سوتی

وای بچه ها من سوتی دادم  پستم چرک نویس بود، واسه خودم، اشتباه آپلودش کردم 

چه با جزییات هم همه چیز رو گفته بودم  

دیگه ببخشید تک تک جواب سوالات رو نمیتونم بدم چون پست رو حذف کردم. فقط توضیحات کلی بدم بهتون اینجا.

من هایفو صورت و گردن رفتم برای رفع غبغب، که خب اولش به نظرم زیاد تاثیر داشت، ولی بعدش حس کردم بازم غبغب دارم یه کم. حالا یا برگشت، یا تاثیرش موقت بود یا دوباره درآوردم، نمیدونم!

برای جای زخم پام هم دکتر پی آر پی تجویز کرده بود که خون رو میگیرن و پلاسماش رو جدا می کنن و تزریق می کنن تو ناحیه زخم. این درمان برای رفع استریا یا همون ترک ها هم خیلی کاربردیه. دیگه دکتر گفت حالا که داریم خونت رو میگیریم، هر چی اسکار و استریا داری بیار بزنم برات. دیگه ما هم همین کار رو کردیم. مثلا به اسکار سزارینم هم زد ولی رو اون خیلی تاثیر نداشت (هرچند که کلا کمه جاش و اصلا رو مخم نیست)، ولی ترک های شکم رو 80 درصد بهتر کرد بعد از 3 بار پی آر پی. روی زخم پام هم خیلی تاثیر خاصی نذاشت. شاید 30 درصد! 

خب حالا اینم بپرسم که آیا کسی تجربه سفر به تفلیس رو داره؟ اگه دارین چیزایی که حتما توصیه می کنین تست کنیم یا بخریم، جاهای دیدنی ای که حتما باید بریم رو بیاین بگین پلیز 

حالا به جز 5نفری که نظر داده بودن، دیگه کیا خونده بودنش؟ میشه بیاین بگین 

نظرات 35 + ارسال نظر
ویرگول یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:26 ب.ظ http://Haroz.blogsky.com

نخیر نمیشه
به نظرم به غیر از اسم فسقلی که لو داده بودی بقیه اش خیلی عادی بود
چرا حذفش کردی؟ زندگی عادی و روزمره همینه دیگه، راحت باش عزیزم

وزنمم لو داده بودم
قیمتا رو هم لازم نبود انقدر جدی اعلام کنم

الهام یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام
من خوندم و خیلی کیف کردم و کلی رفتم تو فکر رسیدگی به خودم و حساب کتاب کردم که سال گذشته چه کارایی برای روح و جسمم کردم و سال جدید باید چه کارهایی بکنم.
خلاصه خوشم اومد خیلی


خب خدا رو شکر. اگه اون پست براتون فایده داشته باشه که خیلی هم عالیه

دکترمهرانا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:14 ب.ظ

من خوندم ولی چیزی یادم نمیاد
اصلن بنظرم مطالب خاصی توش نبود،یا همونموقع ک خوندم بنظرم عجیب یا لودادن چیزی نبود.

اینو دوس دارم

آزاده یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:30 ب.ظ

اجازه منم خوندم

بوس بهت

نفس یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:54 ب.ظ

اتفاقا من هنگ کردم لاندا چرا یهو انقدر با جزییات همه رو نوشته

در این حد خله

عابر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام منم خوندم ولی راستش فقط یادمه که حسم خوب بود و فهمیدم مو رو برای صاف کردن اوزون یه کاری میکنند، متاسفانه بقیه جزئیاتش یادم نیست یعنی الان از توی کامنتها فهمیدم اسم دخترت رو هم نوشته بودی ولی من ندیدم خوب شد نمیخواستی ازمون امتحان بگیری

وای خدا خیرت بده کلی خندیدم.

فرناز یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 05:32 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

منم خوندم ولی یادم نیست دقیقا چیا گفتی، یعنی یه همچین حافظه ای دارم فقط یادمه چیز بدی نبود، روزمره بود

آره روزمره بود ولی دیگه خیلی روزمره

نازنین یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام لاندا جان، با تاخیر، تولد مبارک :)
منم پستتو خوندم و به نظرم اصن چیز عجیبی نبود و جالب بود واقعن.
تازه خیلیم به نظرم باحاله که برای خودت اینجوری مینویسی :)
و یه سوال، اون ترک های بارداری که گفتی رو، کاملن از بین میبره یا کم رنگ میکنه صرفن؟
کاش میگفتی دندوناتم چی کار کردی که خیلی راضیی

مرسی
قشنگ خل خلانه واسه خودم مینویسم
ترک رو کامل که نمیبره. میشه گفت کمرنگ میکنه. یعنی اگر کامل پوست رو بکشی بازم یه چیزایی میبینی، ولی همینجوری خیلی بهتر شده. نمیدونم چجوری توضیح بدم.
دندونم هم ونیرکامپوزیت کردم یه جوری که هیشکی نمی فهمه و خیلی طبیعیه

هدا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:42 ب.ظ

منم خوندمش لاندا، خیلی هم خوب و مفید بود به نظرم.

خواننده خاموش یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:24 ب.ظ

من

افشین یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:43 ب.ظ

من هم خواندم، فقط قیمتها برایم جالب بود. به نظرمن هم اصلا عجیب نبود.


آره واقعا قیمت ها جالب بود

سایه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:45 ب.ظ

من نیز

سما دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:35 ق.ظ

منم خونده بودم.در این حد انلاینم ها!
اتفاقا فک کردم بهت پیام بدم بگم اسم دخملو اشتباهی احتمالا لو دادی اگه خواستی حذفش کنی ولی یادم رفت!
اتفاقا خیلی هم اطلاعاتت مفید بود چرا حذف کردی اقلا رسیدگی های پوستی رو میذاشتی
بعد فک کردم چرا اینقد دقیق قیمت داده عایا؟قبلا لاندا جون این مدلی نمینوشت

خخخ. سوتی بود کل پوست. حالا پوستیا رو هم قبلا گفته بودم تا حدودی، هم تو این پست هم گفتم یه کم.

یلدا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام. من هم خوندم، اتفاقا اصلا عجیب نبود. فقط فکر کردم آفرین چقدر خوب برای خودت خرج می کنی، چرا من این کار را نمی کنم.


دندون و مو که تو برنامه م بود، ولی پوست ناخواسته پیش اومد. برای زخم پام هی مجبور شدم برم کلینیک دوست جان، دیگه دیدم تا اینجا که اومدم، چی کار کنم دست خالی بیرون نرم

مونا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام عزیزم
من این پست که نوشته بودی نخوندم
اما یه دفعه دیگه یه پست با اسم و جزییات نوشته بودی
اون رو خوندم
که البته اونم چیز خاصی نبود همین زندگی روزمره بود با یه کم جزییات بیشتر
خلاصه که راضی باش


سلامت باشی. راضیم عزیزم.
دیگه من کلا از این سوتیا زیاد میدم. حواستون باشه زود ببینید

مامان طلا خانوم دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:00 ب.ظ

لانداجون منم خوندم
از کامنتا متوجه شدم اسم دلتا جون رو نوشته بودی کاش با دقت بیشتری می‌خوندم از دستم رفت ببوسش گل دخترو
خود پست فقط ریز به ریز قیمت نوشته بودی به ادبیات نوشتاریت نمی‌خورد

و الا که شده خودمونی طور کاراتو برای دوستات گفتی خیلی حس خوبی داشت پستت
تا باشه به شادی این خرجها باشه
چون تو کامنت گذاشتن تنبلم
پیشاپیش سفر خوش بگذره عزیزم

خخخ، اره والا. یه جمع بندی برای خودم کرده بودم که بدونم چقدر خرج کردم این مدت. از بس هی تیکه تیکه بود. واقعا چیزی نبود که حالا آدم بخواد اینجا بنویسه. نمیدونم چرا رو کاغذ این جمع بندیا رو نمی کنم

الی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:46 ب.ظ

منم خونده بودم
ولی انقد گیجم که حتی نفهمیدم اسم دخملی رو‌گفتین

اختیار دارین. واقعا واضح نوشته نشده بود. خیلیا متوجه نشدن

میترا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:21 ب.ظ

اخ جون من اسکرین گرفته بودم برای انجام دادن روی خودم
به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته میشه


عاشقتم

نیلا دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:46 ب.ظ

ای بابا! لاندا از تو بعیده این حرفا. اینقدر همه گرفتاری و مشکلات دارند که آخه کی چی یادش می مونه؟! فکر کردی حالا اصلا برا کسی مهمه که تو چی نوشتی و چی گفتی! دو دقیقه بعد همه یادشون رفته. برو زندگیت را بکن دختر.


خوب بود
ولی خداییش فکر نمی کردم وبلاگم این همه خواننده داشته باشه که همون روز اول بخونن

ارغوان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:24 ب.ظ

آیا رواست منی که هر روز اینجا رو چک میکنم این پست رو نبینم!؟؟آیا رواست اسم دخترک رو نفهمم و از دست بدم حس کسی رو دارم که خواب مونده تمام کارهای پزشکی بهداشتی زیبایی مبارکت باشهسفر پیش رو هم بسیار خوش بگذره دلتا خانم رو ببوس

عزیزم
اینستا نیستی دیگه؟ بیام اونجا اسم دلتا رو بگم بهت
سلامت باشی

ویرگول دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:42 ب.ظ http://Haroz.blogsky.com

انگار فقط من متوجه اسم گل دختر شدم
ببین یه جایزه به من بده که انقدر با دقت خوندم


جایزه داری

آذر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:24 ق.ظ

سلام لاندا جون منم خوندم فقط یادم درمورد رسیدگی ب خودت بگو هرچی فک میکنم یادم نمیاد اسم دلتا جون چی بود

آسمان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:38 ق.ظ http://avare.blog.ir

منم خوندم و به نظرم چیز عجیبی جز اسم دخترک نبود که فک کردم شاید مستعار جدید باشه. الانم متاسفانه اسمشو یادم نمیاد

قورى سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:32 ق.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

اى بابا
من نخونکم چرا قیمت ها رو از دست دادم
تفلیس من رفتم
چیز خاصى حقیقتا نداره مثل ترکیه هست اما مردمش فرهنگ بالاترى دارن
در کل خیلی ازش انتظار نداشته باش

چیز خاصی رو از دست ندادی.
واسه تفلیس چندتا سفرنامه خوندم، اینجوریم که میریم اونجا حوصلمون سر میره رسما هیچی نداره اگه تاریخی دوس نداشته باشه آدم

یه دوست سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:41 ب.ظ

لاندا جون..من تفلیس را خیلی دوست دارم.چون بکره وخوش آب وهوا...الان هم که روس‌ها زیاد هستند..جذاب تر شده...خیابان روستا ورلی که خب معروفه وحتما قدم بزنید لذت ببرید.پاساژ گالریا هست حتما بروید.اکثر برندها هم هست.بهتون توصیه می کنم.حتما خیابان ایلیا چاوچاواتزه بروید...قسمت اعیونی وبسیار زیبای تفلیس.. واکه پارک اونجاست.که می تونین با تله کابین بروید ترتیل لیک..آبگیری که از بالا شبیه لاک پشته وبسیار قشنگه...تفلیس شهر کلیساهاست..یک کلیسای بزرگ ومشهور هم داره که توصیه می کنم بروید..مجسمه مادر راهم می توانید با تله کابین بروید...با کالسکه هم راحت می روید...راستی حتما بورجومی آب گاز دار معروف گرجستان را بنوشید...بسیار معروفه وقیمت مناسب...درخیابان چاوچاواتزه یک فروشگاه بزرگ مثل هایپر وجود داره که اسمش آگروهاپ هست..حتما از بیکاری آنجا خاچاپوری یاهمان پیتزا گرجی بخرید و نوشه جان کنید...خوشمزه ترین خاچاپوری را آگرو هاپ داره...اگر رستوران گرجی رفتید..لوله کباب بخورید که خوشمزست...تیبیلیسی مال هم بروید...همه برندها هستند.. البته یکی از جاذبه های گرجستان بندر باتومی که واقعا زیباست..اگر روی تور شما باشه که عالیه...اگر به تاریخ علاقه دارید.حتما به شهر گوری زادگاه استالین بروید.که موزه جالبی داره....فروشگاه مینیتسو هم در مراکز خرید کارهای ژاپنی،کره ای چینی جالبی داره شاید برای دخترک جالب باشه...واگر آقای همسر لی پوش هستند...در گالریا مال برند ovs اف خوبی داره...خوش بگذره...

واووو، به به چه توضیحات خوبی. یعنی این کامنتت رو سیو می کنم، پدر همسفرامو درمیارم. باید مو به مو اجرا کنیم
مرسی انقدر وقت گذاشتی

فریال سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 04:21 ب.ظ

منم خوندم عزیزم خواننده خاموش ❤️ همه چی به نظرم نرمال بود جز اسم دخترت که فکر کردم تصمیم گرفتی با اسم خودش ازش بنویسی چون از کرونای دلتا دل خوشی نداشتی همین

نه دیگه با دلتا کنار اومدم. آخه دلتا کوچولو از توی دلم اومده، اسمش باید دلتا باشه.

مرجان سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:47 ب.ظ

من هم خوندمش وپیش خودم گفتم چه باحاله که به فکر خودشه ،تصمیم گرفتم منم بیشتر به خودم برسم آخه چند مدتیه که انواع کرمها وماسکها رو گرفتم اما حوصله استفاده اش را نداشتم بتظرم پستت آموزنده بود


بله بله، من به صورت اجباری مجبور به رسیدگی به پوست شدم. شما مثل من نباشید.

ارغوان چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:17 ب.ظ

نه بابا یه بار از اکانتم لاگ اوت کردم برای اینکه کمتر برم پسوردمم ذخیره نکردم تازه پسورد ایمیل مربوطه رو هم فراموش کردم قابل بازیابی نیست ...اینه که به فنا رفتم. حالا یه بار همت کنم به خودشون ایمیل بزنم شاید تونستم کاری کنم.

اااا چه حیف

سروین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
چه حیف
مخصوصا برای اسم دخترک

منم مثل قوری خانوم تفلیس رو دوست نداشتم
البته
خوراکی های خوشمزه
و هوای پاک داره
من با ترکیه راحت تر بودم تا تفلیس
یادتون باشه در تمام خریداتون از فروشگاه تکس فری بگیرید و تمام مالیات ها رو تو فرودگاه پس بگیرید و باهاش یکی دو تا ادکلن عالی میشه خرید
چون مالیات زیادی میگیرن
من از یکشنبه بازار تفلیس خوشم اومد
کلی اجناس روسی و آلمانی محشر. داشت
مثلا بشقابای چینی پنجاه ساله
کریستالای فوق العاده
سال نود و هفت من ازش یه ظرف کریستال فوق زیبا و کاملا نو البته دست دوم گرفتم به دویست هزارتومن
که همون سال توی ایران نو و احتمالا فیکش بالای یک میلیون بود.
بشقابای دیوارکوب با طرح خرگوش و روباه و


به به، مرسی بابت راهنماییات. البته حیف که ما یکشنبه اونجا نیستیم. ولی نکته خوبی رو گفتی. سری پیش ترکیه همه کاراشو کرده بودیم برای تکس فری. لحظه آخر یادمون رفت! این سری یادمون بمونه حتما

رویای ۵۸ چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:24 ب.ظ

لاندا جونم منم خونده بودم..و خیلی کیف کردم که به خودت رسیدی....هر چند قیمتها یه کم برام عجیب بود...من معلمم و با حقوق خودم مقایسه کرده بودمشون....نوش جونت هر چی خرج کردی عزیییزم.ان شالله جیبت پر از پول باشه همیشه..آقا قبول نیست چرا من اسم دخترک و متوجه نشدم؟؟؟؟؟؟

ای جونم. والا واسه خودمم زیاد بود پولاش. تو اجبار و رودروایسی موندم
عزیزمی. حالا اگر یادم بمونه میام اینستا میگم اسم اکانتت رو فقط یه بار دیگه بهم بگو که یادم بمونه

لاله چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:49 ب.ظ

لاندا من خونده بودم ، ولی چو فوبیا دارم نسبت به دکتر و ... چیزی یادم نیست

عزیزم

فاطمه پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام منم خوندم
اگر براتون مقدور هست اسم مرکزی که برای کار دندان رفتید بفرمایید
خیلی وقته میخوام از شما اسم پزشکی که عمل بینی انجام دادید بپرسم اما نشده
اگر براتون امکان داره لطف کنید

یه ایمیلی چیزی بذارید که بیام خصوصی جواب بدم

نسترن شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:24 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

عععععععععع چه دیر رسیدم من نخوووندم

چه خوب لاندا بخودت میرسی عزیزم افرین لذت بردم

تفلیس حسااابی خوش بگذره عزیزم

فکر کنم فقط تو و ارغوان و قوری نخوندین. همه خوندن دیگه
قربونت برم. ممنون

نرگس یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام من هم خوندم پستتون رو و از اینکه این همه به خودتون می رسین لذت بردم و تحسین کردم، انشالله همیشه جیبتون پر پول و دلتون شاد باشه⚘

مرسی عزیزم

آبگینه پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:27 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

عاقا هدیه ما خواننده های وفادار اون پست باشه
رمزدارش کن و بفرست به ماها جاماندگان

ندارمش آبگینه. یهو از استرس زدم پاکش کردم کلا. حالا اسم رو بخوای میام بهت میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد