دیروز حال بابای سیگما بد شد...

 دنبال تخت ICU  هستیم...

دعا میکنید؟ 

نظرات 12 + ارسال نظر
ترانه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 06:02 ب.ظ

آره عزیزم دعا میکنیم کنیم

ممنون

رابعه چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام ان شاالله خدا همه ی مریضا رو شفا بده به بزرگواری خودش.

انشالله

میترا چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:39 ب.ظ

انشالله که تاالان تخت پیدا کردین
خداشفاشون بده انشالله
فک کردم خوب شدن تا الان

اره تخت پیدا کردیم و تازه بستری شدن تو icu
خوب شده بودن، نمی‌دونم یهو چی شد. خود دکتراشون تو شوکن که چی شد یهو

ویرگول چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:07 ب.ظ http://Haroz.blogsky.com

ای خدا چی شد آخه پس یه دفعه؟
من همش منتظر خبرهای خوب بودم
ایشالا که زود با خبر سلامتیشون خوشحالمون می کنی
بی خبر نزارمون لطفا

نمیدونمممم
خود دکترا متعجبن
خوب خوب شده بود
یهو بعد از ۱۰-۱۱ روز سرفه ها شدن گرفت و اکسیژن کم شد...

آبگینه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:12 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

الهی شکر جا پیدا کردین
چی شد یهو لاندا؟!

اره جا پیدا کردیم ولی فایده نداره...

محبوبه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 07:47 ب.ظ

ایشالا که خیلی زود، با تن سلامت، برگردن پیش تون.

الهی آمین...

نرگس جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 09:46 ق.ظ

با آرزوی سلامتی

ممنون

فرناز جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 04:09 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

من از همون روز که خوندم همش براشون دعا میکنم امیدوارم زودتر خوب بشن

ممنونم فرناز جان

میترا جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام لاندا جان
انشالا که سلامتیشون رو بدست میارند

سلامت باشین، ممنون

خدی شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام عزیزم، انشالا که بحران رد شده باشه دکتر ما از همون اولش گفت مواظب روز 10 بیماری باشید ممکنه شدت پیدا کنه حتی اگه علائمتون خوب شده باشه ،حالا نمیدونم دلیلش چیه
مواظب خودت و نی نی باش

مرسی عزیزم. الان دیگه روز 30-40 بیماریه. از این حرفا گذشته...
بحران هم هنوز پابرجاست

فاطمه شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام لاندا جانم.ان شالله که حال پدرسیگما تا الان خوب شده باشه و حال همه ی مریضا.راستش میددنم الان زمان اصلا مناسبی نیست ولی نتونستم نگم.دعای دوستان قبول شد و من باردار شدم به فضل خدا.امروز آز دادم و مثبت بود.
ممنووووون از همگی

سلام عزیزم. خوش خبر باشی. تو این روزای تلخ بهترین خبری بود که شنیدم.
ایشالا که این 8-9 ماه هم به سلامتی سپری بشه و فسقلک نازت رو با عشق در آغوش بکشی

مژگان یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام
فقط خواستم بگم این چن وقته با ترس و لرز اومدم اینجا..
لطفا با خبر خوب بیا..اینجوری نه..
دعا میکنم براشون..برای همه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد