قشم

ای کسانی که جدیدا به قشم سفر کرده اید، چه هتلی رو پیشنهاد میدین؟ 

بقیه پیشنهاداتتون در مورد جاهای دیدنی، رستورانا، غذاهای خوشمزه، مراکز خرید رو هم خریداریم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام
من ۱۰ روز پیش قشم بودم.
جاهای دیدنی که هم میتونید از طریق هتل تور گشت جزیره بگیرید و هم جلوی مرکز خرید سیتی سنتر که میگن مرکز خرید خوب قشم هست با راننده تاکسی ها صحبت کنید یه روز از صبح تا غروب گشت جزیره براتون بزارن که چاه کوه و دره ستارگان و جنگل حرا و .... میبرن توصیه میکنم دره تندیس ها نرید که هیچی نداره و فقط تایم از دست میدید.
ناهار میتونید برید روستای سهیلی که یه رستوران معروف داره.رستوران سی رول هم غذاهاش خیلی خوبه که داخل قشم هست.
به رستوران خاله هم سر بزنید.
اصلا وقت نذارید که برید سمت رستوران دفاری که به نظر من نمی ارزه و غذاها کیفیت ندارن.
باز از طریق هتل می تونید برید جزیره هرمز و یا خودتون باید نهایتا تا ۶:۱۵ صبح اسکله ذاکری باشید برای خرید بلیط. شب هم میتونید اونجا تو اقامتگاه بومگردی بمونید و یا اینکه ساعت ۳ بعد ازظهر برگردید قشم مجددا.
هتلی که من رفتم هتل آتامان بود که توصیه نمیکنم و راضی نبودم.اسم بوتیک هتل ایرمان هم خیلی شنیدم ولی در کل هتل های قشم خیلی معمولی هستن.
ایشالله که سفر خوبی داشته باشید و کلی خوش بگذره منکه کلی کیف کردم و دلم نمیخواست برگردم.
واسه خرید هم وقت نزار که هیچی نداره
اگر درگهان هم رفتی برای خرید رستوران golden food هم سر بزن.

مرسی سحر جان. خیلی خوب و کامل توضیح دادی

نسترن سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 05:28 ب.ظ http://second-house.blogfa.com/

سلام
ما سه سال پیش رفتیم
یه رستورانی بود نزدیک سیتی سنتر اسمش دقیق یادم نیست ولی غذاش فوق العاده بود فکر کنم نعیم بود میگو کبابیش عاااالی بود همسر هنوزم میگه و هر دفعه دلش غذای خفن بخواد میگه هوس اون رستوران قشم رو‌کردم
جاهای دیدنی حتما حتما حتما هرمز رو برید، هنگام رو برید، جنگل حرا ، چاه کوه و تنگه رو هم برید ، البته نمی‌دونم با دخترک امکانش هست یا نه
حسااابی بهتون خوش بگذره

به به. رستورانه رفت تو لیست.
دقیقا استرس گرفتم نکنه با دلتا هیچ جایی نشه رفت

شادی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 04:19 ق.ظ

نمیخوام فاز منفی بدما
اما پولتو دور نریز نرو قشم


چرا؟
دیگه داریم میریم

مهتاب چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:14 ق.ظ

سلام
مرکز خرید دو دلفین و سیتی سنتر حتما برو
طبقه آخر دو دلفین یه رستوران خوب هم هست ...

مرسیییی

مهتاب چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 09:17 ق.ظ

راستی ژئو پارک هم حتما دیدن کنید و وقت زیادی بگذارید

باشه حتما

نرگس پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1400 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام ما ساکن بندر عباس هستیم، تو قشم به هتل های ستاره داری زیادی رفتیم ولی به نطر من از همه بهتر هتل ساحل طلایی هست،رستوران گلدن فود در در گهان هم نسبت به جاهای دیگه غذای خوبی داره،برای خرید هم در قشم ما از سیتی سنتر ۱و ۲ خرید می کنیم که اجناسش نسبت به جاهای دیگه بهتره و چون بومی ها بیشتر از اینجا خرید می کنند زیاد نمی تونند گرون بفروشند،حتما در سفر به جزیزه قشم به جزیره هنگام و هرمز برید که تو این فصل
عالیه انشالله که بهتون خوش بگذره

به به چه قدر خوب. این رستوران رو سحر هم معرفی کرد. پس میریم حتما.
یه سوالی، دمای هوا چجوریه توی دی؟ برای دلتا چه لباسایی بیارم؟ تی شرت شلوارک اینا میتونه بپوشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد