سوغاتی های نینی

خب من دیروز رفتم دکتر، دکتر بهم گفت حساسیت بارداریه احتمالا و چیز خاصی نیست. قرص لوراتادین و پماد کالاندولا داد. و البته یه سری آزمایش کلیه و کبد و ادرار و اینا نوشت که مطمئن شن مشکلی نیست. امروز صبح هم خودم پیاده، ناشتا رفتم آزمایشگاه سر کوچه پایینی، آزمایش دادم و برگشتم خونه. تو راه برگشت هم یه کم هله هوله برای خودم خریدم یه کم چیت کنم 

دوستم که تازه از آلمان اومده، بهم پیام داد و آدرس گرفت. گفت برای نینیت یه چیزی گرفتم میخوام بفرستم. الان پیک اومد و کلی چیزای خوشگل برام آورد. دوتا سرهمی پنگوئنی خوشگل، چنتا کتاب، یه آلبوم برای ثبت روزای نینی، از این برچسبای بیبی آن بورد و یه جغجغه. کلی ذوق کردم. نه اینکه تا الان هیچی واسه نینی نخریدم، خیلی حس واقعی ای پیدا کردم از دیدن این کادوها. دیگه دلم خواست زودتر برم خریداشو انجام بدم. 6 ماهه هم شدم دیگه دیر داره میشه  البته فعلا که اسباب کشی دست و بالمون رو بسته. امروزم 4-5 تا کارتن خیلی کوچولو بستم. کارتن کم آوردیم دیگه. البته واقعا چیز زیادی نمونده، همون قابلمه های دیروزی مونده که دیشب هم چون رفتیم دکتر سیگما وقت نکرد ببنده. فقط کمد دیواری رو خالی کرد. از امشب هم دیگه بنده میرم خونه مامانینا، چون سیگما باید به خواهرشینا هم کمک کنه برای اسباب کشی. اونا پس فردان، ما آخر هفته. دیشب آخرین شبی بود که تو این اتاق خوابیدم. امروز هم آخرین حمام این خونه رو رفتم و دیگه عصری بار و بندیلمو جمع کنم بریم خونه ماماینا مستقر شم. ایشالا خونه جدید رو 3-4 شنبه تحویل بگیریم، بدیم تمیزش کنن و جمعه اثاث ببریم. 

نظرات 11 + ارسال نظر
محبوبه یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1399 ساعت 05:13 ب.ظ

خونه جدید مبارک باشه عزیزم، آستانه اش برات خیر باشه (این اصطلاح شهر ماست)
خیلی خوبه که نزدیک شدی به خونه مامانت، خیالت آروم میشه که همه نزدیکن.
مراقب خودت باش

آخی چه اصطلاح قشنگی. مرسی عزیزم
آره واقعا

زری .. یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:10 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

خب خدا روشکر مشکلی نبوده و حساسیت بوده،مرسی اینجا هم نوشتی من اومدم ببینم نتیجه ی دکتر رفتنت چی شده
به به! مبارک باشه سوغاتی های نی نی انشاالله به دل خوش و سلامتی استفاده میکنه.

مرسی زری جون

فرناز دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:04 ق.ظ https://ghatareelm.blogsky.com/

وسایل نینی مبارک خیلی کیف داره خرید همه وسایلش. ببین در مورد ماهی یا هر خوراکی که در موردش شک داری تو سایت خود FDA سرچ کن کلی مطلب کاملا معتبر هست.

اره دیگه هوس خرید کردم بالاخره.
مرسی، فکر خوبیه

الی دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 08:50 ق.ظ

بسلامتی انشاله
کلی اتفاق خوب توی خونه جدید منتظرتونه

مرسی عزیزم

آبگینه دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 09:57 ق.ظ http://Abginehman.blogfa.com

سوغاتی های نی نی مبارکه
ان شاالله به سلامتی و دل خوش جابجا میشین
خرید سیسمونی خیلی لذت بخشه، به دل خوش خرید کنی
خداروشکر فقط حساسیت بوده و با دارو حل شده

وای آره دیگه کلی هوس خرید سیسمونی دارم.
هی این لباساشو میبینم قربون صدقه میرم.
والا هنوزم کامل رفع نشده. یعنی هست، فقط واسه اینکه خارشش اذیت نکنه پماد و قرص ضد حساسیت داده

نجمه دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 12:52 ب.ظ

انشالله به سلامتی جا به جا می شین و وسایل نی نی خانمم می خرین
چقدر خوبن این دوستا. منم کلی کیف می کردم از کادوهایی که واسه پسرم میارن و پسرم خاله بهشون میگه.

سلامت باشی. مرسی. اره خدایی اصن یه حس خیلی خوب بهم دادن این کادوها.

پیشاگ دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 03:30 ب.ظ http://bojboji.blogfa.com

مبارک هر دوتون باشه مادر و دختر
بازم خداروشکر مشکل حاد تری نبوده و این نیز بگذرد
مراقب خودت باش لاندا

مرسی عزیزم. چشم

غزال دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 07:26 ب.ظ

چقدر سوغاتی واسه نی نی کیف میده یادمه باردار بودم خیلی دوس داشتم سوغاتی هام واسه نی نی باشه بیشتر ذوق زده میشدم تا وقتی که سوغاتی واسه خودم بود
الان هم که کلا همه چی واسه اونه

آره دقیقا. الان انقدری که از دیدن وسایل نینی ذوق می کنم، هیچی دیگه این ذوق رو بهم نمیده.

خدی دوشنبه 8 دی‌ماه سال 1399 ساعت 10:06 ب.ظ

وای منم با تعریف سوغاتی ها خوشحال شدم
من متاهلم اما برای نی نی فعلا شرایطشو نداریم اما کلا خیلی نی نی دوست دارم
ایشالا به راحتی جابجا میشی بعدش با خیال راحت میری خرید برا نی نی جون

ای جان. ایشالا زودتر شرایطش رو پیدا می کنید. ما تا پارسال شرایطمون بهتر بود واسه بچه دار شدن تا امسال
ایشالا.

ترنج سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1399 ساعت 10:19 ق.ظ http://khoor-shid.blogsky.com

مبارک باشه خونه جدید و بچه و ... خیلی خوبه که به مادرت اینها نزدیک میشی..
موقع حاملگی اینقدر بلا سر آدم میاد که حد نداره.

مرسی عزیزم.
آره واقعا رسما هر دفعه سونو و ویزیت یه داستانی داره. خدا به خیر بگذرونه

kindgirl سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1399 ساعت 11:39 ق.ظ http://kindgirl.blogsky.com

خدارو شکر که مسیله ای نبوده
مبارکه سوغاتیای نینی به سلامتی بپوشه دلبری بکنه راستی حواست به سایز لباسای نینی باشه خیلی به اندازه ای که روش نوشته اکتفا نکن چون من خیلی در این زمینه سوتی دادم و لباسارو حتی تست نکردم و کوچیک شد براش
انشالله هفته دیگه این موقع تو خونه چیده شده نشستی و داری برای خریدای نینی برنامه ریزی میکنی

وای اره اینو خیلی از مامانا شنیدم. همین الان بتا و گاما هر روز میگن که کلی از این لباسا رو دستشون مونده
وای گفتی ها. یعنی میشه؟ هفته دیگه همه کار خونه تموم شده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد