پست عکس دار

سلام سلام. 

سلام شنبه ها یه مزه دیگه ای داره. 

این پست عکس داره، به درخواست دوستان، عکس خریدهایی که انجام دادم رو میذارم تو ادامه مطلب. حالا نه که خیلی خرید کردم 

فیلم Silver Lining Playbook رو دیدیم دیروز. پیشنهاد می کنم ببینید. خیلی دوستش داشتم.

با توجه به اینکه A Star is Born رو هم دوس داشتم، نتیجه میگیرم فیلمای بردلی کوپر رو دوس دارم 

دیروز هوا ابری و بارونی، چقدر دلگیر بود. یه عالمه گریه کردم. یادم افتاد پارسال این موقع، روز پروازمون بود به ایتالیا. چقدررر خوشحال بودم. همون روز تو فرودگاه، پشت گیت که منتظر بودیم، خبرای بنزین 3000 تومنی رو خوندیم. رسیدیم میلان، با مامانینا صحبت کردیم، گفت شلوغ پلوغ شده، از صبح هی اینترنت قطع و وصل میشه. نتونستید تماس بگیرید نگران نشید. و کلا اینترنت و دسترسیمون به ایران قطع شد. البته از تلگرام و کانالای خارجی خبرای تظاهرات رو میشنیدیم، ولی وقتی برگشتیم خیلی اوضاع داغون بود. هنوز اینترنت قطع. اوضاع بی ریخت... بعدشم که دیگه هیچ وقت زندگی عادی نشد. از آبان پارسال تا امسال انگار چننند سال گذشته. دوباره برمیگردیم به روزای خوب؟ 

ولش کن این پست غم و غصه نیست. امروز یه روز آفتابیه. پس شادی میاد جاش. اول صبحی دیجی کالا یه سری از خریدامو آورد. این سری مال بچه نبود، ولی تو سفارشا یه ریسه نور هم سفارش داده بودم، به نیت اتاق بیبی. از صبح دارم با ریسه هه بازی می کنم. عکس جدید هم گرفتم، الان براتون میذارمش 


 

این عکس تزیینات گوشه ی خونه. ریسه نور و تخته گچی به نیت نینی خریده شدن. 


عکس قبلی ای که اینستا گذاشتم، پوشک سایز 1 پمپرز هم حضور داشت، ولی چون تاریخ انقضاش تا بهمن امسال بیشتر نیست، و نینی قراره فروردین اردیبهشت به دنیا بیاد، پس مرجوعش کردم.

اینم موشی که مامان بافته برای پیشی دوستم:

نظرات 9 + ارسال نظر
رابعه شنبه 24 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام الهی که به سلامتی و دل خوش ازشون استفاده کنین .موشه هم خیلی نازه.

ممنون

میشل شنبه 24 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 02:44 ب.ظ https://vivalavida98.blogsky.com/

لاندا جون قدم نو رسیده مبارررررررررررررک

مرسی عزیزم

زری .. شنبه 24 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 03:35 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

پس عکس خریدها کو ؟
راست میگی ازپارسال همه چیز بهم ریخت.
اون موشه عالیه:)

خریدها همین بود دیگه. یه تخته، یه ریسه، یه پوشک که پوشک رو پس دادم.
گفتم چیز خاصی نخریدم که

پیشاگ یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 08:10 ق.ظ

اخییی مبارک 3 تاتون باشه
موشه خیلییییی بامزست

مرسی عزیزم

رها یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 03:48 ب.ظ http://golbargesepid.parsiblog.com

سلام مامان لاندا
به به چه خوشکله وای موشه خیلی مگولی بود خییییلی
برات یه عالم شادی آرزو میکنم و یه بارداری آروم و شاد

مرسی رها جون

آبگینه یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:22 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

موشه خیلی نازه,نی نی تون واسه چه سالی میشه؟ موش که نیس.
عکس رو تخته عالیه، آفرین به تو دختر هنرمند
هر هفته کنار تخته عکس بنداز خیلی جالب میشه

نه سال گاو به دنیا میاد. احتمالا ماه گاو سال گاو بشه
یکی دو سالیه نقاشیم خوب شده، همه تعجب می کنن.
اره فکر جالبیه. میندازم

kindgirl دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 09:07 ق.ظ

عزیزم خریدا مبارک باشن چه خانم هنرمندی نقاشی خوشگل کشیده رو تخته سیاه موشه هم خیلی نانازه بگو برای جوجه هم ببافن از اینا
ببین متاسفانه محصولات بهداشتی دیجیکالا که خارجی هستن تاریخاشون خیلیاش لب مرز مراقب باش و نظرات رو بخون من چند بار خواستم شامپو ماستلا بگیرم نظرات رو خوندم دیدم مثلا دو ماه زمان داره البته خیلی وقتام گرفتم و زمانش مناسب بوده. سایتای دیگم هستن که میتونی تلفنی باهاشون چک کنی قبل خرید ما پوشک پمپرز رو معمولا از نینی بازار گرفتیم. البته الان دیگه خیلی گرونه واقعا قاطی با مولفیکس استفاده میکنم .

قربونت لطف داری، اره باید بگم. فعلا که واسه تیلدا بافته، کاپا هم درخواست داده. مامان انگشتش درد می کنه، وگرنه بازم میگفتم ببافه
اره دیگه، اینم خیلی بد بود تاریخش. حالا باز خوبه واسه مرجوعی اذیت نکرد دیجی. راحت اومد بردش. من هنوز حضوری هیچ جا خرید نرفتم. اینم یهو تو دیجی دیدم دلم خواست بخرم.

ویرگول پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 03:49 ب.ظ http://Haroz.blogsky.com

کجایی لاندایی؟ زود بیا بنویس دیگه. دلم تنگ می شه دیر دیر می نویسی
نی نی جانمون خوبه؟
راستی میشه منم آدرس اینستا رو داشته باشم؟ البته اگر نمیشه هیچ اشکالی نداره

چشم عزیزم. زود میام پست میذارم.
نینی هم خوبه، مرسی
بله که میشه. آدرست رو برام بذار فالوت کنم

میترا سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1399 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام میشه ادرس اینستاتون بزارید منم ببیم

سلام. قبلا یه پست در مورد اینستا نوشتم. سرچ کنید اینستاگرام میاره پستش رو. توضیح دادم اونجا.
و اینکه شما کدوم میترایید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد