دندون

پریشب یهو فهمیدم که دلتا دندون درآورده! دوتا دندون پایین! در ۴ ماه و ۲۵ روزگی!!!

خیلی زوده. خودم که زود درآورده بودم ۵.۵ ماهه بودم، دیگه دلتا زد رو دست من. راستش زیاد خوشحال نشدم چون شیر شب دندونا رو خراب میکنه و فعلا نمیشه شیر شبش رو حذف کرد، چون خیلی کوچیکه. ولی خب با یکی از دوستان که دندونپزشک اطفاله، صحبت کردم و یه کم راهکار گرفتم و خیالم راحت شد کمی. گفت دندونای پایین جلو نمیپوسه معمولا. ولی بالایی ها دراومد دیگه حواست باشه و مسواک بزن براش و اینا.

خلاصه دلیل بی اشتهایی و بدعنقی این مدتش معلوم شد. 

پ.ن: اخرین دقیقه از تابستون ۱۴۰۰ عه. چقدر افتضاح بود این تابستون برای ما. بره دیگه برنگرده!

نظرات 11 + ارسال نظر
آبگینه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 05:25 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

آااخی چقد سر دندون اذیتن و چیزی هم نمیتونن بگن
مبارک باشه دندون در آوردن دخترنازمون، چقد خوردنی میشن با اون دوتا دندون کوچولوها
منم باید شیرشب رو قطع کنم. تا توی مرخصیت هستی و بچه کوچکتره اینکارو بکن. کار من الان خیلی سختره

اره طفلیا.
والا الان که خیلی کوچولوعه و نمیتونم شیر شب رو قطع کنم. هر 3 ساعت گرسنه ش میشه.

نسترن پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 07:18 ق.ظ http://second-house.blogfa.com/

برای ما هم!تابستونی بسی سیاه و افتضاح!امیدوارم پاییز جبران کنه...
جااانم مروارید هاش مبارکه
نی نی ما هم زود دندون درآورد الان هفت ماهشه و شش تا دندون دارهما (یعنی من و خواهرم) نه ماهگی دندون درآوردیم

الهی. اومدم یه سر به وبلاگتون زدم. شما هم خیلی سختی کشیدین تو این تابستون.
ای جان. پس هیچی دیگه دلتا هم قراره پشت سر هم دندون دربیاره دیگه

نوشین پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 08:22 ق.ظ

مبارکش باشه، ماشاالله، یه آش دندونی بپزین و خوشحال ان‌شاالله غم ها و بدی ها بره

اره باید همین کار رو بکنیم

عابر پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 02:29 ب.ظ

به به مبارکه چقدر هم آدم اولش دوست داره هی نگاهشون کنه اون مرواریدها رو

میترا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 02:50 ب.ظ

ای جان رویش مرواریدای سفیدش مباارک
مواظب باش گازت نگیره
الهی براهمون کم غذاشده بوده

مرسی عزیزم.
اره بی اشتهاییش واسه همین بود

نیلا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 11:46 ب.ظ

عزیزم دلتا. کوچولوی نازنین. چقدر زود دندون در میارید شماها. من یکسالم بوده که دندون درآوردم. دخترم هم بعد از یکسالگی دندون درآورد.11842

اره والا حیف. شما خوب درآوردین...

کارولین جمعه 2 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 12:19 ق.ظ

مبارکه

فرناز شنبه 3 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 05:21 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

عزیزم مبارک باشه

مرسی فرناز جان

پیشاگ چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 09:19 ق.ظ

الهیییی بگردم طفل معصوم
مادربزرگم همیشه مثال خوبی میزد برای دندون درآوردن الانم یادم نیست ولی منظورش این بود که از سخت ترین پروسه های همین دندون در آوردن برای بچست
زیاد بغلش کن چون بهش حداقل ارامشو میدی
و دراخر اینکه مبارکش باشه

مرسی عزیزم.
آره واقعا سخته.
دلتا که همش تو بغلمه و انصافا معلومه وقتی توی بغل میاد آروم میشه

سارا پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
ای جااااان.خدا حفظش کنه دلتا کوچولو رو.
حالا پسر من اینقدر دیر دندون درآورد ک از نگرانی میبردمش دکتر!ولی بعد ک شروع کرد ب دندون درآوردن،چهارتا چهارتا درمیاورد!!!!
آخ گفتی!الهی این تابستون بره و برنگرده!!!!لعنت بهش

این کوچولوها هر کاری کنن ما رو نگران میکنن

نوشین پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام عزیزم، خوبین؟ دخترک و همسرتون خوبن؟ همه چی روبراهه؟

سلام. خیلی ممنون از احوالپرسیتون.
آره خدا رو شکر. خوبیم. وقت کم دارم این روزا. حالا میام پست میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد