اولین هفته کاری

سلام سلام. دیگه گفتم حالا که برگشتم سر کار زشته زود به زود پست نذارم. خب از حال من اگر می پرسید هفته اول کاری بد نبود. اینکه ساعت کاریم کم شده خیلی خوبه خب، ولی در کل خسته ام دیگه. حالا باز خوبه تونستم ظهرا هر چند کم بخوابم یه کم. قبلنا نمیشد خوابید اصلا. دخترک هم خیلی بی قراری خاصی نکرده چون صبح دیر بیدار شده و تا ظهر پیش باباش بوده و بعد 2-3 ساعتی پیش مامانم بوده تا من برسم و کنارم بخوابه. فقط بدیش اینه که عصرا من خسته ام و با وجود شام درست کردن و خستگی، خیلی نمیرسم براش وقت بذارم. سیگما هم که کاراشو عصرا میکنه. زندگی عجیبی شده خلاصه. 

دیگه اینکه بابا باید پروستاتش رو عمل کنه، عمل باز. یه کم دغدغه ش رو داریم. این روزا هی دنبال دکتر خوبیم. فعلا دوتا دکتر رو رفته بابا. یکی دیگه هم بره تا ببینیم کجا عمل کنه. 

دیروز بعد از 2 سال و 2 ماه رفتم آرایشگاه برای اصلاح و ابرو! آخرین بار دقیقا 1 اسفند 98 رفته بودم آرایشگاه و فرداش کرونا اعلام شد و دیگه از اون روز نرفتم. البته تو این مدت کلا 3 بار رفتم آرایشگاه برای موهام، ولی خب همش با ماسک بودم. اما دیروز دیگه ماسکم رو برداشتم برای وکس صورت. 


نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:13 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

مبارکت باشه نازنینم

سلامت باشی

بیتا چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام عزیزم،
دکتر آیتی خیلی خیلی دکتر خوبی هستند پدرم و پدر شوهر خودم و خواهرم پیش ایشون عمل کردند و خیلی راضی هستیم

ممنونم‌
به بابا میگم حتما

آبگینه جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:09 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

اینکه دلتا صبا پیش باباشه خیلی خوبه. هم تو استرس نداری واسه رفتن سرکار و هم بچه قشنگ میخابه. سعی کن سه مدل غذا آخر هفته درست کنی؛ اینطوری زحمت طول هفته ات کمتره.
ان شاالله عمل پدرتون به خوبی و با سلامت کامل باشه

اره خداییش. تازه استرس اینکه مامان رو اذیت کنه، یا اونجا بی قراری کنه رو هم کمتر دارم. خداکنه بتونیم این روال رو ادامه بدیم.
سه مدل غذا پیشنهاد خوبی بود. باید این کار رو بکنم حتما. هفته گذشته هر روز تقریبا آشپزی داشتم. البته بیشتر مشکل اصلی غذای دلتاست که هر روز میپزم.
مرسی

ترانه دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:50 ق.ظ

مبارک باشه
امیدوارم نگرانیت بابت پدرت هم بزودی برطرف بشه.

مرسی ترانه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد