جای خودمو میخوام

امروز از صبح اول صبح که اومدم شرکت، حالم بده. هنوز نرسیده بهم گفتن که باز باید جابجا بشیم. تازه دوماه پیش جابجا شده بودیم. عصبی شدم. چون قراره 2-3 ماه دیگه هم کلا جابجا بشیم. جای فیزیکی منظورمه. ولی خب خیلی سخته همونشم. من قبل کرونا چندین سال جام ثابت بود. از پارسال که اومدم تا الان 3 بار جا عوض کردم زورکی! خلاصه رفتم شاکی شدم و قول دادن بمونیم همینجا فعلا. ولی همش یه حسی دارم. حقمو نگیرم یه جوری حالم بده، بگیرم هم یه جور دیگه حالم بده. از اینکه کسی ازم بترسه یا دلخور شه خیلی بدم میاد. و اینجوری که من رفتم از حقم دفاع کردم، ازم ترسیدن! کلی هم پخش شد. حالا همه فکر می کنن این جای کوفتی، چه مزیتی برام داشته که الان اینجوری واسش رفتم شاکی شدم. واقعا هم خود جام مهم نیست برام، بیشتر این آوارگیه اذیتم می کرد. ولی فکر نکنم باور کنن! خلاصه که از صبح دلم یه جوریه. قیلی ویلی میره و اعصابم خط خطیه...

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:35 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

یه کمی آروم باش
همیشه موقعی که تازه یه خبری بهت میدن و عصبانی یا ناراحت هستی عکس العمل نشون نده
یه کوچولو صبر کن
بعد که آروم تر شدی بهترین تصمیم را میگیری
انشاله که بهترینها در انتظارته

والا حالا اگر اثر کنه، همینکه زود رفتم اثر می کنه، وگرنه برنامه هاشونو میچیدن تموم میشد میرفت.
الانم که 2 روز گذشته، نمیدونم بهترین تصمیم چی بود غیر از این. یعنی به نظرم کاره درسته، ولی خب حال آدم رو بد می کنه.

کارولین یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام. چه قشنگ توضیح دادید. دقیقا در این شرایط ،من هم همین حالو دارم... تازه بعد از چند سال آدم انتظار داره جا به جا نشه

اره واقعا...
خیلی حس گندیه

لاله یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:03 ب.ظ

لاندا نمییدونم چرا وقتی خانومها برا گرفتن حقشون اقدام و اعتراض میکنندهمه تعجب میکنن یا شاکی میشن

و اینکه همه به خودشون اجازه میدن براشون تصمیم بگیرن....

ویرگول دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:04 ق.ظ http://Haroz.blogsky.com

آخ من بدم میاد از تغییر محل کارم
انقدر که حتی مانیتورم جا به جا بشه نمی تونم کار کنم اصلا جوری بهم می ریزم که نگو
خوب کردی رفتی گفتی بابا، صدات که در نیاد می گن هر چی بزنیم تو سرش اینکه هیچی نمی گه. لازمه به بهضی چیزا اعتراض کردن. حالا بزار بترسن اصلا

اه آره واقعا، خیلی بدجوره.
اره بترسن، همون بهتر

دکترمهرانا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ق.ظ

ننه ننه

قورى دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 02:56 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

کار خوبی کردى که گفتى
یعنى که چى هی جابه جا بشین
امیدوارم به زودى حل بشه این داستان

واقعا، فقط رو مخ میرن

نسترن دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

خداییش جابجایی سخته
لاندا چقدر است حست رو درک کردم، حق خوری منو هم خیلییییی بهم میریزه و بعدش دقیقا وار همین فازی که میگی میشم
مراقب خودت باش عزیزم

میبینی؟ انگار محکومیم به حال بد. به خاطر حق خوری بقیه!

پیشاگ شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام لاندان جان من بهت حق میدم واقعا بهترین کارو کردی
، حقتو که خوردن حالا اعتراضم نکنی میشه خودخوریو گفتگوی درونی
اینطوری ادم حس میکنه واقعا داره فدای یکی دیگه ای میشه که جدید از راه رسیده
این سیستم تو کارخوونه ما هم را افتاده لاندا و چقددددد همه ناراحتن

اره واقعا. فقط حرصم از این گرفت که بازم حالم بد شده بود با اینکه دفاع کردم. و اینکه چقدررررر حرف پشت سرم درست شده بعد از این کار!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد