کرونا بالاخره گریبان منم گرفت!

سلام، داغونم، له له

بعد از ۲ سال و نیم که از دست کرونا فرار کرده بودم، بالاخره گیرش افتادم! اونم بدجور! این همه کرونا نگرفتیم نگرفتیم، عدل تو گرم ترین روزای سال، دقیقا وسط تابستون، ۱۵ مرداد، کرونا گرفتم!

سیگما میگه لاندا که گور میگرفتی همه عمر، دیدی که چگونه گور لاندا گرفت؟ 

جمعه ۶ صبح دلتا وول زیاد میخورد، قبلا موقع وول هاش بهش شیر میدادیم تا باز بخوابه اما مدتیه شیر شب قطع شده و یه بار دم صبح که زیاد وول میخوره، با شیشه شیر بهش آب میدیم و میخوره و میخوابه. اما این بار آب که بهش دادم یهو چشماشو باز کرد و با خنده گفت "یَیام" (یعنی سلام). هیچی دیگه بیدار شد و در جا شروع کرد به شیطنت. اومد رو شیکمم نشست و پیتکو پیتکو کرد، شیرجه میزد رو سیگما. خلاصه بیدار شدیم کامل. شیر بهش دادیم و ساعت ۸ یهو بالا آورد همه ی شیر رو و بعدشم خوابید! ما هم تا ۹ تمیز کردیم همه چیز رو و خوابیدیم باهاش. ساعت ۱۲ از داغی تنش بیدار شدیم. تب داشت شدید. تب سنج خونه مامانینا بود. بازم تا بیدار شد بالا آورد. سریع بهش استامینوفن و ضدتهوع دادیم و خوب شد دیگه. ولی دوباره ۴ اینا تب کرد. هر ۶ ساعت شربت دادیم و دیگه تب پایین نمیومد کامل، حدود ۳۸ میموند. پاشویه ش میکردیم و خنک میشد باز داغ میشد. تا ۳ شب بالاسرش بودم و ۳ دیگه گلودرد گرفتم. ای بابا. بعدش تا ۴ گوش درد زیاد. منم گرفتم. صبح دیگه با یکی از دوستا ن پزشک صحبت کردم و گفت پروفن بهش بدین به جای استامینوفن و اون بالاخره تبش رو انداخت کامل. هر ۸ ساعتم بود. راحت تر بود دادنش. شنبه نرفتم سرکار و هی بد و بدتر شدم. لرز میکردم زیاد و بدن درد شدیدددد. سویشرت پوشیده بودم با شلوارتوکرکی و جوراب، زیر لحاف، بازم مثل چی میلرزیدم. استامینوفن هر ۶ ساعت میخوردم، سر ۴ ساعت حالم بد میشد و لرز میکردم. فشار خونم پایین، ضربان قلبم ۱۴۰! دیگه دوستامون خیلی پیگیری میکردن لحظه ای حال من و دلتا رو و هی داروی جدید تجویز میکردن. دلتا البته اوکی بود دیگه با همون ایبوپروفن. شب باز حسابی لرز کردم. خدا رو شکر که سیگما ۳ هفته قبل گرفته بود و احتمالا دیگه نگیره، پرستاریمونو میکرد. اوضاع در حدی بود که مامان با اون وضعش سوپ درست کرد برام فرستاد! دلتا ۲۴ ساعته بغل سیگما بود، منم در حال لرز زیر لحاف. روز دومِ من، روز سوم دلتا بود و داروشو قطع کردیم و خدا رو شکر دیگه تب نکرد، ولی من تبم شد ۳۹.۵ درجه! با وجود استامینوفن. با بدن درد شدید! اما بعدش کم کم رو به بهبود رفتم از نظر تب و لرز. ولی سرفه هام شروع شد و الان که پایان روز سومه، بینیم شدیدا کیپه و مجبورم از دهن نفس بکشم و در نتیجه حسابی سرفه م میگیره.  از سردرد هم دارم میمیرم در نتیجه کیپ بودن بینی  اسپری های بینی دلتا رو زدم اما اصلا فایده نداشت. دیگه الان سیگما رفت داروخونه شبانه روزی یه چیزی بگیره شاید باز شه این بی صاحاب. ببخشید دیگه اعصابم شخمیه 

نظرات 13 + ارسال نظر
ترانه سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:45 ق.ظ

آخی ، امیدوارم رود زود خوب بشین هردوتون

ممنونم عزیزم

نسیم سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:34 ق.ظ

عزیزم اگه تبت پایین نیومد شیاف دیکلوفناک بزار
استامینیفن به درد نمیخوره همون بروفن باز بهتر تب و میاره پایین توی این بیماری
و اینکه اگه بروفن میخوری حتما باهاش فاموتدین 20 بخور چون معده رو به فاک میده
و خدارو شکر که تب دخمل کوچولو پایین اومد

بروفن استفاده کردم دیگه. فاموتیدین 40 هم مینداختم بالا
اره خدا رو شکر

تیلوتیلو سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:20 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

وای وای
میدونم داری از چی حرف میزنی
بازم خدا را شکر زود به سمت خوب شدن رفتی
من تا ده روز به طور کامل در این حال وحشتناک بودم
روز 15 حس کردم کرونا رفته....

اوه اوه. من فکر می کردم به سمت خوب شدن رفتم ولی اشتباه می کردم. شدیدا خسته ام و سرفه هم دارم. نای کار کردن و راه رفتن ندارم هنوز.

میترا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:25 ب.ظ

الهی بگردم
واقعا دیدی که بالاخره این کرونا گیرمون انداخت
بهترشدی عزیزم
من فقط بیحال شدم بطور عجیبی که دستام میلرزید
دگزا زدی؟
آب نمک از دماغ و دهان معجزه میکنه
شربت یا قرص برم هگزین چرکارو میکنه از سر و سینه
شربت دیفین هیدرامین و تئوفلین اول باهاشون قرقره کن بعد بخور
انشالله زود سرپا بشی
ویتامین ث
روزی دوسه تا لیوان بخور
مایعااااات واقعا از بدن خارج میکنه

اره خیلی بیحالم هنوزم.
نه دگزا نزدم، نمیزنم هم دیگه. از دگزا می ترسم.
دیفن غرغره می کنم. خوبه باز

آبگینه سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:33 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

آخ آاااخ کرونا گرفتی
استراحت کن ان شاالله زودتر خوب شی

بچه نمیذاره استراحت کنیم که

بهاره سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:04 ب.ظ

لاندا جون اسپری سدیم کلرید بگیر، حسابی بینیت رو باهاش چند بار تو طول روز شستشو بده و آب نمک ولرم و رقیق غرغره کن. خیلی کار ساده‌ایه ولی تاثیر چشمگیر تو مدت زمان بهبودی داره. برای کیپ بودن بینیت هم می‌تونی نهایتا تا ۵ روز قطره‌ی فنیل افرین بریزی.

سدیم کلرید رو برای بینی دلتا استفاده می کنیم همیشه. ولی خودم نزدم این سری. بینیم زیاد مشکل زا نیست برام. حتی همون کیپ شدنش هم این مدت فقط 3 شب کیپ شده که با همون فنیل افرین اوکی شده.

رهآ سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:20 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

لاندا جان من همیشه خاموش میخونمت. روزای بدوبدو کردنت دلم میخواست کنارت بودم و دلتا رو برات نگه می داشتم .. ولی خب حیف که نمیشه.
خدا قوت عزیزم. تنت سلامت و الهی خیلی زود حالت خوب شه.
الهی دخترقشنگتم خیلی زود حالش خوب خوووب شه

ای جانم. خیلی لطف داری. همینکه اینجا هستین یه دنیا ممنون. من میام حرفامو اینجا میزنم سبک میشم.

مونا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:05 ب.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

آخی یاد پارسال افتادم که همه مون کرونادلتا گرفته بودیم
سخت ترین بیماری بود که تجربه کردم،نوع بدن درد و لرزش متفاوت بود و هنوز بعد از یکسال وقتی خسته میشم گلودردش سراغم میاد
امیدوارم به زودی خوب خوب بشید

ای وای. خیلی بیماری مزخرفیه این کرونا. مواظب خودتون باشین. این اومیکرون هم اذیتاش کم نیست.

مینا چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:45 ب.ظ

من ی دختر ۵ ساله دارم ک مشکلاتش زیاد بوده در سن بچه شما، ومخصوصن تب ولی ایبو برفن ندید بعدها توسن بالا بچه مشکلات ب کلیوی دچار میشه !!! اگه تب با شربت کنترل اصن نمیشه ،شیاف بذارید عالیه و حتمن وقتیخوابید دوتا برش پیاز ب کف پاش ببندید ( تو اینترنت سرچ کنید پایین اوردن تب کودک بابرش پیاز تصویر ها رو میبینید متوجه میشید مدلشو ) و باگلاب حتمن گرم ک روی دستمال میریزید روی شکم و زیر بغل رو هی بشورید
اصن پاشوره ب معنای خنک کردن پا و دست و پیشونی کار موثری نیس !!! اصل تب بچه ها مال شکم و زیر بغله


زیر بغل و روی شکم تب رو پایین میاره بلافاصله ،،،پاهاشو تو اب نمک هم بذارید عالیه،،،

ایشا…بلادوره

والا با تجویز پزشک دادیم این دارو رو. البته کلا هم فقط 24 ساعت دادیم بهش. خدا رو شکر زود اوکی شد.
آره پاشویه که اسمش پاست، دقیقا تیکه شکم تا بالای زانو و کتف و اینا موثره که واقعا هم کمک کننده بود.

زری.. چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:59 ب.ظ

ای بابا لاندا جان مریضی و بیحالی خیلی بده، حسابی خسته ات کرده. فقط امیدوارم زودتر این دوره تموم بشه و بشی همون لاندای پر انرژی. یه بغل گنده پر از انرژی

مرسی زری جون. دقیقا بهش نیاز دارم

کارولین جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:44 ب.ظ

عزیزم. من هم کرونا گرفتم. الان بعد ۶ روز صدام باز نشده. نمی تونم اصلا حرف بزنم...

ای بابا. فکر کنم با هم گرفتیم پس.
منم صدام گرفته. البته حرف می زنم. ولی سرفه هم زیاد می کنم
الان بهتری؟

ضد واکسم شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام مگه شما واکسم نزدید !!! پس چرا جلو کروناتونوونمیگیره کاش کمی صبر همراه با تحقیق .زیادی به علم خوشبینید

!!!
الان کسی گفت واکسن بزنید کرونا نمیگیرید؟!
قرار بود واکسن بزنیم که اگر گرفتیم، نمیریم! نه اینکه نگیریم.
پس فکر می کنید چرا تلفات کرونا تو کل دنیا کم شد شما که تحقیق کردی و صبر؟! الا بختکی بوده؟! واقعا هنوز هم متوجه تاثیر واکسن نیستین؟!

نسترن شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:02 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

ای بابا ، فکر کنم چون تاحالا نگرفته بودین اینقدر سنگینه
الان بهترید؟
خدا رو شکر دلتا جون بهتره
دمنوش پونه و آویشن و همچنین بارهنگ برای سرفه خیلی خوبه دوست داشتی امتحان کن

نمیدونم والا. به قول سیگما ژن ما به این اومیکرون خیلی واکنش شدیدتری نشون داد. هممون درگیر شدیم.
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد