1 سالگی دلتا

سلام سلام. 

اردیبهشتتون مبارک.

من که اردیبهشتی بودم و اردیبهشت دوست، دخترکم هم که اردیبهشتی شد، دیگه خدا رو بنده نیستم. خخخخ. 

از شانس زیبامون، تولد 1 سالگی دلتا افتاد بین روزای ضربت خوردن و شهادت امام علی. و خب نشد تولد بگیریم براش. البته با یه هفته تاخیر، هفته بعد میگیریم. دخترک یه ساله من، از چند روز مونده به تولدش، هی دستش رو ول می کنه از من و سعی می کنه بایسته. روز اول اردیبهشت، دعوت شدیم خونه دوست جان، و براش تولد سورپرایزی گرفتن. بسی حال کردیم. در حین گرفتن عکسای تولد، دستاشو ول کردیم و 20 ثانیه ای خودش ایستاد و تو فیلمش هست. دیگه خیلی کیف کردیم. فرداش هم که روز تولدش بود، به عنوان آخرین تعطیلاتم رفتیم ییلاق و دلتا شروع کرد به چند قدمی راه رفتن بین من و باباش. امیدوارم همین رو بگیره و دیگه خدا بخواد راه بیفته. به قول بابا، سال سالشه، وقت راه رفتنشه. راستی گفتم، هفته قبل رفتم موهام رو هایلایت کردم باز. اندفعه خیلی بیشتر. دیگه قشنگ روشنه موهام. همون روز موهام رو براشینگ هم کردم و رفتیم آتلیه، عکسای تولد یک سالگی دخترک رو گرفتیم. بالاخره پروژه عکاسی ماه به ماهمون تموم شد. 

دیگه اینکه، با یک ساله شدن دخترک، دورکاری بنده هم تموم شد و دیگه باید به صورت کامل از نزدیک کار کنم! عزا گرفتم قشنگ. هر روز برم سر کار، بعد از این مدت طولاااانی. حالا یه مدت که خیلی ناراحت بودم ولی بعدش سیگما دلداریم داد که حالا یه کم وقت واسه خودت پیدا می کنی و اینا، یه کم دیدم بد نیست. دلتا کل فکر و ذکر و روزم رو اشغال می کرد. اینجوری حداقل وقت می کنم یه کم واسه خودم باشم سر کار. خلاصه اینکه صدای من رو از شرکت می شنوید. کله سحر بیدار شدم که به ترافیک نخورم. خونمون از شرکت دور شده شدیدا و دیگه باید خیلی زود راه بیفتم بیام سر کار. 

نظرات 11 + ارسال نظر
نوشین یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:57 ق.ظ

جان جان، منتظر تولدش بودم گفتم اردیبهشت بیام پست تولد بخونم، الهی که هزارساله بشه، و همیشه با خوشی سورپرایزتون کنه، عزیزم خوشحالم ک شادی مسیر خونتونو بازم پیدا کرده خیلی خیلی ممنون بابت راهنماییای سفر

قربونت برم. ممنون.
چه خبر؟ سفر راحت بود با دخملک؟
نینی چطوره؟ خودت خوبی؟ دوست داشتی یا خصوصی یا تو ایمیل از حال خودت بهم خبر بده

نوشین یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:37 ق.ظ

تعجب کردم نوتایتل اردیبهشت پس چرا اسم همه رو نوشتی؟؟؟؟ دیگه اسما رو واقعی مبنویسی؟

سوتییی بود. قرار بود رمزی باشه. گند زدم

الی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:33 ق.ظ https://elimehr.blogsky.com/

تولد دختر گلت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه خوشحال و سالم باشه

مرسی عزیزم. ممنون

ارغوان یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام لاندا جان تولد دلتای عزیز مبارک. انشالله همیشه سلامت باشه. ای جانم دیگه راه میره و دیگه ریخت و پاش خونتون شروع میشه انشاااله همیشه این جوجه ها سلامت باشن و در حال شیطنت.
موهات هم مبارکه انشالله به دل خوش و همش به مهمونی و ددر باشی

سلام عزیزم. بله بله بی صبرانه منتظر راه رفتنش هستم. البته میدونم که کارم خیلی خیلی سخت میشه، ولی لذت داره.
مرسی عزیزم

میترا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:32 ب.ظ

ای جانم اردی بهشتیا
بهترین فصل سال واسه مناطق ما اردیبهشت
نه سرد و نه گرم
پر گل و بارون و دلمه و گوجه سبز
اصلا پادشاه فصلا باید بشه
تولدتون مبااارک الهی ۱۲۰سال شاد وسلامت وموفق باشید بزودی زبون باز میکنه کیفشو ببرین انشالله

آخ آخ آخ، گفتی. اردیبهشت ماه میوه های خوشگله اصلا. گوجه سبز و توت فرنگی و چاقاله بادوم. به به.
مرسی عزیزم. همینجوریش که از تک کلمه گفتناش لذت می بریم. حرف بیفته دیگه غش می کنم براش

رویای ۵۸ یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:07 ب.ظ

تولدت عروسکت مبارک باشه

مرسی عزیزم

خدی دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:47 ق.ظ

تولدش مبارکتون باشه قدمهاش استوار

مرسی عزیزم

مونا دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:06 ب.ظ https://motherofflowers.blogsky.com/

آخی!
تولد مادر و دختر اردیبهشتی مبارک
چقدر کیف داره قدم های اول بچه
مبارکت باشه

اره خداییش. خیلی لذت داره
ممنونم

نسترن دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:04 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

جاااانم
تولد گل دختر مبارک
تولد خودتون هم پیشاپیش مبارک
منم عاااااشق اردیبهشتم
امیدوارم امسال یکی از بهترین سالهای عمرتون باشه:

مرسی عزیزم. ممنون از آرزوهای خوبت. همچنین برای خودت

زری.. دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:41 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

عزیزم تولددخترت مبارک باشه
چقدرررر کار خوبی کردند دوستاتون تولد سورپرایزی گرفتید

مرسی عزیزم. آره واقعا خوب بود. خصوصا که من همیشه واسم مهمه که تولد تو روز خودش گرفته بشه یا نهایت یکی دو روز اینور اونور. ولی متاسفانه اولین تولد دخترکمون با یه هفته تاخیر گرفته میشه

آبگینه سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:07 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

تولد مادر و دختر مبارک
قدم هاش استوار باشه
امان از ترافیک. حالا تا دوسالگی میتونی از ساعت شیردهی استفاده کنی و یکم زودتر برگردی خونه

مرسی عزیزم. ممنون
آره خدا رو شکر فعلا خیلی زود میام و خیلی زود میرم و ترافیک کمتری می خورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد