32 سالگی

سلام سلام. چطورین؟

ما اومدیم پس از جشن های تولد. البته من که جشن تولد خاصی نداشتم ولی دلتا خانم یه جشن تولد مفصل داشت. سالن وی آی پی رستوران ارکیده رو براش رزرو کردیم و دادیم بادکنک آرایی کردن با تم فلامینگو. کیکش رو هم فلامینگو سفارش دادم و لباسش هم سفید صورتی بود. من و سیگما هم لباسامون کرم طوری بود و روشن. عکاس و فیلمبردار هم گرفتیم براش و خدا رو شکر همه چیش عالی برگزار شد. از همه مهمتر اینکه خودش خیلی خیلی شاد و خوشحال بود و همش داشت می خندید. دخترخاله هاش، دختر و پسر عمه ش و پسرداییش بودن و دیگه کیف می کرد از دیدنشون. انقدر خوشحال بود که همه مهمونا رو هم خوشحال کرده بود و همه آخرش حسابی ازش تشکر می کردن. عکساش هم خیلی خوب شد. 

فرداش هم دوستامون میومدن خونمون که باز براش یه تولد کوچیکی گرفتیم و رو همون کیک شمع 32 هم گذاشتم و خودمم فوتش کردم و دیگه تولد خودمم شد. البته روز تولد خودم هم یه بار دیگه کیک گرفتیم و با مامانینا جشن گرفتیم. شام هم مهمونشون کردیم. خلاصه دیگه به تولد بازی گذشت 2 هفته اول اردیبهشت. تعطیلات هفته پیش خیلی خوب بود. جای خاصی نرفتیم و تهران بودیم ولی همونشم خوب بود. چند باری پارک رفتیم و دلتا کیف کرد. 

راستی چند قدم هم راه رفت دخترم. دقیقا شب تولد من. حدود 10 قدم خودش بدون کمک راه رفت و همین شد بهترین کادوی تولدم. هر چند که بعدش دیگه راه نرفت باز و به روی زانو راه رفتنش ادامه داد!  

نظرات 9 + ارسال نظر
میترا شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:49 ب.ظ

من از تعریف تولد دلتا کیف کردم و صورت خندونش امد جلوی چشمم
الهی همیشه بخنده و سلامت باشه
تولدخودتم مبااارک مامان لاندا
بهترین ها قسمتت بشه عزیزم۰

سلامت باشی میترا جان.
مرسیییی

مونا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:04 ق.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

تولدت مبارک لاندای عزیز
واقعا بچه ای که تو جشن تولدش خوشحال و خنده رو باشه گلی از گل های بهشت

مرسی عزیزم. آره خداییش. اگه همکاری نمی کرد خیلی سخت میشد

ترانه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:58 ق.ظ

تولدت مبارک لاندا جان. همیشه شاد وسلامت باشین در کنار همدیگه

خیلی ممنون ترانه جان

آبگینه یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:29 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

تولد خودت و دلتاجون مبارک
ان شاالله همیشه جمعتون به شادی باشه
ولی چه تولد لاکچری گرفتین. فلامینگو خیلی قشنگ و شیکه. آفرین به این مامان خوش سلیقه

قربونت برم، مرسی. والا عقده ای شده بودم دیگه. بچه صاف وسط کرونا به دنیا اومد و اون اتفاقا، نشد یه سور بدیم برای تولدش. دیگه گفتم یهو با یه تیر دو نشون بزنم.
تو خوبی؟ چند وقتیه که آپ نکردی وبلاگت رو.

نوشین یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:41 ب.ظ

به به مبارکا باشه تولد خوشگل خانوما، ایشالا تن سالم و دل خوش، ولی تولد یکسالگی باحالی گرفتین، به شادی همیشه

قربونت برم. مرسی عزیزم

خدی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام عزیزم تولدا مبارکتون باشه ، اولین بچه ایه که شنیدم تو تولد یک سالگیش شاد بوده و بدخلقی نکرده،ماشالا عزیزم ،انشالا همیشه شاد و خندان و دلخوش باشه

مرسی عزیزم.
آره خداییش همه به ما گفته بودن که اگه اون روز بداخلاقی کرد ناراحت نشو، همشون همینن. اولش هم که حاضرش کردیم بریم خیلی بدخلقی کرد و گریه و تو ماشین هم نخوابید با اینکه خوابش میومد و من گفتم خب دیگه، بداخلاق خواهد بود. ولی تا مهمونا رو دید خنده هاش شروع شد. نعمت کازین داشتنه

مرجان دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 06:16 ب.ظ

تولد گل دختر وخودت هزاران بار مبارککککککک

مرسی عزیزم

زری.. چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:33 ق.ظ http://maneveshteh.blog.ir

به به مبارک باشه تولد ها
واقعا بچه باهاتون همکاری کرده دمش گرررررم

مرسی اره واقعا لذت بردم از همکاریش

طلوع چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:36 ب.ظ

تولد گل دختر نازتون مبارک، الهی شاهد شکوفایی و بالندگی اش باشید و‌ همیشه سلامت و شاد باشه❤️❤️❤️
راستی لاندای عزیز من کار سفارش کیک انجام میدم
اگر دوست داشتین به پیجم سر بزنید
امیدوارم روزی سهمی در شادی هاتون داشته باشم
Paran_Cake پرن کیک

ممنونم عزیزم.
چه خوب. روزی دار باشین الهی
من فالو کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد