پروتئین تراپی

سلام سلام. صبح بخیر. چطورین؟

من به دنبال تغییر و خسته از موهایی که بعد از دکلره دومم، سوخت و بعد از حمام خیلی خیلی سخت شونه می شد، و پس از تحقیق ها و فس فس های فراوان، بالاخره رفتم سراغ احیای موهام. پروتئین تراپی کردم همراه با اوزون و فوتون تراپی. شامپو و ماسک مو و سرم مو هم خریدم ازشون و حسابی سلفیدم و یه کله با موهای چسبیده به سر با فرق وسط تحویل گرفتم که تا سه روز هم نباید بهش دست بزنم. منم از فرق وسط بدم میاد، گفت سه روز تحمل کن. 6 صبح آرایشگاه بودم برای این کارا و بعدش 10.5 رفتم سر کار! با مقنعه. خیلی سخت بود که موهام خراب نشه. بیشترش رو رفتم تو نمازخونه کار کردم با لپ تاپ. از روز قبلش دلتا یه کم تب کرده بود، ولی صبحش که رفتم سر کار، چک کردیم و اوکی بود، واسه همین من رفتم آرایشگاه و بعدشم کار. ولی بعد سیگما گفت که تب 40 درجه داره دلتا.  حالم خیلی بد بود. البته سیگما گفت که تب رو آورده پایین و اوضاع تحت کنترله، ولی من همش نگران بودم. خصوصا که اسهال هم بود و خون توی پوشکش بود. عصری رفتم خونه و بردیمش دکتر. مثل همیشه گفت ویروسه و خون رو هم گفت احتمالا مقعدش زخم شده! با دوستان هم مشورت کردیم و گفتیم روزی که دلتا تب کرد، شب قبلش کلی کیک خامه ای خورده بوده و صبحش دلدرد داشته و اینا. هزار تا دلیل داشت اینجوری شدنش. صبحش رفته بودیم آزمایشگاه که آزمایش 1 سالگی رو در 1سال و 9ماهگی بده! و بعدش رفته بودیم صبحونه کافه. و به عنوان جایزه سیگما براش توپ خریده بود و هی اون توپ رو مینداخت زمین و با همون دستی که به توپ دست میزد، صبحونه هم میخورد!!! لابد همونجا میکروبی، ویروسی، کوفتی بوده و گرفته. خلاصه شدیدا نگران بودم. دکتر یه خروار دارو داد و برگشتیم خونه. دیدم بدتر شده و خیلی خون تو پوشکش هست. که دوستمون گفت این احتمالا میکروبیه نه ویروسی و آنتی بیوتیک میخواد. دلتا هم تا حالا آنتی بیوتیک نخورده بود. تا صبح فرداش در عرض 12 ساعت 8 بار پوشک عوض کردیم تا بالاخره داروها عمل کرد. الان البته یه سریا میان میگن انقدر دارو نده، خودش خوب میشه  خلاصه که جون من به لبم اومد تا تموم بشه این داستان. دیگه از دیشب داروهاشو بهش ندادیم ببینیم چی میشه. این مدت همش مریضه/مریضیم. به دکترش گفتیم، گفت این بچه ها خیلی تو دوران کرونا ایزوله بودن، الان در مواجهه با ویروسا ضعیفن. دلتا هم کل پارسال اصلا مریض نشد (فقط بعد از واکسناش مریض میشد). دیگه الان همه ویروسا رو داره تست می کنه. 

منم کلا الان حدود یه ماهه که خیلی بی اعصابم. قشنگ پی ام اس طور. ولی خب خیلی طول کشیده. حالا نمیدونم بعد از اون بیماری کوفتی که گرفتم اینجوری شدم و از اثرات اون بود یا چی. ولی بی خود و بی جهت، بی اعصابم. حالا باید یه تراپی ای برم، یه کاری بکنم خوب بشم. اینجوری نمیشه ادامه داد. الکی با بچه بی اعصابم. البته خیلی هم الکی نیست، غذا نمیخوره، خیلی اذیت می کنه موقع غذا خوردن. ,ولی خب بازم من باید بتونم خودم رو بیشتر کنترل کنم. 


نظرات 11 + ارسال نظر
ویرگول سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:26 ب.ظ http://Haroz.blogsky.com

چقدر مریضی بچه ها سخته
چی بهت گذشته خدا می دونه واقعا خدا رو شکر که بهتره دختر کوچولومون
موها چی شد نتیجه اش؟ امیدوارم خوب شده باشه و راضی باشی

آخ آخ نگم برات.
موها هم 3 روز اول افتضاح بود. ولی بالاخره رفتم حموم راضی شدم ازش. حالا باید یه کم بگذره ببینم چی میشه.

میترا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 06:27 ب.ظ

خداروشکر دلتاجون بهتر شد کاش داروهاشو بیشترمیدادی تا تهش
لانداجان اسم اسهال میاد سکته میکنم
دوقلوها سه بار تا دوسالگی اسهال شدن
هر سری دقیق ۱۴ روز طول میکشید..
اخرش دیگه تمام دمشون زخم میشد و منم پرپر میشدم
در کنارش دوغ و یکم سیر بریز توش بده به جای اب بخوره
عرق نعنا داخل ابش و شیش بریز
بزار دایم بخوره
نعنادم کن با یکم نبات بده
کته ماست و یکم سیر
خلاصه درست بد غذاست ولی از هر کدوم یکمم بخوره کمکه
خدابه مامانا صبررر بی نهایت بده و به بچه هامون سلامتی فراوان
حال و هوای خودتم از زمستان و سردی هوا هم هست.نمیشه گشت پارک تفریح
همش تو خونه...
حتماسمت بهار و شکوفه و بارانای بهاری بریم حالت عالی میشه هزیزم

دکتر گفت تا وقتی خوب شد ادامه بده. بعد قطع کن. البته یکی دوتاش هنوزم ادامه داره.
واییی، 14 روززززز. توام چی کشیدی. خیلی سخته خیلی.
مرسی از توصیه هات.
اره دقیقا. دوس دارم زودتر بهار بیاد.

نسیم چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 09:57 ق.ظ

بچه ها تا 7 سالگی تمتم ویروس ها رو میگیرن تا بدنشون مقاوم بشه
مرض داری بچه خیلی سخته
خدا بهت قدرت بده مامان مهربون

آخ آخ. یعنی تا 7 سالگی دق میدن آدمو؟
مرسی عزیزم

ارغوان چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام لاندا جان، خدا بد نده ولی بچه همینه دیگه از این ویروس به ویروس بعدی… اینجام همه چیو حواله میدن به ویروس من چهار تا دکتر مختلف دخترم رو بردم هر چهارتا تا گفت ویروسه و فقط برای تب دارو دادن و اسهال ولی انتی بیوتیک نه.
موهاتم مبارکه بعد از سه روز که ادم سرشو میشوره و از اون سنگینی و بوخلاص میشه حس بهتری داره… ولی من همیشه بعد کراتین این حس رو داشتم که چقدر موهام کچلهنمیدونم پروتیین تراپی هم همون حس رو میده یا نه

اینم دکتر خودش که گفت ویروسه انتی بیوتیک نداد. ولی دوست ما گفت سالمونلاست احتمالا و انتی بیوتیک داد.
اخ اخ منم حس کچلی دارم. موهام چسبیده به کف سرم حس چربی هم دارم ازش
راستی کجایی دختر؟ وبلاگت چی شد؟
زری جون هم جویای احوالته

زری.. چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:34 ب.ظ

خدا روشکر الان دلتا بهتره، لاندا جان برای بی حوصلگی خودت نمی‌دونم مولتی ویتامین مصرف داری یا نه؟ من هر وقت استفاده میکنم روی روحیه ام آور مثبت داره.
موهات هم مبارک باشه عزیزم
این ارغوان جون را من هم دلم براش تنگ شده:(

نه راستش بعد از شیردهی دیگه همه مکملا رو قطع کردم. ولی راست میگی، باید بخورم باز. فکر کنم مریضی طولانی ماه پیش رُسم رو کشیده.
مرسی
اره حالا پرسیدم ازش، الان میگم شما هم دلتنگشی

قورى چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 05:34 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام لاندا جان
خوبی
ان شالله دلتا جان تا الان خوب خوب شده باشه

سلام عزیزم. خدا رو شکر خوب شده فقط اشتهاش برنگشته که اونم دیگه عادت کردم تقریبا

قورى پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:21 ق.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

بقیه نظر. من کو
گفته بودم چه کار خوبی کردى براى موهات ❤️ منم بیام ایران حتما میرم انجام میدم

فعلا که خیلی راضی نیستم. چون موهای خودم کلا صاف بود. به خاطر آسیب بعد از دکلره کردم. ولی رسیدگی زیاد داره. و از همه بدتر اینکه زود به زود چرب میشه.
حالا ببینیم بعدا چی میشه

ارغوان پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 11:46 ق.ظ

هستم لاندا جان حوصله ندارم بستم وبلاگ رو. بهتر شم بازم مینویسم. ممنون به یادمی.

عزیزم. امیدوارم زودتر خوب بشه حالت که این روزا همه حالشون بده

ترنج چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 07:33 ب.ظ

وای که چقدر سختی کشیدی این مدت. بچه داری وقتی مریضه و مخصوصا وقتی خودت هم حالت خوب نیست خیلی سخته. به نظرم به خودت و بچه کمی استراحت بده. سعی کن بیشتر بخوابی. من از وقتی بیشتر میخوابم حالم بهتره..

اره واقعا. اتفاقا چند روزیه که این کار رو می کنم. خدا رو شکر دلتا هم خوب شد و بهتر شد اوضاع.

نوشین یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام سلام راستی از پروتیین تراپی راضی هستی؟ خیلی دوسدارم نوتایتل ها رو بخونم ؛ )

سلام عزیزم. والا نه راستش زیاد راضی نیستم. البته موهام واقعا داغون بود و باید یه کاریش می کردم، ولی فکر کنم با توجه به اینکه اصل موهای خودم به همین صافیه که الان شده، اینا رو کوتاه می کردم راحت تر بودم. اینجوری الان هم خیلی رسیدگی می خواد که وقت و حوصله ش رو ندارم، هم اینکه زود به زود چرب میشه.
شرمنده، اونا رو برای خودم می نویسم. میدونم که رو مخه که اینجا میاد و رمزیه. ولی چاره ای نداشتم دیگه.

نوشین یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:54 ب.ظ

اره شنیدم مراقبتش زیاده، دشمنتون شرمنده، خواهش میکنم، حس کنجکاویه لامصب، ببخشید اگر فضولی شد

نه عزیزم خوشحال میشم اگه بتونم کمکی بکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد