سیگما اسکن ریه داد و ریه ش درگیره. باید رمدسیویر تزریق کنه...

بی اندازه نگرانم

میدونم خیلیا میگیرن و خوب میشن، دور و برم صد نفر تزریق کردن و خوب شدن و فقط بابای سیگما به دلیل نقص ایمنی شدید خوب نشده،  ولی من چشمم ترسیده. میترسم...

خودش همش میگه من خوبم ولی من گریه م بند نمیاد...

حتی نمیتونم برم پیشش باشم...

تو رو خدا دعا کنید چیزیش نشه

من میمیرم ....

نظرات 29 + ارسال نظر
ارغوان دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:37 ب.ظ

نگران نباش عزیزم اصلا بعد از تزریق خوب میشن اصلا نگران نباش برات روزهای پر از آرامش آرزو میکم انشالله پاییز دلچسب و پر از خوشی در انتظارتونه بعد از این همه روزهای سخت.

رویای ۵۸ دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:48 ب.ظ

نگران نباش لیندا جانم...ان شالله زود زود خبر سلامتیش و میدی

رهآ دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:55 ب.ظ http://Ra-ha.blog.ir

لاندای عزیزم .. سیگما حالش خوب میشه. میدونم روزهای سختی رو داری میگذرونی، ولی قوی باش، به خاطر خودت و سیگما و کوچولوی دلبرت.
از خدا برای خودت و سیگما و عزیزانت سلامتی میخوام.

تیلوتیلو دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:02 ب.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

انشاله خیلی زود خوب میشه
عزیزم اینطوری به خودت فشار میاری مریض میشی
جناب سیگما جوان هست - سالمه خدا را شکر- سیستم ایمنی بدنش قوی هست
خیلی زود میای میگی حالشون عالیه
نگران نباش عزیزدلم

محبوبه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:11 ب.ظ

حق داری لانداجون، ولی حتما به سلامت میگذره، وقتی مریض احتیاج به رمدسویر پیدا میکنه یعنی اکسیژن خونش هنوز خوبه و درگیری ریه معقوله وگرنه تجویز نمیشد و داروهای جدی تری تجویز میشد، پدرشون شرایطشون فرق میکرد..
اوایل که شرکت همسرم ، شروع به تولید این دارو کرد اثربخشیش برای ماها کم و بی معنی بود، ولی تو چندماه اخیر امتحانش رو پس داده، امروز تعریف دکتر اسداللهی دکتر عفونی تو تهران رو شنیدم که کارشون درسته، در صورت نیاز مشورت کنید باهاش

الهام دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 02:05 ب.ظ

عزیززم
روزهای سختی را می‌گذرونی؛ می تونم تصور کنم تا چه اندازه خسته و غمگین و پر از اشکی
کاش کنارت بودم و می تونستم بغلت بگیرم تا دل سیر گریه کنی؛ آخرش اشکات را پاک کنم، یک لیوان آب گوارا بهت بدم و بهت بگم؛
این روزها می گذره و روزهای بهتر میاد؛ خیلی بهتر
بهت بگم؛ مطمئن باش تو و سیگما و دلتا کلی خاطره شیرین خلق می کنید، کلی کنار هم می خندید و کلی روزهای شیرین در راهند.
بهت بگم؛ همیشه یادت باشه
گر نگهدار من آنست که خود می دانم
شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد....

رابعه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام لاندای عزیز ان شاالله زود خوب میشه سعی کن استرس نداشته باشی برای دخترک عزیز خوب نیست و برای خودت.

mahna دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 02:56 ب.ظ

لاندای عزیزم خیلی متأسف شدم بابت بیماری سیگما و شرایطی که براتون خیلی سخت شده. حتما براتون دعا میکنم و مطمئنم که به زودی حالشون خوب میشه.

سما دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام عزیزم.من همونیم که لوپوس داشتم و کرونا گرفتم.یکماه پیش.من و شوهرم هم ریه امون درگیر شد و رمدسیور گرفتیم و خوب شدیم.اصلا نگران نباش.تازه من نقص سیستم ایمنی داشتم همسرت که بیمازی خاصی نداره و جوون هست و زودم پیگیری کرده قطعا چیزیش نمیشه.جالبه که من اصلا هم فک نمیکردم که بمیریم مثلا. خیلیم امییدوار و باروحیه بودم.تو این بیماری روحیه خیلی مهمه.تو خوب باش تا اونم خوب باهش.بهش روحیه بده.ماهم حالمون خیلی بد میشد یه روزایی.بخصوص من بعد تزریق همش تهوع و دلپیچه داشتم.ولی دوره اش باید بگذره.هنوزم درگیر عوارضشیم. ولی خوب میشیم به مروور.اصلا نگران نباش.فقط بگو مایعات گرم و ابمیوه هویچ و سیب زیاد بخوره و اب نمک مدام قرقره کنه که ریه اش بیشتر درگیرنشه

دکترمهرانا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 04:48 ب.ظ

لاندای عزیزم
خیلی خیلی ناراحت شدم از شنیدن قضیه سیگما
ولی چون همسرت جوونه...مثل خیلیای دیگه این دارو تزریق میشه و سلامتیشو بدست میاره
این روزهای سخت میگذره و روزهای روشن و آروم می رسن
:

مامان چیچیلاس دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 04:55 ب.ظ http://Mamachichi.blogsky.com

گریه نکن داری شیر می دی سعی کن آروم باشی سیگما به زودی میاد خونه لانداجان خودتو داری داغون می کنی

نسترن دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 04:58 ب.ظ

سلام‌من بیست درصد ریه م درگیره بود دیروز آخرین دوز آمپولامو واسه ریه زدم....چیزی نیست...زود می گذره

نیلا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 05:02 ب.ظ

انشاالله که بهتر میشند. خدا کمکتون کنه. لانداجان مگه ریه اش چند درصد درگیر هست؟

۱۰-۱۵ درصد اما پراکنده

معصومه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 06:10 ب.ظ

لاندای عزیز میدونم داری روزهلی سختی رو میگذرونی و چقدر فشار روی تو هست

برات دعا میکنم به خوبی و خوشی این روزها ختم بشن و بازهم حال خوب رو تجربه کنی

عابر دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 07:35 ب.ظ

خدا نکنه دختر دور از جونتون هر دوتون زنده باشید صد و بیست سال با تن سالم بالای سر گل دخترت انشالله

الی دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 09:00 ب.ظ

ای خدا چقدر ناراحتم براتون ،امیدوارم هر چه زودتر روی آرامش رو ببینید

زری دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:18 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

عزیزم بهت حق میدم فقط فکرهای منفی بیاد سراغت، اما تو الان مادر دختر کوچولویت هم هستی، امیدوارم بتونی با آرامش بیشتری این روزها را سپری کنی. مراقب خودتون باشید

خاموش دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:53 ب.ظ

عزیز دلم تو باید الان به اون امید بدی
مبادا ته دلش رو خالی کنی پشت تلفن
براش چیزای مقوی درست کن و بفرست
برا سلامتی اش دعا کن صلوات بفرست آیه الکرسی بخون .ما هم دعامیکنیم

طلوع دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:12 ب.ظ

توکل به خدا، ان شاالله طوری شون نمیشه و بهبود پیدا می کنن، استرس نداشته باشید شما به بچه شیر میدین
نگران نباشید خوب میشن♥️♥️
به همسرتون روحیه بدین که خیلی مهمه تو روند درمان

فرناز دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:18 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

حتما حتما خوب میشه اصلا نگران نباش، من حتی کسایی رو دیدم که مشکلات زمینه ای داشتن و خوب شدن. بهش روحیه بده، خیلی براتون دعا میکنم

نسترن دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
میتونم بپرسم روز چندمشون اسکن دادن؟
منم درگیرم و واقعا از نظرات مختلف گیج شدم که چه روزی برم اسکن
ان شاءالله بخیر و راحتی میگذره براشون

سلام
روز ششم اسکن داد

ویرگول دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 11:42 ب.ظ

الهی بمیرم برای دلت
کاش کاری از دستم برات برمی اومد گلم
ایشالا که در پناه خدا هر چی زودتر خبر بهتر شدنش رو بهمون بدی
بی خبرمون نزار لطفا

لیلی۱ سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:26 ق.ظ

عزبزم‌اروم باش انشاله بزودی سپری میشه این چند روز سخت و خانواده گرمتون گرم تر از پیش در کمال صحت و سلامتی باز مث سابق میشه

آبگینه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:31 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

لاندا
مطمئن باش همسرت تا چند روز دیگه خوبه خوب میشه
ولی چه داستانی شدین شماها

طاهره سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 02:31 ق.ظ

امیدوارم هر چه زودتر این شرایط سختتون تموم بشه.دعا برای سلامتی و آرامشتون.

ترانه سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 07:42 ق.ظ http://taraaaneh.blogsky.com

دعا میکنم که خوب بشه.
نگران نباش. خیلی ها خوب میشن مخصوصا جوان ترها.

غزال سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 07:47 ب.ظ

روح پدر سیگما شاد چقدر ناراحت کننده است
مطمئن باش سیگما زود زود حالش خوب میشه نمیگم نگران نباش چون دست خودت نیست اما سعی کن خودت رو قوی نگه داری دلتا بهت نیاز داره تا انشاالله به زودی برگردین خونتون

ناشناس چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام، امیدوارم این چیزی که میگم به دردتون بخوره واسه افراد کرونایی که اکسیژن خونشون پایین اومده دو قطره روغن پونه در هر کدوم از سوراخ های بینیشون بریزن طرز تهیه روغن پونه هم به این صورته که یه استکان آب و یه استکان روغن کنجد با یکی دو قاشق پونه خشک شده بجوشونن تا ابش تبخیر بشه از صافی رد کنن

خیلی ممنون. ما به داروهای گیاهی خیلی اعتقاد نداریم.

غ ز ل پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 08:45 ق.ظ http://myego.blog.ir/

ای جانم چه استرسی
ولی خوب میشن
مادر همسر من هم همین شرایط رو داشتن تازه با بیماری زمینه ای
ولی خوب شدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد