سرماخوردگی یا کرونا؟ دیگه مهم نیست گویا!

سلام سلام. روزای اردیبهشتیتون به خیر و شادی.

حالتون چه طوره؟

دوباره کروناست که شایع شده؟ همه مریضن باز. این سری دیگه ما هم قسر در نرفتیم. من و دلتا که این مدت مریض نشده بودیم و خدا رو شکر درگیر کرونا نشده بودیم، این سری مریض شدیم. دقیقا از وقتی من برگشتم سر کار! 

اینجوری بود که از دوشنبه عصر آبریزش بینی دلتا و سیگما شروع شد. تا شب که دیگه دلتا بینیش کیپ شد و نمی تونست نفس بکشه و نمیتونست شیر بخوره و پستونک بمکه و دیگه حتی نمی تونست بخوابه! تا 1 شب بیدار بود. بعدشم هر یک یا 2 ساعت بیدار میشد و یه ربع گریه می کرد و بعد میخوابید. 6 صبح دیدم اصلا نخوابیدم و نمیتونم برم شرکت. مرخصی گرفتم. اولین مرخصی مادرانه برای مریضی بچه... سه شنبه هم همین بود و چهارشنبه یه کم تب کرد و یه بار هم استفراغ. استامینوفن رو شروع کردیم. همینجوری حال عمومیش بد نیست. ولی شیر نمیخوره و خوابش هم به هم ریخته. همش هم به خاطر بسته بودن راه تنفسش. دیگه قرار بود 3تا از دوستام بیان دیدن دلتا. خب بخاطر کرونا خیلیا ندیدنش هنوز. الان که تقریبا کرونایی در کار نیست میخواستن بیان دیدنش. یکیشون هم از امریکا اومده بود. هیچی دیگه دیدم این بچه مریضه، نکنه کرونا باشه، مهمونی رو کنسل کردم. اون دوستمم دیگه برمیگرده امریکا و نمی بینمش! کلا هم دلتا تو مریضی بداخلاق شده و اذیت می کنه و من و سیگما کم آوردیم. خودمم بدن درد داشتم دیگه 4شنبه و گفتم این خود کروناست دیگه. وگرنه این حجم از کمردرد و زانودرد طبیعی نبود. البته اینکه دائم باید دنبالش باشم هم بی تاثیر نیست. راستی گفتم دیگه؟ باز راه نمیره دلتا. بین خودمون بمونه ولی حرصم دراومده چون میتونه راه بره و نمیره. البته سعی می کنم به خودش منتقل نکنم. میدونم طبیعیه ولی خب حرص میخورم دیگه. 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوشین شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:29 ب.ظ

دختر منم نه ماهشه و آبریزش بینی داره و بی اشتهایی، فک کردم برا دندونه اما دکتر گفته ویروسه بین بچه کوچولوها ک بزرگارم مبتلا میکنه

اره من حدس می زنم همین کرونا باشه. حالا الان دیگه همه واکسن زدیم و خفیف تر میگیریم.

میترا شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:32 ب.ظ

اره لاندا جون ماهم گرفتیم دوقلوهارو میزارم مهد گرفتن بمنم سرایت کرد اردیبهشت اینقدررر سرررد نوبره
ممکنه یکماه راه نره باز دوباره راه ببفته طبیعیه
پاپوش یا کفش چراغ دار بگیر هی نور بده شبا خوشش بیاد

ای بابا. دقیقا اردیبهشت سرد خیلی رو مخه.
پاپوش چراغ دار ایده خوبی بود

آبگینه یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 06:29 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

آخی بچه بینی اش کیپ شده. خیلی بیخوده این مریضی. بلا ازتون دور باشه، مراقب خودتون باشین.
اصلا حرص نخور؛ چاردست و پا رفتن شون تو این سن جالبتره؛ چقد هم تند تند میرن. از الانای چاردست و پاش فیلم بگیر که تا چتد روز دیگه شروع کنه به راه رفتن امکان نداره اونمدلی بره

الان چهاردست و پا نمیره که. رو زانو راه میره. میترسم داغون شه پاش

مونا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:40 ق.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

لاندا جان من و دخترهام هم گرفتیم البته تب خفیف یک روزه داشت اما آبریزش بینی روشنا یازده روزه قطع نشده!خودم هم کمی بدن درد داشتم ولی چون فصل آلرژی هست دکتر رفتیم بچه ها هنوز تب نداشتند گفت آلرژی فصلی و به خاطر آلودگی هواست
مسافرت بودیم کسی جزما مبتلا نشد اگر کرونا بود همه آلوده می شدند!یک ویروس جدید بالاخره ویروس ها از بین نرفتند هستند کنار کرونا

اوه، دلتا هم الان دیگه 8 روز شده که آبریزش داره.
کرونا هم باشه دیگه خفیفه. هر کس ممکنه علائم کمی نشون بده. مثلا من پدرم هم یه روز تب داشت و فرداش خوب شد. مامان هم یه روز بدن درد داشت و بعد خوب شد. نمیدونم دیگه. حالا اسم بیماریش مهم نیست چون خفیفه

نیلا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:40 ق.ظ

یه توصیه: تو را خدا دارو به دلتا نده. کلا من فکر می کنم تو زیاد دکتر میری و دارو میخوری. اجازه بده بیشتر بیماری ها خودشون خوب بشند و بدن خودش را قوی کنه. اینقدر هم حساس نباش. راه میفته به وقتش حرف میزنه غذا هم میخوره دوباره نگران هیچی نباش.


کلا فقط 24 ساعت بهش استامینوفن دادم چون تب داشت. اتفاقا دکتر هم نبردمش. البته با خودم باشه میبرم ولی سیگما هم اینا رو میگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد