اسفند دوست داشتنی

سلام سلام. صبح شنبه تون بخیر. البته میدونم تا پستش کنم ظهر میشه. 

از قشنگیای امروز همین که با اینکه دیشب تا 5 صبح خوابم نمیبرد، و امروزم نتونستم زیاد بخوابم، ولی سرحالم. بیدار که شدم اول از همه به گلدونام آب دادم، بعد لباسا رو ریختم تو ماشین. یه لیوان شیر و بیسکوییت خوردم و پریدم تو جلسه آنلاین. تا عصر هم کلی کار دارم ولی گفتم بیام چند خط بنویسم. 

هوای اسفند خیلی بی نظیره. با اینکه الان سرد شده و یکی دو درجه بالای صفره، ولی بوی عید داره میاد حسابی. تازه ما خونه تکونی هم نداریم، اما نمیدونم از کجا بوی عید میاد تو خونمون 

تخت و کمد دخترک رسید. البته هنوز طبقات و کشوهاش نیومده. وگرنه چیدمان رو شروع می کردم. یکی از داستانامون الان اینه که میز کار سیگما تو اتاق دوم بود و چون از شرکتشون دور شده، تو خونه دورکاری می کنه. اتاق دوم هم که اتاق نینی خانومه. حالا نمیدونم چی کار باید بکنیم. احتمالا پدر دختری تو یه اتاق باشن دیگه  چون اتاق خوابمون واقعا جا نداره برای بردن میز سیگما، ضمن اینکه یه وقتایی اون کار می کنه من میخوام بخوابم و عملا شدنی نیست. 

دیگه اینکه میخوام سبد تریکو ببافم برای وسایل رومیزی دخترک، مثل روغن و لوسیون و جای ناخنگیر ایناش که بذارمش توی این سبد. رفتم وسایلش رو خریدم. اگه کارای شرکت اجازه بده استارتش رو بزنم. 

همیشه دوس داشتم تو دوران بارداری، 3 تا کار رو بکنم. 1. اینکه در مورد بچه و تربیتش مطالعه داشته باشم که تو این مدت چنتا کتاب خوندم، چنتا پیج خوب فالو کردم و مطالبشون رو میخونم و گوش میدم. 2. دوس داشتم زبان بخونم که خدا رو شکر یه کلاس آنلاین ثبت نام کردم و با کلاس پیش میرم. 3. دلم میخواست یه کار هنری براش انجام بدم که تو این مورد زیاد موفق نبود تا حالا. ببینم حالا میتونم این سبد رو براش ببافم 

پ.ن: همسایه واحد کناری پرنده دارن. فکر کنم قناری. این صداهای خوشگل میده و از همون دی که اومدیم اینجا، همش آدم حس میکنه بهار شده  الانم باز صداش داره میاد. بیرون هم که هوا خوشگل و بهاریه. اصن من رو ابرام دیگه 

نظرات 8 + ارسال نظر
پیشاگ شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 03:50 ب.ظ

لاندا دخترا به اندازه کافی بابایی هستن
از من به تو نصیحت نکن اینکارو


سعی می کنم زیاد با هم تنهاشون نذارم

میترا شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 07:35 ب.ظ

خداروشکر حال وهوات بهاریه
اسفند از خودم فروردبن خیلی باحال تره
از بوی بارون و بادهای گرم
بوی خونه تکونی و خرید و شکوفه ها

من عاشق اسفندو اردیبهشتم

وای دقیقا منم همیشه میگم اسفند حتی از عید هم بهتره.
اردیبهشت هم که دیگه معلومه چقدر دوس دارم
ببینیم دخترک اردیبهشتی میشه یا باید علاقه رو سمت فروردین هم ببریم؟

تیلوتیلو دوشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 09:36 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر
ما هم پا به پات چشم به راه رسیدن دختر کوچولو هستیم
دختر بهاری زیبامون....

قربونت عزیزم

ارغوان چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:22 ق.ظ

مبارکه دیگه اتاق دخملی کامل میشه چاره این نیست تو خونه مام همینه پدر و دختر با هم شریکن تو اتاق یه وقتایی وسط جلسه میخوام بخوابونمش در میزنم قطع میکنه جابجا میشه تا ما بریم بخوابیم انشالله کرونا زودتر تموم شه همه خلاص شیم از این هوم آفیسی. آفرین چه اهداف خوبی داشتی و چه کارهای خوبی کردی. منم برای دخترم از این باکسها مامانم بافته بود برای وسایل بهداشتی و پوشک اینا ولی خودم از این هنرا ندارم

حالا هوم آفیسی سیگما که انتخاب خودمونه. چون از محل کارش دور شده دیگه از خونه کار می کنه. وگرنه هنوز میتونه بره.
والا منم هنر نداشتم. نشستم کلی فیلم آموزشی دیدم تا این یه سبد رو بافتم. ولی از نتیجه خیلی راضیم

ساچی چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام عزیزماسفند قشنگترین ماهه ساله ب نظرم.. پر ذوق و امید
اگه دوس داشتی کلاس زبانتو معرفی کن.. اگه راضی هستی و خوبه

من کلاس آنلاین خصوصی سفیر میرم عزیزم

رویای ۵۸ سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:29 ب.ظ

کجایی لاندا جون؟ ان شالله که همگی خوبید

سلام عزیزم. هستم ولی اوضاع روحیم زیاد رو به راه نیست... حالا بعدا مفصل میام میگم.

ترنج چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 02:07 ق.ظ http://khoor-shid.blogsky.com

خوبی لاندا جان. کوچولو در چه حاله؟

سلام عزیزم. بدک نیست ولی خب...
دعا کنید برامون

غزال جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 04:13 ب.ظ

لاندا کجایی چرا نمی نویسی نگرانت شدم

ممنون از احوالپرسیت. فردا میام پست میذارم. حالم زیاد خوش نبود این هفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد