چتری برای یک نفر

خب من بعد از پستم رفتم حمام. بعدش هم رفتم سراغ چتریام و کوتاهشون کردم. یه عالمه چتری شد. خودم که خوشم اومد. سیگما هم اومد دید یهو کلی تعجب کرد و خوشش اومد اونم. بعدشم رفتیم خونه مامانینا و همه کفشون برید از این همه تغییر. خخخ. فقط آخراش که یه کم چتریامو داده بودم کنار، مامان گفت اینجوری بهتره، وقتی کلش رو میریزی رو صورتت تپل دیده میشی.  ضدحالش رو زد  ولی در نهایت راضیم از این تغییر.  جلوی موهام دیگه انقدر اتومو اینا کشیده بودم، موخوره گرفته بود شدید. همش تو هم گره میخورد. اصلا زیبایی نداشت دیگه. یا باید میرفتم کراتینه ای چیزی میکردم. یا همین کار. انقدر حس سبکی داده بهم که. یه کم اوضاع کرونا بهتر بشه، مثلا آخر سال اینا، شاید برم موهامو کلا کوتاه کوتاه کنم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 10:49 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

عزیزدلم مبارکت باشه
چتری خیلی خوبه ...

مرسی
آره خیلی سبک شدم

آبگینه سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 01:20 ب.ظ http://Abginehman.blogfa.com

به به مبارکه
چقد خوبه از قبل بلد بودی. چتری کامل تو صورت باشه یادمه کارتون و شخصیت دختراش میافتن

اره دقیقا. منم یاد بچه ها میفتم. چون معمولا واسه راحتیش چتری دارن. الان که کوتاه کردم شبیه تیلدا شدم

رویای ۵۸ سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:22 ب.ظ

مبارکت باشه

ممنون

پیشاگ سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:51 ب.ظ

فک کردم منظورت اینه که چتریاتو کوتا کنی نه اینه واقعا چتری بذاری
به من اصلا اصلا چتری نمیاد

نه کلا موهای جلوی سرم خیلی بلند بود. قشنگ کوتاهش کردم، چتری گذاشتم

نازنین سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 02:59 ب.ظ

مبارکه
منم چتری میزنم مامانم اولش میگه خوبه قشنگه
بعد ۵ ساعت میگه ولی دیگه نزنن. مث بچه ها میشی :))))


من منتظر چنین واکنشی از سیگما هستم. فعلا هنوز اوکیه
ولی مامانا کلا ضدحالن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد