تعطیل تا اطلاع ثانوی

این وبلاگ فعلا آپ نمیشه. بگذریم از اینکه کل وبلاگستان فارسی، گویا هیچ اعتراضی ندارن و دارن زندگیشون رو می کنن و همه چیز گل و بلبله. اینجا آپ نمیشه چون آزادی بیان ندارم. چون نمیتونم مشکلم رو بگم بدون فیلتر. به پیام هایی که تا الان اومده خیلی سربسته جواب داده شد، اما از این به بعد به هیچ کدوم از پیام ها هم جواب نخواهم داد. دلیلش هم واضحه. عدم آزادی بیان. 

روزای خوبی رو براتون آرزو دارم. 

نظرات 13 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:57 ب.ظ

به امید آزادی
برابری
ارامش
شادی
به امید گم و گور شدن عمامه ها

الهام سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:17 ق.ظ

تنها وبلاگی که می‌خوندم....

زری.. سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:21 ق.ظ

امیدوارم زودتر برگردی، با کلی امیدواری و دل خوش

نسیم سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:09 ق.ظ


مراقب خودت باش

فرناز سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:44 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

لاندا جون خوب کاری کردی نمینویسی، فکر کنم لشکر سایبری ها تو وبلاگا میچرخن، کامنتهای پست قبلت رو خوندم اعصابم خورد شد، خودشونم فهمیدن روزای آخرشونه حسابی قاطی کردن. بالاخره دوران خوشی اونا هم تموم میشه، یکی از یکی بی منطق تر و بیشعورترن

رها سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام عزیزم

نه من رهای وبلاگستان نیستم ولی وب خونی میکنم حسابی

نه عزیزم من منظورم این نبود نخبه و دانشجوهای حرف نزنه اتفاقا دانشگاهی ها موتور محرک جامعه س باید پویا و مطالبه گر باشه رهبرمون هم بارها و بارها مطالبه کرسی های آزاداندیشی و فضایی که دانشجو حرف بزنه رو داشتن میتونین یه سرچی بزنین ولی کسی که باید اینکار رو انجام بده به روی خودش نمیاره و میشه این اوضاع افتضاح

در مورد آزادی بیان نداشتن متاسفانه برا هر طیفی اینجوری شده تو پست قبل میتونین ببینین چجوری به من و خانم ثریا حرف زده شد این دو سه هفته من خیلی بیشتر وب خونی کردم متاسفانه از هر دو طرف این مورد بوده پس آزادی بیان نداشتن و فحاشی کردن فقط برای یه طرف نبوده خودتون میتونین با وب خونی ببینین من میتونم آدرس بهتون بدم خانمی که فقط حرفشون مثل ما بود چجوری رکیک ترین الفاظ رو بهشون زدن میدونین اشکال همه ما همینه نمیتونیم با هم درست حرف بزنیم حالا تو هرطرف و نوع تفکر و اندیشه خاص
من خودم کسایی که یعنی طرفدار نظامن و اسلام و مثلااااا انقلابی هستن که نیستن چون یه انقلابی لحن و بیانش این نیست و لحن بدی دارن کلمات بدی به کار میبرن خیلی ازشون عصبانی میشم و حرص میخورم و همین ها باعث میشن حرف درست شنیده نشه

یه چیزی بهتون بگم کسایی که یعنی مذهبی و انقلابی و این دست کلمات هستن همشون یکی نیستن یعنی بین این قشر هم بعضیاشون کاردرست و تفکر درست دارن و بقیه دیگه که سواد درست و فن بیان خوبی ندارن باعث میشن حرف درست دیده نشه و شنیده نشه

خیلی حرفای دیگه داشتم ولی متاسفانه الان دیگه تمرکز ندارم

امیدورام همه بتونیم حرفای هم رو بخونیم و تحمل کنیم تا حرف مخالفمون بود شروع به فحاشی و بد حرف زدن نکنیم

من پست قبل حرف خاصی نزدم که اینجوری بهم توپیده شد و نمیبخشمشون

وقتی ما حرف میزنیم به معنی کور و کری و ندیدن مشکلات نیست این ایراد شماس تا ما یه حرفی میزنیم نمیتونین تفکیک کنین و همه چیز رو بهم ربط می‌دین

نسترن جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

:(
کاش حداقل یه جاهایی رو برای خودِخودمون میذاشتن بمونه!مثلا همین وبلاگ
دلم برای نوشته هات خصوصا شیرین کاری دخترک که می‌دونم الان اوجشه تنگ میشه....
به امید روزهای بهتر

قورى جمعه 29 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:44 ق.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

سلام باندا جان خوبی
امیدوارم زود تر برگردى و بنویسى
ماشالله آدم فضول و پرو زیاده
ان شالله آزادى و آرامش بر میگرده به کشورمون

پریسا یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:09 ب.ظ

عزیزم
خیلی زود میای و آزادانه و اون طوری که دوست داری می نویسی
تا اون روز مواظب خودت باش

میترا چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:09 ق.ظ

سلام لاندا جان خوبی؟دختر قشنگمون خوبه؟
من خواننده پرو پا قرصتم ولی خیلی کم برات کامنت گذاشتم‌
میدونم چقدر خاطرت آزرده شده ولی کاش مینوشتی تا در نبود شما یه سری دوستان معلوم الحال بلاگستان یکه تازی نکنند،البته که آرامش خودت و دخترک نازت بالاترین اولویته

سلام عزیزم. ممنونم. راستش خودمم دارم فکر می کنم عرصه رو خالی نکنم. شاید بیام بنویسم.

زری.. چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:18 ب.ظ http://Maneshteh.blog.ir

سلام، لاندا امروز یه چیزی خوندم یه جایی خوندم که میگفت به اندازه وسع و توان خودمان از این روزها روایت کنیم تا ثبت شود وگرنه حقیقتی که ثبت نشود محکوم به دروغ و فراموشی هست.
بنظرم بیا باز هم بنویس. حتی از همین زندگی هامون و از همین روزمرگی هامون که از غم هموطنانمون جدا و خالی نیست.

سلام زری جون. آخه میدونی، وقتی من نتونم راحت بنویسم، روایت تحریف شده ثبت میشه. به نظرم همون بهتر که ننویسم.

یلدا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ

درود به شرفت

نوشین جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:46 ب.ظ

لاندا جون سلام، دخترک خوبه؟ خودت خوبی؟ ارغوان منم امروز به دنیا اومد، امیدداریم به روزای روشن چون خدا نشونه میفرسته

عزیز دلم. چشمت روشن. خیلی خوشحال شدم. چه اسم قشنگی. نامدار باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد