شریف

به دانشگاه حمله می کنید؟! 

بی شرفی تا کجا؟



نظرات 18 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:00 ب.ظ

ایدا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:37 ب.ظ

بیچاره بچه هامون

الی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:01 ب.ظ http://elimehr.blogsky,com

بی شرفی ته نداره!!!
بی شرفی ویژگی ذاتی یه عده ای هست مثل رنگ چشم مثل خال لب
نمیشه کاریش کرد باهاش متولد میشن و باهاش میمونن
و در انتها بی شرفا نابود میشن

من که امید به نابودیشون ندارم. بی شرفی نسل به نسل منتقل میشه...

الهه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:13 ب.ظ

حکومتی که نخبه ها براش بی ارزش وسطل های آشغال با ارزش هست را باید با خون نو جوانانمون سرنگون کنیم وگرنه بزودی صاحب سرزمینی خواهیم بود پر از اشغال

بیچاره نوجوونامون....
دقیقا همه ی حرف طرفدارانشون اینه که چرا سطل آشغالا آتیش زده میشه؟!!! متوجه نیستن که جواب گاز اشک آوره. متوجه نیستن که هزارتا سطل آشغال فدای یه تار موی جوون ایرانی باید بشه. فقط فکر می کنن که چون طرف طرز فکرش شبیه اینها نیست، باید کشته بشه یا مورد ضرب و شتم قرار بگیره...

زری سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:51 ب.ظ

اکثر وبلاگ ها رو دنبال میکنم مخصوصا این روزا و همیشه کامنتها رو چک میکنم الان روی صحبتم فقط با اون عزیزانی هست که اکثرا به کامنتهایی مخالف مواضع ح ک و م ت دیس لایک میدن!!!! کاش جسارت داشتن توضیح میدادن نه فقط دیس لایک کنند بیاین حرف بزنین

باورت میشه همشون از حرف زدن طفره میرن؟
خودشونم نمیدونن از چی باید دفاع کنن. فقط میگن ما میخوایم از اسلام دفاع کنیم، شما میخواین لخت بشین!!!! بدون اینکه بشنون حرف معترضین رو...

میترا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:42 ب.ظ

اون شب تا صب نخوابیدم چقدر اشک ریختم چقدر دنبال خبر جدید بود
بیشرف و کثافتن لعنت برهمشون

منم همینطور، اون بخشی هم که خوابم میبرد فقط خواب دانشگاه شریف و دوستام رو دیدم...
صبح با اسپاسم همه عضلاتم بلند شدم

ترانه چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:38 ق.ظ

اینها کلا با علم و دانشگاه و دانشجو دشمنیه دیرینه دارند.

اره واقعا، چون عقل ها توی دانشگاهه و هر اتفاقی بخواد بیفته از اونجا جرقه میزنه

زری.. چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:59 ب.ظ

من اصلا نتونستم هیچ جا درست و حسابی بخونم ببینم چی شده، دیدم نوشتند یکشنبه سیاه شریف حدس زدم اون حمله گازانبری که اون سال قالیباف میخواست برای دانشگاه تهران پیاده کنه و وزیر خاتمی نذاشته بود، احتمالا الان سر بچه های شریف پیاده شده:( چی بگم که عمق درماندگی و بیچارگی مون را نشون بده:(
الان هم که دیدم گیر دادند به شعارها، من نمی‌دونم چی بوده شعارها که اینقدر روی رکیک بودنش مانور می‌دهند اما احتمالا برای لوث کردن اتفاقی که افتاده اینطور روی این موضوع مانور می‌دهند

اره دقیقا همون حمله گازانبریه بوده. هم توی دانشگاه زدن بچه ها رو و هم اینکه بیرون و پارکینگ دانشگاه محاصره بوده، میومدن بیرون میگرفتن میبردنشون. تا صبح فرداش بچه ها تو دانشگاه مونده بودن

قوری پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:21 ب.ظ http://ketriyoghoriii.blogfa.com/

خدا ازشون نگذره

واقعا...

مریم جمعه 15 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:58 ب.ظ

باورتون نمیشه،یکسری ک پارسال خونمون را توی بکرس از دست دادیم. بکسری یکماه پیش بخاطر افتادن روسریم ت ماشینم،ماشینم توقیف شد و چون ترس ت جونم بود، دیشب ی پیام برام اومد ک ازت شکایت شده تا ۲۴ ساعت آینده خودت را برسون ب پلیس،با اینکه منم مثل شما کاملا ازین مسئله ک نباید کلیک کنم آگاهم ولی تحت ترس و فشار روانی شدید کنترلم روی رفتارم کاهش پیدا کرد و روی لینک کلیک کردم و متاسفانه پس از پرداخت ۲۵۰۰ تا بتونم شکواییه ای ک علیه م تنظیم شده را ببینم،۳۲ میلیون پول از حسابم کشیدن بیرون. چقدر مارو می زنن اینا ما چیکار کنیم از دست اینا

الهی بگردم... از حکومت داری فقط استرس دادن رو یاد گرفتن. به جای اینکه پلیس میبینیم خیالمون راحت باشه باید بترسیم ازشون!
خیلی ناراحت شدم

ناشناس شنبه 16 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:36 ق.ظ

به دانشجوهای مثلا نخبه که فحش کمر به پایین میدن و لیدر دارن؟چقدر بیشرفید شما

اولا اینکه شما که فکر می کنی من بی شرفم دیگه اینجا رو نخون
ثانیا، به نظرت اگر به جای فحش کمر به پایین همون مرگ بر فلانی هاشونو میگفتن، شما نمیریختین بزنیدشون؟ مساله تون فقط فحشه بود؟
خیلی خوب توجیه می کنید کاراتون رو!

رها یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام

اول در جواب خانم زری که گفته بودن چرا حرف نمی‌زنیم میتونین وبلاگ های دیگه نگاه کنین تا ما هم حرف زدیم چجوری بهمون فحاشی میشه و با کلمه های زشت جوابمونو میدن دو سه تا وبلاگ ها که موضع متفاوت داشتن برین ببینین چجوری با بدترین الفاظ باهاشون برخورد شد اینه آزادی که برا زن میخوان که طاقت حرف مخالف رو ندارن:تعجب


و اما درباره دانشگاه و دانشجوها حالا مگه دانشجو مصونیت قضایی داره که هرکاری دلش میخواد بکنه؟ حالا نمیگم اوضاعی که پیش اومده درسته ها نه منظورم این اختیاری که ازش حرف میزنین ممکنه یکی نخبه باشه سرشار از هوش باشه ولی بخواد خرابکاری کنه کی گفته نباید کاری داشته باشن باهاش؟؟؟

چند ماه پیش احسان قدبیگی از نخبه های دانشگاه ترور شد چرا براتون مهم نبود؟ اصلا خبرش بهتون رسید چون طرفتون نبود ؟ دکتر فخری زاده از بهترینای ما بودن چرا کسی حرفی ازش نزد؟ این همه شهید نخبه دادیم یادم نمیاد یه نفر تو وبلاگش حرفی زده باشه چرا؟ چون صرف سیاسی براتون نداره چون به یه چشم دیده نمیشن

یادمه پارسال چقدررررهمه واکسن برکت رو مسخره میکردن واکسن فخرا و رازی ولی ما با افتخار رفتیم زدیم و به نخبه ها و دانشمندان کشورمون اعتماد کردیم اکثر کسایی که الان ندای وای نخبه و دانشجوهای شریف رو سر میدن تا چند روز پیش داشتن مسخره شون میکردن یه محصولی که کار نخبه های خودمون باشه رو بهش اعتماد ندارن سراغ نسخه خارجیش میرن

کلا مردم جوگیری هستیم خودمونم نمیدونیم چند چندیم
راستی نوشته های من با لحن آروم هست قصد بحث و دعوا ندارم

رها جان نمیدونم شما همون رهای وبلاگستانی و وبلاگ داری یا نه، رهگذری.
اولین اینکه تو کامنت قبلی اینجا میتونی ببینی که کی به کی فحاشی کرده. کسانی که آزادی میخوان یه عمره که داره باهاشون مخالفت میشه. پس نگو تحمل حرف مخالف رو ندارن. برعکس شماها تحمل حرف مخالف رو ندارید. دانشجو هر کاری دلش میخواد بکنه؟! اسم اعتراض هر کاریه؟ و اینم بدونین که بله، تو محیط دانشگاه مصونیت قضایی داره. در مورد زدن و بردنشون به نخبه بودنشون کاری ندارم، که وقتی نخبه ان و اعتراض دارن، باید به فکر بیفتین که یعنی اینا چی میخوان؟ چون سطح هوششون بالاتر از افراد عادی جامعه س احتمالا چیز بدی نمیخوان! پس "ذلک لایات لقوم یتفکرون"!
احسان قدبیگی و دکتر فخری زاده انقدرررررررر تو رسانه داخلی بازتاب داشتن که دیگه لازم نباشه کسی چیزی ازشون بگه!
آفرین به شما که به نخبه ها اعتماد کردی سر واکسن. ما هم این سری اعتماد کردیم و داخلی زدیم، به اون چینی سینوفارم هم اعتماد چندانی نداشتیم ولی جوابشو خوب پس داد. چیزی که این ایرانی ای که بهش اعتماد کردیم نداشت و دقیقا سر سه هفته که باید اوج ایمنیش باشه، برای بار دوم کرونا گرفتم! باز نمیگم مردم نرید ایرانی بزنید. شاید شانس من بوده.
شما هم فکر کن به درخواست نخبه ها. ولی این رو بدون که هیچ جای دنیا نباید به خاطر اعتراض آدم بکشن، آدما رو بزنن، ببرن، دانشجو رو ستاره دار کنن. انقدر خودتون رو محق ندونید.

ثریا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام . دانشجوی نخبه اسمش روشه . دانشجوی نخبه که داره تو این مملکت درس میخونه تا بتونه دردی از مملکت رو دوا کنه انتظار زیادی ازش میره . مردم میرن تو خیابان ها برای اعتراض . یه عده میریزن وسط به جان و ناموس و مال مردم جسارت میکنن . کسبه رو از کار رو زندگی انداختن . امنیت و آرامش رو از مردم گرفتن . اون آدما دقیقا حرف شما رو میزنن و شما اونارو از خودتون نمی دونین !!! اسمشم گذاشتن ما اعتراض داریم . در حالی که اینا اسمش اعتراض نیست و بدونین مردم احمق نیستن و کاملا شاهد این روزها هستن که چه اقشاری به اسم اعتراض بیرونن و چه کارهایی که نمیکنن !!! با کارهاشون آبروی این جنبش رو بردن و خیلی هارو خونه نشین کردن . خب همه اینها به کنار . من از دانشجوی نخبه انتظار دیگه ایی داشتم . حکومت و نظام و مسئولین رو میزاریم کنار . مردمی که حتی یک روز تظاهرات مسالمت آمیز بدون آسیب به امنیت رو هم بلد نیستن رو هم میزاریم کنار . از نخبه ها انتظار دیگری میرفت !!!!!! نخبه باید پیشرو میشد . نخبه باید الگو میشد . واقعا خجالت آوره . بحث زدن و فلان بیسار رو گذاشتم کنار . از نحوه عملکرد دارم حرف میزنم . ناراحتیتون رو درک میکنم . ما هم ناراحتیم . مردم همه ناراحتن . اما برای من شوک کننده اون نحوه برخورد با دانشجو نبود ، دانشجوی نخبه باید بدونه چطور رفتار کنه چطور لیدر باشه جریان رو چطور مدیریت کنه وووو . بعضی وقت ها این ناراحتی ها و عصبانیت و طرفداری ها تف سربالاست دوست عزیز . خیلی از ما ها شرمگینیم که چطور این جنبش و اعتراض به عملکرد رو به خاطر رفتارهای منزجر کننده و دور از عقلانیت به حاشیه بردن .

گاردیا به جان و ناموس و مال مردم جسارت نمی کنن؟ اینی که داره اعتراض می کنه چی کار به این چیزا داره؟ امنیت و آرامش رو شما داری چون سرت رو کردی زیر برف. وگرنه ما اینجا نه امنیت داشتیم نه آرامش. انقدری که پلیس میدیدیم میترسیدیم، یه جانی نمیترسه از پلیس! آرامش هم خوبه داری. با این همه گرونی، صبح بیدار میشی میبینی همه مالت رو تو بورس بردن، لبنیات هر سال سه برابر میشه. روغن و گندم و برنج رو که نگم. خوش به حالت که آرامش داری تو این وضعیت!
اسمش اعتراض نیست؟ جدی تره؟ آره چون هیچ وقت شنیده نشدن. اگر همون راهپیمایی سکوت سال 88 به خون کشیده نمیشد، اعتراضات بازم تو سکوت ادامه پیدا می کرد.
پیامتون ذره ای بوی شرمگینی نمیده. ازم نخواین که قبول کنم کامل تو جناح مخالف اعتراضات نیستین.

خواننده خاموش یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:59 ب.ظ

ناشناس جالب هست برام به یکی که نمی شناسی فقط به خاطر عقایدش که تو وبلاگش نوشته میگی بیشرف، بعد میگی دانشجوها فحش دادن،بزرگترین هتاک عالم خودتونین و بس،میرسه اون روزی که تشت رسوایی تون بریزه و رسوای عالم بشین یقین دارم

دقیقا خیلی جالبه. تحمل دو خط نوشته ی من رو ندارن. چون خودش احتمالا تو صف اول حمله به دانشگاه بوده

میترا دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:05 ب.ظ

بخدااا ما دنبال اعتراض نیستیم
دنبال انقلابیم

AZITA سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:27 ق.ظ

چقدر امثال رها و ثریاو ...نفرت انگیزین
دانشجو و مردم عادی هم فرقی ندارن کاش امثال شما به خودشون میومدن و میفهههههههمیدین داریم تو لجن زندگی میکنیم میفهمیدین داروی سرطان پیدا نمیشه داروی بچه های پروانه ای پی کی یو و ده ها بیماری دیگه نیست و اگر هست مردم قادر به تهیه ش نیستن
میفهمیدین میلیونها خانواده نااااان شب تو سفره شون نیست واقعا نیست...
میفهمیدین ازادی بیان یعنی چی
میفهمیدین ناامیدی مطلق و بیکاری در جوانان افسرده معنیش چیه
همین شماها که خون این معترضین به پای شماست
جوانان کرد نا امید بیکار افسرده که چاره ای جز تن به گلوله دادن ندارن که از این نکبت زندگی رها شوند..

مرگ بر همه شما

ثریا سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام . روزتون بخیر . من هم مثل شما تو این کشور زندگی میکنم . خانه دار هستم . مادر دو تا دختر . و همسرم کارمند ساده هستند . هیچ برتری مالی و رتبه ایی نسبت به شما ندارم . یک حقوق هست و دنیای مستاجری . اگر شما از هشت گرو نه مردم حرف میزنید من دارم داخلش زندگی میکنم . خانم لاندا و دوست عزیزی که من رو نفرت انگیز نامیدین . خون جوانان به گردن من نیست برگردن همانی هست که میشینه تو خونه شعار میسازه و میگه بریزید تو خیابونا و خودش میره یه جایی پنهان میشه .
دوست عزیز من در کمال احترام نظرم رو گفتم . حال اگر درست باشه خب چه بهتر اگر غلط باشه چرا توهین میکنید ! اگر حرفی برای گفتن داشتید میزدید !!!!
من در این ۳۵ سال عمری که از خدا گرفتم و از زمانی که یاد دارم فعال دانش آموزی و دانشجویی بودم . من بین دانشجو بزرگ شدم در محیط تحصیلی و آموزشی . من به شما گفتم انتظار من از دانشجوی نخبه چیز دیگریست . دانشجوی نخبه باید لیدر من و امثال شماها باشه . باشه نظر من غلط هست . خب قبول . ولی اینکه نفرت انگیز هستم متاسفانه باید گفت از کوزه همان تراود که در اوست . وقتی دهان باز میکنید برای بحث و گفتگو کاملا مشخص میشه کی فعاله کی نیست کی اهل مطالعس کی نیست کی دغدغه منده کی نیست .
من علاقه ایی به ادامه بحث ندارم ولی خودم رو محق دونستم که از توهینی که بهم شد از خودم دفاع کنم .
امثال من خوب یاد گرفتن به یاوه گویی ها گوش ندن . من ابزارم قلمم هست . فعال مدنی میدونه کجا باید چه بگویه . ‌گوش ما از این فحش ها پر هست . ما به عمر آدمهایی مثل شما ( دوست عزیزی که گفتن من نفرت انگیزم ) دیدیم که با یه مویز گرمی میکنن با یه غوره سردی . جایی که باید باشن نیستن جایی که نباید باشن هستن . فحش و کتک کاری و تجاوز و اغتشاش آسان ترین راه هست که همیشه فقط همین هارا بلدند و فقط تا نوک دماغشان را تشخیص میدهند . فقط بلدند داد بزنند بریزند بپاشند آخر سر هم اگر کسی گفت یکم آرام تر چه خبر است خودشان را جرواجر کنند . جالب است که هنوز شعبان بی مخ هایی در این کشور هستند که یقه آزادی جر میدهند ولی وقتی کسی در کمال احترام حرف میزند قشنگ معلوم میشود چه خبر است . دوست عزیز متاسفانه یا خوشبختانه یا هر چیز دیگری ... باید گفت این جنبش با وجود شعبان بی مخ هایی مثل شما با خاک یکسان شد . همان که می خواستید شد . کارتان را خوب بلد بودید . موفق باشید .

نسیم چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:59 ق.ظ

خانوما و آاقایونی که میگین آرامش و بچه ها ی دانشگاه به هم ریختن

شما واقعا توی این اوضاع اقتصادی و بی کفایتی مملکت دارا آرامش داشتین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا عجیبین یا خدای نکرده دزدین که با ارامش روزگار میگذروندین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد