آخرین پست قرن

سلام سلام.

این آخرین پست سال ۱۴۰۰ ئه. سالی که هم بهترین اتفاق زندگیم توش رقم خورد و هم بدترین اتفاق. انگار به صورت فشرده کل زندگی رو بهم نشون داد. اتفاقات خوب کنار اتفاقات بد...

دختر خوشگلم تو این سال اومد تو بغلم و بهترین حس دنیا رو بهم چشوند. خدا رو بی نهایت سپاسگزارم برای داشتنش. امیدوارم بتونم مادر خوب و مهربونی براش باشم. 

هفت سین ها رو چیدین؟ من از خواب بودن دلتا استفاده کردم و فعلا ادواتش رو حاضر کردم روی کنسول. ولی میخوام رو میز وسط پذیرایی بچینم که بتونیم عکس بگیریم کنارش. دلتا رو هم بنشونیم رو مبل و عکس بگیره با سفره، ولی چون قدش به میز میرسه و همه چیز رو به هم میریزه، باید لحظه اخری روی میز بچینمش. فعلا همون کنسول خوبه. بعد از تحویل سال هم باید زود جمعش کنم.

من امسال تو استوانه های شیشه ای هفت سین رو گذاشتم. ببینیم در نهایت چی میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد