یه شب خوب بسازیم

سلام به همگی. چطورین؟

ما خوبیم خدا رو شکر.

دیدین یکسال از زمانی که توی ایران اعلام کردن کرونا اومده گذشت؟ نشستم یه دوره ای کردم این یه سال رو. سال عجیبی بود. برای ما کلی اتفاقات بد داشت با چنتا خبر خوب که مهمترینش اومدن دخترمونه. ایشالا که با اومدنش همه بدیای این یکسال رو بشوره ببره. 

این هفته یه روز رو گذاشتیم برای خرید. دیگه اکثر وسایل نینی خریداری شد. ست رختخواب داخل تخت و دم دستی و شوینده ها و پستونک شیشه شیر و این چیزا. طرح فیل رو انتخاب کردم واسه بیشتر وسایلش. به صورتی هم که ارادت ویژه دارم، اینا صورتی شدن اکثرا. ولی خب لباساش نه، از همه رنگی لباس داره فسقلک. اسمش رو هم دیگه داریم نهایی میکنیم که سفارش بدم واسش یه مجسمه ای چیزی درست کنن با اسمش. 

از هفته پیش که ولنتاین بود، یه روز رو میخواستیم جشن بگیریم. یه میزی بچینم و چارتا عکس بگیریم. دیگه بالاخره دیشب همت کردیم. عصری رفتم حموم، موهامو خوشگل سشوار کشیدم. آرایش کردم. یه پیرهنم که حدس میزدم اندازه م باشه رو پوشیدم و خیلی بهم اومد. تازه سایزم شده انگار. بعد از چندماه کفش پاشنه دار پوشیدم (لژ دار البته)، میز رو تزیین کردم و میخواستیم عکاسی رو شروع کنیم که دیدیم یه چیزی کمه. یه کیک کوچیک مثلا. دیگه دم اسنپ فود گرم. ساعت 10.5 شب یه کیک هم سفارش دادیم و آوردن و دیگه عکاسیمون رو شروع کردیم. یه کم هم رقصیدیم. بعد دیدیم دوستامون رفتن گرگان پیش اون یکیا و خب جای ما خالیه، تصویری باهاشون تماس گرفتیم و کلی حرفیدیم و قشنگ شد یه مهمونی انگار، بدون کرونا. خیلی خوش گذشت بهمون که همینجوری یه شب خوب چیدیم. 

راستی میخواستم از یه تجربه خوبمون هم بگم براتون. قبل از روز مادر بود که تصمیم گرفتیم برای مامان اندروید باکس بگیریم. تلویزیون مامانینا دیگه قدیمی شده یه کم و فقط با کابل به اینترنت وصل میشه و سیستم عاملش هم قدیمیه و نمیتونست فیلیمو و نماوا رو روی تی وی ببینه. ولی خب مشتریشونه و روی گوشی فیلما رو میبینه ازشون. این بود که تصمیم گرفتیم تلویزیونشون رو هوشمند کنیم. یه دستگاه کوچیک که قابل حمله، ییلاق هم که میره میتونه با خودش ببره. دیگه براش سفارش دادیم و گرفتیمش. دستگاهه که خیلی باحاله و من و سیگما عاشقش شدیم. مثل موبایل حافظه داره و کلی اپلیکیشن میشه روش نصب کرد. آهنگ ریخت و سرچ کرد و ... کار باهاش واقعا آسونه، هر چند مامان گاهی اذیت میشه اما واسه ماها که کار باهاش خیلی خیلی راحته. خلاصه به نظرم خیلی هدیه خوبی شد براش. خلاصه روز پدر نزدیکه. گفتم شاید به کار کسی بیاد 

پ.ن: این پست رمزیا رو برای خودم نوشتم. هیشکی رمزشونو نداره 

نظرات 8 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:54 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

ای جانم
مبارک باشه هم روز مادر به خودت و مامان خوشگلت
هم روز پدر برای جناب همسر و پدر عزیزت
الهی بلا از همتون دور باشه
همیشه شاد باشین
والا مرور روزهای کرونایی خیلی دردناک بود برای منم...
دیدم سال سختی را گذروندیم
ولی بازم شکر
شکر که اگه دردی بوده درمانی هم بوده
اگر غصه ای بوده گذشته و شادی جاش را گرفته
اگه مشکلی پیش اومده راه حلش پیدا شده و لاینحل نبوده
خدا را باید شکر کنیم
سال سختی را گذروندیم ولی بیشتر از همیشه متوجه شدیم که چقدر بهم دیگه وابسته و دلبسته هستیم

مرسی تیلو جانم.
آره خدایی روزای سختی بود. ولی به قول تو بازم جای شکرش هست...
ایشالا روزای خوب زودتر میرسه

خدی دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 01:46 ب.ظ

وسایل نی نی مبارکه، انشالا به سلامتی بیاد و با پا قدمش خیر و نیک ی بیاره
عزیزم از دکترت راضی هستی؟ من دنبال دکتر خوب می گردم

سلامت باشی عزیزم. ممنون.
والا من تازه دکترم رو عوض کردم و فقط یه جلسه پیشش رفتم. نمیتونم نظر بدم هنوز

زری .. دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 04:39 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

حس خوبی داشت این پستت:)

فدای شما

فرناز دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 05:18 ب.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

وسایل نی نی خانوم مبارک. حالا این چند هفته باقی مانده انقدر دیر میرسه که دل آدم میره. من هی میرفتم تو اتاقش وسایلش رو جابجا میکردم. وسایلی که قراره از بیمارستان بیارینش خونه رو انتخاب کردی؟

آخ آره دقیقا. من البته هنوز اتاقش رو نچیدم چون کمد ایناش نرسیده. ولی خب هی میرم لباساشو نگاه می کنم.
نه ساک رو هنوز نچیدم. هنوز اصلا لباس سایز 0 نخریدم براش که بخوام بذارم تو ساکش.

ویرگول دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 10:45 ب.ظ http://Haroz.blogsky.com

به به مبارک باشه، به سلامتی و دلخوش ایشالا
چه کار خوبی کردی، دل آدم با همین مهمونی های فسقلی و ویدیو کالی کلی شاد میشه
دستت هم درد نکنه چه کادوی خوبی خریدین، با گوشی سخته فیلم دیدن خدایی ، تلویزیون کیفش بیشتره

اره انصافا خیلی خوب بود. انگار اونجا بودیم.
آره یهو خیلی فرقشه.

آبگینه سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 07:02 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

مبارک باشه چیدن اتاق دخترت
چه هدیه خوبی، ما هدیه روز پدر رو خریدیم ولی واسه هدیه تولد میزارم تو لیست

سلامت باشی.
آره واقعا کادوی خوبی میتونه باشه بسته به نیاز هر کس

ارغوان چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام خوبی، چه کار خوبی کردین بعدا کلی نگاه میکنی به عکسهای اون شب یاد خاطرات میکنین تازه دخملی هم میگه پس من کجام چه کادو خوبی گرفتین من هم موافق کادو های کاربردی هستم. راستی مامانی اولین رو زمادر بالقوه هم مبارک باشه سال بعد دیگه بالفعله و خودشم هست.

آخی آره. با شکم بادکرده دیگه جاش حسابی معلومه بگم این تو بودی
آره خداییش، من خیلی سخته برام کادو گرفتن. چون همش فکر میکنم اینو میخوان اینو نمیخوان. آخرشم پول میدم. ولی این سری حس کردم خیلی لازمش میشه.
مرسی عزیزم. آره واقعا لذت داشت این روز مادر. بعدیش که ایشالا دیگه خیلی بهتره

پیشاگ چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 11:53 ق.ظ

من تو همه وسیله های نی نیا شیشه پستونک رو از همهههههه بیشتر دوس دارم خوشم میاد ازش
بدم نمیاد یدونه برای خودم داشته باشم گاهی توش حتی ابمیوه بخورم
زشته ؟
هدیه مادرجان هم مبارک
خواهرم اندروید باکس که خرید بعدش پشیمون شد و کلا تلویزیون رو عوض کردن و یه هوشمندشو خریدن
بس که خوشش اومده بود در واقع

کلی خندیدم پیشاگ. تصور کردم یه دونه از اینا دستته داری باهاش آبمیوه میخوری
چه جالب. خب دیگه از تلویزیون هوشمند چی میخواستن که اندروید باکس بهشون نمیداد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد