تمیزکاری

آخر هفته دل رو زدم به دریا و بعد از 2-3 سال، از آچاره نیروی نظافت درخواست دادم و 4ساعته اومد و کل خونه جمع شد. نمیدونم چقدر میدونین از اوضاع دست من، ولی اگزمای دست من اینجوریه که دکتر بهم گفته دستت رو اصلا نشور!!! و خب در جواب من که مگه میشه؟!!! گفته نهایتا روزی یه بار!!! و خب بازم مگه میشه؟ اینه که من از هر نوع شست و شویی عاجزم. چون به دستکش هم حساسیت دارم. دیگه اینکه دوتا دستکش نخی و لاتکس بپوشی هم تو خیلی از کارا شدنی نیست. خلاصه اینکه خیلی وقت بود دلم میخواست یکی بیاد قشنگ خونه رو بسابه. 5شنبه ساعت 12 خانومه اومد و تا 4-4.5 جمع شد قشنگ. البته سرویس ها موند که فورس ماژور نبود برام. اونجا زیاد شسته میشه. یه جورایی برای من هم تایم مرده حساب میشد. کار خاصی نمیشد کرد تو اون زمان. فقط دوست داشتم مثلا همزمان من هم یه کم لباس های اضافه رو جمع و جور می کردم که خب دلتا نمیذاشت. همش چسبیده بود بهم. خونه که تمیز شد دلم میخواست بعدش یکی بیاد مهمونی، ولی هیشکی نبود بیاد. به جاش دلتا رو خوابوندم و خودم نشستم تو گوشی فیلم یاغی رو دیدم. 

از وقتی دلتا به دنیا اومد، و بعد از اون داستانامون، من و سیگما دیگه اصلا فیلم ندیدیم. اکانت فیلیموم داشت خاک می خورد. یه ماه پیش دوباره شارژش کردم و نشستیم جوکرها رو از اول دیدیم و دیگه رسیدیم به بقیه. حالا یاغی رو هم شروع کردم و دوسش دارم. البته دیگه نمیتونیم با هم بشینیم تو تی وی با صدای بلند راحت فیلم ببینیم. جوکر رو میبینیم حالا ولی یاغی چون صحنه های دعوا و داد و بیداد هم داره، فقط تو گوشی می بینم و با هندزفری، وقتایی که دلتا خوابه. یا مثل اون روز تو مطب دکتر ارتوپد که یه ساعت تو نوبت بودم، یه قسمت رو دیدم. خخخ. مچ درد دارم از بعد از به دنیا اومدن خانوم. دستم تو یه زاویه ای خم نمیشه اصلا. رفتم پیش همون دکتری که مچ دست بابا رو عمل کرد. معاینه کرد و گفت احتمالا عمل بخوای!!! حالا باید ام آر آی انجام بدم. دلم نمیخواد عمل کنم دستم رو.... کلا از نظر سلامتی یه مدته پوکیدم. هزارتا دکتر باید برم و وقت هم ندارم. راستشو بخواین حوصله ش رو هم ندارم. 

اون روزی که رفتم دکتر، یه ساعتی بین کار و نوبتم فاصله بود، گفتم بذار برم کافه. واسه اولین بار تنهایی رفته باشم کافه. تایم نهار نبود وگرنه تنهایی میرفتم رستوران. رفتم کافه لمیز و یه چیلو شکلات سفارش دادم به جای شیک که اصلا خوب نبود. فکر کنم شیرکاکائوی یخ زده بود! وسطش هم مونده بودم که چی کارش کنم. بیخودی این همه کالری گرفتم. ولی خب به تجربه تنهایی کافه رفتن می ارزید. دوس داشتم تنهایی اینجورجاها رفتن رو تجربه کنم. کافه، رستوران، سینما، استخر، جای تفریحی، سفر. البته من استخر تنهایی خیلی وقتا رفتم. ولی مثلا تنهایی سفر تفریحی رفتن واسم یه اتفاق خیلی خاصه. هرچند که هنوز علاقه ای ندارم به سفر تفریحی تنهایی. ولی خب فکر می کنم میتونه تجربه خاصی باشه. 

ساعت کاری ها هم که افتاد جلو و واسه من جابجا نشد، فقط من خودم صبح زود میومدم و ظهر هم زودتر میرفتم به خاطر مرخصی شیردهی، حالا الان بیخودی تایم رفت و آمد من شلوغ شد! یعنی هیچ چیز این مملکت به نفع ما نبوده هیچ وقت. 

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ب.ظ

لانداجون
جیرانم خیلی قشنگه
خسوف رو دیدی؟تازه تموم شد
چرااینقدر زود دستامون داغون شد منم چندبار کورتون تزریق کرده دکتر ارتوپد واسم...
انشالله بهتر بشی عزیزم

جیران رو روی گوشی دانلود کردم ببینم. خسوف چیه؟ رو فیلیمو هست؟
جدی؟ گویا مشکلیه که با زایمان ایجاد میشه. و با بچه بغل کردن داستان....
البته اکثرا بعد از یه سال خوب میشن. اینم شانس مایه

نسیم دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:02 ق.ظ

سگ تو روحشون که هیچیشون هیچوقت به نفع ما نبود
مراقب اگزمای دستت باش سعی کن فقط با صابون دستت و بشوری نه صابون مایع و یا مایع ظرفشویی

واقعا....
آره همین کارا رو می کنم. کافیه یه بار با مایع ظرفشویی بشورم. دیگه تمام...

مونا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:28 ب.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

آخی تمیزی عمقی خونه خیلی حس خوبیه
مخصوصا برای آدم بچه دار
برای اگزمای دستت خیلی ناراحت شدم موقع شستن دلتا برای تعویض پوشک چه می کنی؟
دکتر بهت کرم ساختنی نداد؟

میشورم دیگه. کاری نمیشه کرد. اگه سیگما خونه باشه، انجام میده، ولی نباشه خودم. البته اوضاع دست چپم بهتره، یه دستی یه سری کاراشو انجام میدم.
چرا صدبار رفتم دکتر و صدتا داروی ساختنی گرفتم.

فیروزه شنبه 4 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام ، مچ دستت رو لطفا شش ماه ورزش بده .... بیشتر مال موبایل و ضعف عضلات گردن و دستته .... سرج کن فیلم های ورزشی اش رو انجام بده مرتب روزی ده دقیقه .... خوب می شه و اصلا نیاز به عمل نداره

نه عزیزم اگر برای موبایل بود خیلی قبل این ها شده بود. دقیقا بعد از زایمان این مشکل پیش اومد. ارثی هم هست. مادرم و خواهرم هم همین بودن.
حالا ممکنه واقعا نیازی به عمل نداشته باشه. اون رو از روی ام آر آی تشخیص میده دکتر
هر چند که بهم گفت اگه میتونی باهاش بسازی لزومی به عمل نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد