سی و سه سالگی

سلام، چطوریایین؟

ما خوبیم خدا رو شکر. یه روزایی رخوت طوری، یه روزایی سرحال طوری. امروز صبحونه دبش خوردم، مسواک و نخ دندون دبش زدم و دستشویی دبش! هم رفتم  اینه که سر حالم. حالا میگم صبحونه دبش نه اینکه چیز خاصی باشه ها. همون نون سنگک یخ زده همیشگی (البته بعد از گرم کردنش) و پنیر گردوی همیشگی. یعنی من اگه یه روز پنیر گردو نخورم نمیشه. خخخ. همونا رو خوردم ولی بهم چسبید امروز. 

آخر هفته بتا (خواهر جان) حالتای کرونا داشت. تب و بدن درد و اینا. یکی دو روز استعلاجی داشت و نرفت، بقیه ش رو رفت و بچه هاش رفتن پیش مامانینا. سیگما هم که از مریضیای پی در پی دلتا و من به تنگ اومده بود، گفت این هفته دلتا رو نمی برم خونه مامانینا و خودم نگهش میدارم تایمی که تو سر کاری. 10 و 11 صبح بیدار میشه و من 3 خونه ام. تو این فاصله حسابی با هم بازی می کنن و من به وضوح می بینم که هر دو چقدر شارژن. حال سیگما هم حسابی خوبه با دلتا. خدا رو شکر. سیگما چون تو خونه کار می کنه و بیشتر تایم رو تنهاست، خیلی خسته میشه. این چند روزه خوب بوده براش. 

خب تولد من هم اومد و رفت. کار خاصی نکردیم. دوتا کیک گرفتیم خونه مامانا دور هم خوردیم. فقط اینکه دقیقا روز تولدم، جشن تولد یکی دیگه از دوستام دعوت شدم و حسابی از دکورش لذت بردم و عکس انداختم باهاش. مثلا تولد خودمه. خخخ. تازه همه مهمونا هم تولد من رو هم تبریک می گفتن  به نام اون، به کام من  حالا یه تولد کوچولو شاید با 3-4 تا از دوستامون بگیرم. بدین منظور بعد از 50 روز خونه رو سابیدیم. یعنی گفتم تمیزکار اومد و حسابی خونه رو برق انداخت دیروز. شاید واسه همینه حالم خوبه اصلا. خونه که تمیز باشه، خیلی تو روحیه م اثر داره. 

آقا هر وقت قراره تمیزکار بیاد خونمون، ما خودمون میفتیم به جون خونه. دو سه روز تمیز می کنیم تا درخور ورود غریبه بشه.  از بس که وسیله وسط خونه س همیشه. یعنی زیر میز نهارخوری، انواع اسباب بازیای دلتا و لنگه دمپاییش پیدا میشه. حالا من یه بار دربیار، دوبار دربیار، دیگه کشش ندارم هی دولا شم برم زیر میز نهارخوری. اینه که آخر هفته ها یا وقتایی که قراره تمیزکاری بیاد، بخش خوبی از زندگی من دولا زیر میز نهارخوری سپری میشه 

نظرات 10 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:29 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/


بازم تولدت مبارک
همیشه شاد باشی

مرسی تیلو جان

نسترن سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:50 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

تولدت مبارک عزیزم
کلیییییییییی آرزوی خوب برای تو
وااای به دولا بودنه کلی خندیدم درخور ورود غریبه خیلی بامزه نوشتی


والا به خدا
مرسی عزیزم

میترا سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:17 ب.ظ

به به تولدت مبارک لاندای مهربون اردبهشتی
چه ماه قشنگی پرگل و بلبل و..
امیدوارم بهترین ها برات رقم بخوره عزیزم
واقعا منم خونه تمیز حالمو عالی میکنه ووقتی شلوغ و درهم و برهم‌میشه عصبی و وحشی میشم
چقدر خندیدم تمیزکاری قبل ورود تمیزکار خخ

قربونت برم. لطف داری عزیزم.
آخ آخ دقیقا. وحشی میشم بعد نمیدونم دلیلش رو. حال تمیزکاری هم ندارم آخه. سخته خلاصه

زری.. سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:14 ب.ظ

تولدت مبارک، برسی به آرزوهات لاندا جان:)

فقط پاراگراف آخر :))))

مرسی زری جون
به خدا اگه دروغ بگم

قورى چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:09 ق.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

تولدت مبارک لاندا جان ان شالله ١٢٠ سال با سلامتى و دلخوش در کنار عزیزانت زندگى کنى
خیلی هم عالى که با دکور تولد دوست جان عکس تولدى گرفتى
دقیقا خونه تمیز باشه ادم انرژى میگیره
من اینجا تا تونستم ساده گرفتم خونه رو اینقدر سریع تمیز و مرتب میشه
اما خونه ایران واى واى که از الان عزا گرفتم براى تمیز کاریش

مرسی قوری عزیز.
چقدر کار خوبی کردی. منم اگه یه روزی مهاجرت کنم قطعا همین کار رو خواهم کرد. چیه این همه وسیله

نجمه چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:14 ق.ظ https://najmaa.blogsky.com/

تولدت مبارک عزیزم
چقدر زود بزرگ شدیم
پس هم سنیم.منم ۶۹ هستم.
این دورکاری و خونه مونون رابطه پسر و همسرمو دگرگون کرد.الان که من خونه م همش میگه کی پنج شنبه و جمعه می شه بابامو صدا کنم
خدا حفظش کنه کوچولوتو.من یه مدت راحت شده بودم. الان که یه کوچولو دیگه دارم،از اووول.
ینی الان تاب،سرسره،گهواره وسط خونه س
دیگه فقط نگاهشون میکنم

به به. چه جالب. اره من که یهو 33 به نظرم خیلی بزرگ اومد. اصلا حس بزرگ شدن داشتم.

اوه حالا خودت تجربه داری، ولی 6 ماه دیگه رو عشقه که پسرچه چاردست و پا راه بیفته و بره سراغ کابینتا.

نسیم چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:14 ق.ظ

سی و سه سالگی مبارک دختر زیبا

مرسی عزیزم

نوشین دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام سلااام، تولد خودتو و دختر کوچولوی قند عسل مبارکا بمونین برای هم، عزیزم چند تا سوال داشتم، اگر مایل بودین ممنون میشم وقت بزاری جواب بدی،
سوال اول: دختر کوچولو رو از شیر گرفتین یا با شیشه شیر مبخوره؟ شبا با شیشه میخوابه یا بدون شیشه و چیکار کردین ک بدون شیشه میخوابه؟ تغییرات رفتاری بعد از دوسالگی خوبه؟ یعنی بغل و ... نمیخوان؟ اینا همش مشکلات منو دخترکه در استانه دوسالگی البته ۳ ماه دیگه نمیدونم چ کنم خوابش بدون شیشه بشه

سلام عزیزم. بله بله حتما. اگر کمکت بکنه چرا که نه.
دلتا با شیشه شیر میخوره هنوز. تقریبا از 14 ماهگی دیگه شبا شیر نمی خوره. از بعد از یک سالگی شبا زیاد شیر نمی خورد، خورد خورد کمش کردیم، چون پستونکی بود، وقتی نصف شب وول می خورد و شیر میخواست، پستونک میدادیم، خوابش می برد. دیگه وقتایی که قشنگ میگفت شیر، آب ریخته بودیم توی شیشه شیرش و بهش آب میدادیم. کم کم این شیر گفتنش کم شد، ولی ما هر شب آب میریزیم تو شیشه شیرش و بالا سرش میذاریم که وقتی خواست بهش بدیم. 30-40 سی سی آب میخوره شبا معمولا.
بغل که میخوان همیشه. تغییراتش انقدر خورد خورده که نمیشه گفت یهو بعد از 2. ولی اینکه حرف میزنه خیلی یهو انگار بزرگ شده. تازه ما رو گول هم میزنه. مثلا میره رژ لب من رو برمیداره، واسه اینکه ازش نگیرم میره تو اتاق در رو میبنده و بهم میگه شما نیا. این کاراش بیشتر شده بعد از 2.
گندم جون پستونک نمی خوره؟ به نظرم اون خیلی کمک کرد به گرفتن شیر شب. و اینکه ما زود این کار رو کردیم به نسبت. معمولا هر چی میگذره مقاومتشون بیشتر میشه.

نوشین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 12:17 ب.ظ

مرسی ک پاسخ دادین، نه متاسفانه از اول پستونک نگرفت، خیلی تلاش کردم نشد، الانم برا خوابش فقط شیشه شیر میخاد،راستش نگرانم ک از لحاظ روانی وابسته شیشه بشه برای خواب شب و نتونم ازش بگیرم، چون شنیدم ک باعث تثببت دهانی میشه، و ازین جهت نگرانم، منم شبا بیدارنمیشه شیربخوره، فقط حتما باید میک بزنه تابخوابه نگرانم کرده، ببخشید کامنتا هم شد پرسش و پاسخ

خواهش می کنم. چه حرفیه. من خوشحال میشم اینجوری با هم حرف بزنیم
والا خودم تجربه ای ندارم. اما نگران نباش زیاد. درست میشه زود

نوشین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:11 ب.ظ

بازم ممنونم عزیزم، لطف کردی، سفر هم بهتون خوش بگذره تنتون هم سلامت

قربونت برم. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد