چتری

نظرتون چیه راجع به اینکه چتریامو خودم کوتاه کنم؟

قبلا وقتی دانشجو بودم چندباری این کار رو کردم و از نتیجه ش شدیدا راضی بودم. این بار هم میتونم به نظرتون؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 11:13 ق.ظ https://meslehichkass.blogsky.com/

بله میتونی
ولی مراقب باش زیادی کوتاه نشه که دیگه هیچکاریش نمیشه کرد

بله بله حواسم بود. بچه که بودم یه بار موهامو گرفتم کشیدم پایین، کوتاهش کردم. بعد ول کردم پرید بالا. افتضاح شدم

ستاره دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 12:37 ب.ظ

لاندا جان سلام، میشه ادرس اینستا ی خودتون رو بگذارید برامون؟

انشالله چتری هات از همیشه هم بهتر بشه عزیزم

سلام عزیزم. شما آدرستون رو بذارید. من پس از بررسی فالوتون می کنم

مرسی

پیشاگ دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 01:04 ب.ظ

من هیچچچچچچ وقت موفق نشدم درست چتریامو کوتا کنم

ولی اگه اینکارو کردیو راضی بودی برو تو کارش

قبلا که خیلی راضی بودم. الان هم نتیجه به نظرم راضی کننده س

نازنین دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 04:09 ب.ظ

منم خیلی دلم میخاد موهامو چتری دار کنم :))
اما خب بلد نیستم و یه بارم که دختر خالم برام زد خیلی بد شد.
درحالی که تو آرایشگاه خیلی خوب میشه همیشه و خیلی بهم میاد

کار سختیه. منم خب قطعا مثل بیرون درنمیارم.
البته بماند که آخرین بار دادم آرایشگاه برام چتری زد و افتضاح شدم. مدل خودم رو بیشتر دوس دارم.

زری .. دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 05:34 ب.ظ http://maneveshteh.blog.ir

آره حتما
من یه بار دو سال پیش کلا موهام را خودم کوتاه کردم مدلش شد مصری بالای سر شانه تقریبا زیر گوش:) ببین قلق داره، اگر قلقش را بدونیم کاری نداره و نتیجه میده. تجربه اش را داری انجام بده پیشاپیش مبارکه

به شما دیگه خیلی حرفه ای هستی. خیلی کار سختیه کل مو.

shadi bagheri دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 06:30 ب.ظ

اینستا منم برررسی کن پیلیز

سلام. آیدیتون چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد