برای زندگی هم به نظرم خوب نیست. چون جدیدا بعد از جنگ اوکراین و روسیه، زندگی برای مهاجرا سخت تر شده، اجاره خونه هاشون شدیدا گرونه، مثلا ماهی 2400 دلار برای یه خونه معمولی! قیمت کاناداس ولی کیفیت زندگی در اون حد نیست. و اینکه زبون خودشون رو دارن که سخته و اصلا هم انگلیسی بلد نیستن. اینا خیلی پیچیده ش می کنه. ضمن اینکه هواش هم سرده به نسبت. مثلا میگن تو کل زمستون دماش منفیه کلا. مجموع این چیزا به نظرم میگه که برای زندگی خوب نیست.
آره والا هی مریض میشن خیلی سخته. کیفیت زندگیمون شدیدا میاد پایین. خواب و خوراکمون به هم میریزه قشنگ.
مرسی میترا جون

نجمه پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:45 ق.ظ https://najmaa.blogsky.com/

عزیزم. همیشه مامان ها باید حواسشون باشه.من به همسرم چکلیست دادم عمیشه میگم چک کن،فقط من مسئول نیستم :)
۱الان گل دختربهتره؟

آفرین کار خوبی کردی. من همش باید خودم حواسم به همه چیز باشه.
نه والا، الان یه کم تبش بهتر شده، ولی سرفه شدید و آبریزش بینی داره. خیلی اذیت شدیم...

قورى پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:23 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام بر لاندا بانو
خدا رو شکر که خوش گذشته من براى گرجستان یک عالمه نظر گذاشته بودم
کترى هم از غذاهاشون خیلی راضی بود من فقط خاچاپورى و مىتونستم بخورم امیدوارم دلتا جان زود زود خوب و سلامت

بله بله دیدم نظراتتو
جدی؟ خاچاپوری واقعا خیلی خوشمزه بود. ولی من همش رو دوست داشتم. یه رول بادمجونی داشتن. وای اون عالی بود
مرسی عزیزم

آبگینه جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:11 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

همیشه به گشت و سفر عزیزم
بعضی وقتا آدم واقعا فراموش میکنه لباس اضافه برداره، دقیقا همون موقع هم بچه ها یه خرابکاری میکنن، من یکبار قبل بیرون رفتن از خونه پوشک بچه رو عوض کردم و دیگه پوشک برنداشنم، بچه ای که هیچ وقت تو پوشک پی پی نمیکرد، اینکارو کرد

مرسی عزیزم. وای آره واقعا. عجبا...
خصوصا تو سفر و یا موقع مریضی، انقدر چیز میز آدم باید برداره، اصل کاریا رو یادش میره هی.

نسیم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:07 ب.ظ

همیشه به سفر و خوشی عزیزم
ایشالا دخمل طلایی زود روبراه بشه

مرسی نسیم جان

زری.. شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:27 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

همیشه به گردش، آفرین به همت شما دو نفرکه با بچه کوچیک میروید سفر.

مرسی عزیزم.
آره واقعا ما هی سعی می کنیم با دلتا بریم سفر. تو سفر نگهداریشم راحت تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد